Welke challengequote:
Ik wil inderdaad niet trouwenquote:Op zondag 21 december 2014 18:24 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Zou je serieus nooit willen trouwen?
Uhm klinkt goed, maar ik mis even waarom dat allemaal alleen kan i.c.m. een aanzoek?quote:Op zondag 21 december 2014 18:24 schreef perro. het volgende:
[..]
daarna dan in een klein italiaanse tentje een hapje eten, om de dag/avond vervolgens af te sluiten met hete stomende seks.
Om jou ja te laten zeggen natuurlijk.quote:Op zondag 21 december 2014 18:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke challenge?
[..]
Ik wil inderdaad niet trouwen.
kan natuurlijk elke avond wel. maar het ging over aanzoeken, vandaar.quote:Op zondag 21 december 2014 18:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Uhm klinkt goed, maar ik mis even waarom dat allemaal alleen kan i.c.m. een aanzoek?
En hoe kijk je aan tegen samenlevingscontracten e.d.? Want als je je leven met iemand deelt kan het verrekte handig of zelfs noodzakelijk zijn om bepaalde zaken dicht te spijkeren.quote:
wat, neuken?quote:Op zondag 21 december 2014 18:29 schreef Koettie het volgende:
Ik zou het gewoon in bed doen als we aan het kroelen zijn.
Daar zou ik minder moeite mee hebben, maar dan zou er wel directe aanleiding voor moeten zijn ivm ziekte ofzo en beslissen etc over iemand of iets dergelijks.quote:Op zondag 21 december 2014 18:29 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
En hoe kijk je aan tegen samenlevingscontracten e.d.? Want als je je leven met iemand deelt kan het verrekte handig of zelfs noodzakelijk zijn om bepaalde zaken dicht te spijkeren.
latten is de key.quote:Op zondag 21 december 2014 18:29 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
En hoe kijk je aan tegen samenlevingscontracten e.d.? Want als je je leven met iemand deelt kan het verrekte handig of zelfs noodzakelijk zijn om bepaalde zaken dicht te spijkeren.
Ook. En tussendoor zo van " Joh. Ik hou van je. Laten we trouwen."quote:
OK duidelijk verhaalquote:Op zondag 21 december 2014 18:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Daar zou ik minder moeite mee hebben, maar dan zou er wel directe aanleiding voor moeten zijn ivm ziekte ofzo en beslissen etc over iemand of iets dergelijks.
Maar over het algemeen alles wat tijdens de seks gezegd wordt kan je geen waarde aan hechten, dus lijkt me wat lastig dan.quote:Op zondag 21 december 2014 18:32 schreef Koettie het volgende:
[..]
Ook. En tussendoor zo van " Joh. Ik hou van je. Laten we trouwen."
Lekker duidelijk, geen ongemakkelijk gedoe en lekker met zn 2e"
Cool! Wat is hij aan het maken?quote:
ah zo. wel even doen als je ex naar de supermarkt is, straks loopt ie nog pardoes de kamer binnen.quote:Op zondag 21 december 2014 18:32 schreef Koettie het volgende:
[..]
Ook. En tussendoor zo van " Joh. Ik hou van je. Laten we trouwen."
Lekker duidelijk, geen ongemakkelijk gedoe en lekker met zn 2e"
Haha, ja niet tijdens. Maar gewoon daarna als je aan het kroelen/knuffelen bent. En hallo, ik spreek altijd de waarheid, ook tijdens seks!quote:Op zondag 21 december 2014 18:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar over het algemeen alles wat tijdens de seks gezegd wordt kan je geen waarde aan hechten, dus lijkt me wat lastig dan.
[..]
Cool! Wat is hij aan het maken?
Ik denk dat de meeste vrouwen dat niet met je eens zijn, althans ik ben nog nooit een vrouw tegen gekomen die latten als ideaal heeft. Maar, van de andere kant, je hebt er ook maar eentje nodig die het met je eens is.quote:
Yeah, good luck with that.quote:Op zondag 21 december 2014 18:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Om jou ja te laten zeggen natuurlijk.
Niks wat een notaris niet kan regelen, mocht daar de noodzaak toe zijn. Daar is geen huwelijk voor nodig.quote:Op zondag 21 december 2014 18:29 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Haha, die weet wel beter dan binnenkomen als we met zn 2e in de buurt van een bed zijnquote:Op zondag 21 december 2014 18:33 schreef perro. het volgende:
[..]
ah zo. wel even doen als je ex naar de supermarkt is, straks loopt ie nog pardoes de kamer binnen.
Zeker niet neequote:Op zondag 21 december 2014 18:36 schreef Samzz het volgende:
Niks wat een notaris niet kan regelen, mocht daar de noodzaak toe zijn. Daar is geen huwelijk voor nodig.
eens. maar was semi-serieus bedoeld.quote:Op zondag 21 december 2014 18:35 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste vrouwen dat niet met je eens zijn, althans ik ben nog nooit een vrouw tegen gekomen die latten als ideaal heeft. Maar, van de andere kant, je hebt er ook maar eentje nodig die het met je eens is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |