quote:Op zondag 21 december 2014 16:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
echte mannen lossen dingen op door niet op ze te stemmen in de KLB verkiezingsreeks
Goed dat je dat zelf inzietquote:Op zondag 21 december 2014 16:40 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Daar refereerde ik niet aan, maar dat was niet netjes idd.
Goedquote:
Dus je stemt niet op mijquote:Op zondag 21 december 2014 16:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
echte mannen lossen dingen op door niet op ze te stemmen in de KLB verkiezingsreeks
Evenals provoceren en dekking krijgen van mods/admins bij wie je altijd slijmt. Maar ieder zijn meug zullen we maar zeggen.quote:
niet doen alsof je niet snapt waarom ik jou geen stem waardig vindt hequote:Op zondag 21 december 2014 16:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dus je stemt niet op mij
De mods hetzelfde behandelen als iedere andere user vind ik niet echt slijmen, maar goed,quote:Op zondag 21 december 2014 16:41 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Evenals provoceren en dekking krijgen van mods/admins bij wie je altijd slijmt. Maar ieder zijn meug zullen we maar zeggen.
Ik snap sowieso niks.quote:Op zondag 21 december 2014 16:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet doen alsof je niet snapt waarom ik jou geen stem waardig vindt he
Daar zit ik al. En jij ookquote:Op zondag 21 december 2014 16:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jonguh, ik zal jou eens in de kelder stoppen.
is dat richolioquote:
Geintje, man.quote:Op zondag 21 december 2014 16:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
De mods hetzelfde behandelen als iedere andere user vind ik niet echt slijmen, maar goed,
Heey goossie. Alles flex, kerel?quote:Op zondag 21 december 2014 16:41 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Hee jongen, al wat gekalmeerd na gisteren?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |