Daar heb jij wel vaak last van hè. Is dat irl ook zo?quote:Op zondag 21 december 2014 16:37 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Klein verschil van inzicht.Is al uit de wereld.
Ohquote:Op zondag 21 december 2014 16:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja als ie begint over m'n reet kan ie 't krijgen hoor
Welnee, man. Bijna Kerst. Copthorne is wel met een h overigens.quote:Op zondag 21 december 2014 16:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ga je weer achterlijk lopen doen coptorne?
quote:Op zondag 21 december 2014 16:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Daar heb jij wel vaak last van hè. Is dat irl ook zo?
Ja.quote:
quote:Op zondag 21 december 2014 16:38 schreef Fylax het volgende:
ik heb toto voor de operatie lieve berichtjes gestuurd he toto?
Ik ben het niet altijd met iedereen eens idd, maar dat wordt doorgaans als echte mannen onder elkaar opgelost.quote:Op zondag 21 december 2014 16:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Daar heb jij wel vaak last van hè. Is dat irl ook zo?
potje knokken dus?quote:Op zondag 21 december 2014 16:39 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik ben het niet altijd met iedereen eens idd, maar dat wordt doorgaans als echte mannen onder elkaar opgelost.
Mensen kanker toewensen is inderdaad hoe "echte mannen" dingen oplossen.quote:Op zondag 21 december 2014 16:39 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik ben het niet altijd met iedereen eens idd, maar dat wordt doorgaans als echte mannen onder elkaar opgelost.
Interesseert me echt geen reet.quote:Op zondag 21 december 2014 16:38 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Welnee, man. Bijna Kerst. Copthorne is wel met een h overigens.
O yeah. Kermit in the basementquote:
quote:Op zondag 21 december 2014 16:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mensen kanker toewensen is inderdaad hoe "echte mannen" dingen oplossen.
Daar refereerde ik niet aan, maar dat was niet netjes idd.quote:Op zondag 21 december 2014 16:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
echte mannen lossen dingen op door niet op ze te stemmen in de KLB verkiezingsreeksquote:Op zondag 21 december 2014 16:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet echt nee.quote:Op zondag 21 december 2014 16:40 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Daar refereerde ik niet aan, maar dat was niet netjes idd.
Het zal allemaal wel.quote:Op zondag 21 december 2014 16:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Interesseert me echt geen reet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |