abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 april 2006 @ 15:23:25 #76
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_36981508
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 15:21 schreef Boswachtertje het volgende:

[..]

Je weet niet wat dat woord betekent he ?
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_36981590
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 15:23 schreef ChOas het volgende:
Je weet niet wat dat woord betekent he? [
Ik vraag me toch echt af wat je probleem is...
Ik heb gewoon mijn visie over alles wat er gebeurt in de wereld en jij hebt weer een andere. zie geen reden tot het beschuldigen van mij...
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  zaterdag 15 april 2006 @ 15:32:11 #78
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_36981720
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 15:26 schreef Boswachtertje het volgende:

[..]

Ik vraag me toch echt af wat je probleem is...
Ik heb gewoon mijn visie over alles wat er gebeurt in de wereld en jij hebt weer een andere. zie geen reden tot het beschuldigen van mij...
Ik probeer je niet te beschuldigen.

Ik neem alleen op dit moment aan dat je het verschil tussen 'onderkennen' en 'ontkennen' niet kent.

En dat maakt je betoog van 5 (ofzo) posts geleden vrij grappig, ja
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_36981932
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 15:32 schreef ChOas het volgende:

[..]

Ik probeer je niet te beschuldigen.

Ik neem alleen op dit moment aan dat je het verschil tussen 'onderkennen' en 'ontkennen' niet kent.

En dat maakt je betoog van 5 (ofzo) posts geleden vrij grappig, ja
OMG sorry dan haha dacht al dat ik iets inhoudelijks had gezegd wat nergens op sloeg - wat zo dus ook wel weer een beetje klopt
Haha.. tis nog vroeg zullen we maar zeggen..

Zal het maar laten staan... te slecht om te veranderen
  dinsdag 25 april 2006 @ 02:48:46 #80
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_37268686
Gzz en dit topic word notabene gestart door iemand die een avitar hanteerd met een van de meest 'succesvolle' Bohemian Grove leden "Slick" Bill Clinton.
Waarbij moet gezegd worden dat Bill em ook graag in het donkere centrum van de Bilderbergers vertoefd.
Alsook dat mr Bill lid is van de Vrijmetselaars Orde, de Club van Rome (die Milosovic gemold heeft), Council on Foreign Relations,Trilaterale Commissie etc..

Ja Bill rocks hey... (NOT)
En ondertussen Iran een lol doen en een typisch anti-semitisch sprookje te verkopen.

Ennuh Rusland ??
quote:
TEL AVIV (ANP) - Voor het eerst sinds 2000 is het aantal antisemitische incidenten in de wereld gedaald. Vorig jaar was er sprake van een teruggang van 20 procent in vergelijking met 2004, aldus een maandag verschenen rapport van de universiteit van Tel Aviv.
Frankrijk en Canada kenden de relatief grootste dalingen.

Vorig jaar werden in totaal 406 antisemitische incidenten gemeld. Rusland en Oekraïne voeren de lijst aan van landen waar deze vorm van discriminatie het hardst stijgt, aldus het Israëlische dagblad Haaretz.
pi_37270285
Amerikanen en joden allemaal één pot nat = Illuminatie.. In de Amerikaanse senaat hebben ze zelfs voor hun naambordje een davidsster staan.
pi_37272680
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 09:10 schreef TimC het volgende:
Amerikanen en joden allemaal één pot nat = Illuminatie..
He TimC, laat me je een tip geven. Gebruik voortaan de term ''Illuminati'', dat staat een stuk minder dom dan ''illuminatie.'' Een natte pot illuminatie, dat is vragen om ongelukken.
pi_37276499
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 10:43 schreef Johan_de_With het volgende:
He TimC, laat me je een tip geven. Gebruik voortaan de term ''Illuminati'', dat staat een stuk minder dom dan ''illuminatie.'' Een natte pot illuminatie, dat is vragen om ongelukken.
Ach de een ziet het als illuminati, de ander zoekt illuminatie

Ik kies voor mijn eigen wereld, dus al de shit die ze allemaal doen in de wereld, kan anders in mijn ogen.. eerst mezelf maar eens ontwikkelen. Dit zijn mijn levenslessen..
pi_37299607
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:09 schreef Johan_de_With het volgende:
Bron?
De grootmoeder van Hitler, Maria Anna Schicklgruber, werkte als huishoudster bij de rijke Joodse familie Trummelschlager. Het gerucht gaat dat Maria een affaire had met meneer Trummelschlager, waaruit haar zwangerschap is voortgekomen (Maria was vrijgezel). Alois werd, als onwettige zoon, in 1837 geboren ten gevolge van deze affaire. Vandaar het verhaal dat Hitler waarschijnlijk gedeeltelijk Joods bloed had (via zijn vader). Dit is echter nooit bewezen.

Aangezien zijn vader een buitenechtelijk kind was, en zijn echte ouders niet kende, kon hij geen zekerheid kon verschaffen over eventuele Joodse voorouders. Ook Maria heeft nooit iets willen vertellen. Er is dus geen sluitend bewijs. Wel is bekend dat meneer en mevrouw Trummelschlager de peetouders werden van zijn vader en dat Hitler in zijn jeugd gepest werd omdat men vermoedde dat hij van Joodse afkomst was.

Voor meer informatie, zie: Hitler Jewish?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2006 00:29:23 ]
pi_37300080
Oops, link gefixed, de jouwe verwijst naar de juiste bron.

Ik zeg ook niet dat het waar is, er is immers geen sluitend bewijs voor.
Ik probeer alleen te verklaren waar deze geruchten vandaan komen.
pi_37300117
quote:
Op woensdag 26 april 2006 00:31 schreef Techno het volgende:
Oops, link gefixed, de jouwe verwijst naar de juiste bron.

Ik zeg ook niet dat het waar is, er is immers geen sluitend bewijs voor.
Ik probeer alleen te verklaren waar deze geruchten vandaan komen.
Nee, dat begrijp ik wel. Heydrich had ook zoiets, trouwens.
pi_37300413
Dat peetouderverhaal is zelfs op Wiki te lezen, quote: Herr and Frau Trummelschlager were listed as godparents to Aloys.

Het verhaal dat Hitler gepest werd in zijn jeugd met zijn vermoedelijke Joodse afkomst heb ik ooit eens gelezen in e.o.a. WW II naslagwerk (waarvan de titel mij helaas ontschoten is), maar hierover is ongetwijfeld ook wel wat op het internet te vinden.
pi_37306742
quote:
Op woensdag 26 april 2006 00:46 schreef Techno het volgende:
Dat peetouderverhaal is zelfs op Wiki te lezen, quote: Herr and Frau Trummelschlager were listed as godparents to Aloys.

Het verhaal dat Hitler gepest werd in zijn jeugd met zijn vermoedelijke Joodse afkomst heb ik ooit eens gelezen in e.o.a. WW II naslagwerk (waarvan de titel mij helaas ontschoten is), maar hierover is ongetwijfeld ook wel wat op het internet te vinden.
Johann Trummelschlager was een boer in Strones, Döllersheim... deze man heeft bestaan en was idd de werkgever van Maria Schicklgrüber toen zij Alois baarde...
het is een bestaand figuur, maar deze had weer geen Joodse herkomst...

Er zijn twee, onbevestigde en onwaarschijnlijk geruchten, dat Maria Schicklgrüber gewerkt zou hebben (de eerste bij de Rothschilds, vervolgens bij de Joodse familie Frankenberger) ...
de truc is dan om enkele namen te noemen van mogelijk joodse families, en dan als laatste een kloppende en te suggeren dat de familie Trummelschlager Joods zou zijn ...
dat waren ze echter niet.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_37307897
Ach, of de de familie Trummelschlager nu wel of niet Joods was maakt verder niet zoveel uit, aangezien er uberhaubt geen sluitend bewijs te vinden is dat meneer Trummelschlager daadwerkelijk de verwekker van Alois zou zijn.
pi_37354834
Bush is erger dan de Joden .
De huidige president Bush Jr. is het product van enkele generaties macht-opbouwing, beginnend bij Prescott Bush (opa van huidige president, oprichter van CIA, oprichter van Skull & Bones enz enz enz) en zijn visie wat betreft toekomst van kapitalisme/samenleving/macht is waarheid geworden .
de Bushes willen er echt een politie-gecontroleerde georgeorwell gewaarwording van maken, de Joden willen gewoon dat er geen stenen naar hun familie wordt gegooid en banken ownen enzenz.
pi_37356302
quote:
Op donderdag 27 april 2006 19:38 schreef Salvad0R het volgende:
Bush is erger dan de Joden .
De huidige president Bush Jr. is het product van enkele generaties macht-opbouwing, beginnend bij Prescott Bush (opa van huidige president, oprichter van CIA, oprichter van Skull & Bones enz enz enz) en zijn visie wat betreft toekomst van kapitalisme/samenleving/macht is waarheid geworden .
de Bushes willen er echt een politie-gecontroleerde georgeorwell gewaarwording van maken, de Joden willen gewoon dat er geen stenen naar hun familie wordt gegooid en banken ownen enzenz.
Al zou dit in het nieuws komen, nog zou bijna niemand het geloven.. Give them a conspiracy which is so vast and large, that no one will believe it.. Onze huidige wereld.

Goed om te zien dat er mensen zijn die met mij dit soort ideeën deelt..
Hou vol Salvad0r! De doorbraak komt, al moeten we em zelf forceren!
  vrijdag 28 april 2006 @ 03:29:04 #93
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_37366865
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 02:48 schreef Tiesemans het volgende:
de Club van Rome (die Milosovic gemold heeft),

vrijdag 28 april 2006 @ 04:12:22 #94
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_37367103
quote:
Op donderdag 7 november 2002 20:44 schreef PHETEP het volgende:
Ik citeer even uit die link die je geeft:
quote:
Henry Makow, Ph.D. is the inventor of the board game Scruples and the author of "A Long Way to go for a Date." (http://alongwaytogoforadate.com) His articles on feminism and the New World Order are archived on his web site www.savethemales.ca He welcomes comments at henrym@mts.net
Nou nou... indrukwekkend...

(Tenzij je niet weet wat een Ph. D. is, natuurlijk, dat zou ook kunnen.)
---verdwijnt---
pi_37373586
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 03:29 schreef Tiesemans het volgende:
de Club van Rome (die Milosovic gemold heeft),
Bedoeld je de P2? Of is de Club van Rome weer een andere groep?
  vrijdag 28 april 2006 @ 19:55:37 #96
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_37386548
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 12:55 schreef Techno het volgende:

[..]

Bedoeld je de P2? Of is de Club van Rome weer een andere groep?
Doe eerst is goed zoeken naar de Club van Rome voor je met de Propaganda due aan komt kakken.
Al hoewel het natuurlijk altijd weer leuk is om even te lezen...
Immers snap je gelijk ook een beetje beter hoe de 'coup de tet' tegen Berlusconi is afgehandeld door Prodi en overige 'leden' met als gevolg dat Prodi nu de 'baas' is in Italie.
pi_37393541
Nja, ik zag die kop van Berlusconi en dan is de link met P2 snel gemaakt.

Al wat info gevonden overgens, het is net zo'n dubieus clubje als P2.
  zaterdag 29 april 2006 @ 03:06:31 #98
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_37395511
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 00:19 schreef Techno het volgende:
Nja, ik zag die kop van Berlusconi en dan is de link met P2 snel gemaakt.

Al wat info gevonden overgens, het is net zo'n dubieus clubje als P2.
Uhm Silvio stond niet op de foto btw.
Ik vermoed dat je met Jaques in de war bent?! (Chirac dus)
Verder staan Clinton en Kohl aan bijde zijden van em.
En diegene die de hand schud van Milosovic is de oud president van Kroatië meen ik..
En die andere knakkers ben ik nog niet achter.
  zaterdag 29 april 2006 @ 03:27:01 #99
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_37395600
Calvi "black frier bridge" ...doe vooral zoeken naar die stenen in z'n zak !
  zaterdag 29 april 2006 @ 03:32:29 #100
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_37395621
maar de naam van de draad doet al denken !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')