Groetjes,quote:Op zondag 21 december 2014 13:51 schreef bijdehand het volgende:
Gebruik de zoekfunctie eens. Groetjes, iemand.
Ach sommige mensen hebben dat nodig. Het voorstellen dat een ander minder waard is dan jijzelf zorgt ervoor dat je niet de meest waardeloze persoon op aarde bent, terwijl je dat feitelijk wel bent. Zo kan je jezelf nog aankijken in de spiegel terwijl je moeder al 40 jaar verdrietig is over het feit dat ze geen abortus heeft laten plegen toen ze er achter kwam dat ze zwanger was.quote:Op zondag 21 december 2014 13:52 schreef Travel. het volgende:
Gaan we dit weer krijgen. Het maandelijkse kijk-mij-ik-kijk-neer-op-rechten-topic.
Juist. En artsen doen alles via google.quote:Op zondag 21 december 2014 13:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Rechten is toch zo'n studie waar je allemaal plakkertjes in je wetboek plakt om vervolgens een 7 te halen op je tentamen zonder er ook maar een fuck van te begrijpen?
Gekke gedachtegang idd.quote:Op zondag 21 december 2014 13:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach sommige mensen hebben dat nodig. Het voorstellen dat een ander minder waard is dan jijzelf zorgt ervoor dat je niet de meest waardeloze persoon op aarde bent, terwijl je dat feitelijk wel bent. Zo kan je jezelf nog aankijken in de spiegel terwijl je moeder al 40 jaar verdrietig is over het feit dat ze geen abortus heeft laten plegen toen ze er achter kwam dat ze zwanger was.
Zo heb ik mijn recht vakken gehaald, dus een oprechte vraag.quote:Op zondag 21 december 2014 13:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Juist. En artsen doen alles via google.
Maar jij bent ook hoogbegaaft.quote:Op zondag 21 december 2014 13:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zo heb ik mijn recht vakken gehaald, dus een oprechte vraag.
Ben je nu topadvocaat?quote:Op zondag 21 december 2014 14:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat hoef je mij heus niet te vertellen.
Als jij die spelfout geen eens ziet dan betwijfel ik of je hoogbegaafd bent. Een 'topjurist' die dat soort fouten niet ziet baart me nog meer zorgen.quote:Op zondag 21 december 2014 14:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat hoef je mij heus niet te vertellen.
welke helpdesk? ik geloof je nietquote:
quote:Op zondag 21 december 2014 14:07 schreef Travel. het volgende:
[..]
Als jij die spelfout geen eens ziet dan betwijfel ik of je hoogbegaafd bent. Een 'topjurist' die dat soort fouten niet ziet baart me nog meer zorgen.
We zijn dan ook niet bezig met het schrijven van een scriptie.quote:Op zondag 21 december 2014 14:07 schreef Travel. het volgende:
[..]
Als jij die spelfout geen eens ziet dan betwijfel ik of je hoogbegaafd bent. Een 'topjurist' die dat soort fouten niet ziet baart me nog meer zorgen.
AIVDquote:Op zondag 21 december 2014 14:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
welke helpdesk? ik geloof je niet
Dus je ziet dat soort fouten alleen als je Word gebruikt. Het wordt alleen maar treuriger nu.quote:Op zondag 21 december 2014 14:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
We zijn dan ook niet bezig met het schrijven van een scriptie.
hoe heet mijn hond?quote:
Nee hoor, maar waarom is het relevant dat ik meneer er even op wijs dat hoogbegaafd met een D en niet met een T is?quote:Op zondag 21 december 2014 14:08 schreef Travel. het volgende:
[..]
Dus je ziet dat soort fouten alleen als je Word gebruikt. Het wordt alleen maar treuriger nu.
Lijkt me vanzelfsprekend. Maar onthoud goed, topjurist, arrogantie sier niemand. Ook jou niet.quote:Op zondag 21 december 2014 14:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee hoor, maar waarom is het relevant dat ik meneer er even op wijs dat hoogbegaafd met een D en niet met een T is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |