abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147799481
Zoals de TT zegt, waarom wordt de studie rechtsgeleerdheid op een universiteit aangeboden? Los van het niveau van de studie is een studie rechtsgeleerdheid natuurlijk weinig wetenschappelijk (natuurlijk, het is niet alléén een stampstudie, maar de studie is niet wetenschappelijker dan bijvoorbeeld een vrijetijdswetenschappen). Daarom vraag ik mij af waarom het toch als studie in het wetenschappelijk onderwijs zit.
pi_147799554
Geen idee. Ben het met je eens.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_147799579
Gebruik de zoekfunctie eens. Groetjes, iemand.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_147799597
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2014 13:51 schreef bijdehand het volgende:
Gebruik de zoekfunctie eens. Groetjes, iemand.
Groetjes,

V.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_147799598
Gaan we dit weer krijgen. Het maandelijkse kijk-mij-ik-kijk-neer-op-rechten-topic.
pi_147799743
Rechten is toch zo'n studie waar je allemaal plakkertjes in je wetboek plakt om vervolgens een 7 te halen op je tentamen zonder er ook maar een fuck van te begrijpen?
pi_147799747
quote:
9s.gif Op zondag 21 december 2014 13:52 schreef Travel. het volgende:
Gaan we dit weer krijgen. Het maandelijkse kijk-mij-ik-kijk-neer-op-rechten-topic.
Ach sommige mensen hebben dat nodig. Het voorstellen dat een ander minder waard is dan jijzelf zorgt ervoor dat je niet de meest waardeloze persoon op aarde bent, terwijl je dat feitelijk wel bent. Zo kan je jezelf nog aankijken in de spiegel terwijl je moeder al 40 jaar verdrietig is over het feit dat ze geen abortus heeft laten plegen toen ze er achter kwam dat ze zwanger was.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_147799767
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 13:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Rechten is toch zo'n studie waar je allemaal plakkertjes in je wetboek plakt om vervolgens een 7 te halen op je tentamen zonder er ook maar een fuck van te begrijpen?
Juist. En artsen doen alles via google.
pi_147799790
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2014 13:57 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ach sommige mensen hebben dat nodig. Het voorstellen dat een ander minder waard is dan jijzelf zorgt ervoor dat je niet de meest waardeloze persoon op aarde bent, terwijl je dat feitelijk wel bent. Zo kan je jezelf nog aankijken in de spiegel terwijl je moeder al 40 jaar verdrietig is over het feit dat ze geen abortus heeft laten plegen toen ze er achter kwam dat ze zwanger was.
Gekke gedachtegang idd.
Arrogantie siert niemand.
pi_147799800
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2014 13:57 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Juist. En artsen doen alles via google.
Zo heb ik mijn recht vakken gehaald, dus een oprechte vraag.
pi_147799859
Dat weet niemand.
pi_147799865
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 13:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Zo heb ik mijn recht vakken gehaald, dus een oprechte vraag.
Maar jij bent ook hoogbegaaft.
pi_147799882
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2014 14:00 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Maar jij bent ook hoogbegaaft.
Dat hoef je mij heus niet te vertellen.
pi_147799911
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 14:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Ben je nu topadvocaat?
pi_147800067
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2014 14:02 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ben je nu topadvocaat?
Nee, topjurist
pi_147800079
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 14:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Als jij die spelfout geen eens ziet dan betwijfel ik of je hoogbegaafd bent. Een 'topjurist' die dat soort fouten niet ziet baart me nog meer zorgen.
pi_147800093
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 14:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Nee, topjurist
welke helpdesk? ik geloof je niet
pi_147800111
quote:
9s.gif Op zondag 21 december 2014 14:07 schreef Travel. het volgende:

[..]

Als jij die spelfout geen eens ziet dan betwijfel ik of je hoogbegaafd bent. Een 'topjurist' die dat soort fouten niet ziet baart me nog meer zorgen.
;)
pi_147800115
quote:
9s.gif Op zondag 21 december 2014 14:07 schreef Travel. het volgende:

[..]

We zijn dan ook niet bezig met het schrijven van een scriptie.
pi_147800138
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2014 14:07 schreef bijdehand het volgende:

[..]

welke helpdesk? ik geloof je niet
AIVD
pi_147800151
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 14:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

We zijn dan ook niet bezig met het schrijven van een scriptie.
Dus je ziet dat soort fouten alleen als je Word gebruikt. Het wordt alleen maar treuriger nu.
pi_147800176
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 14:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

AIVD
hoe heet mijn hond?
pi_147800187
quote:
9s.gif Op zondag 21 december 2014 14:08 schreef Travel. het volgende:

[..]

Dus je ziet dat soort fouten alleen als je Word gebruikt. Het wordt alleen maar treuriger nu.
Nee hoor, maar waarom is het relevant dat ik meneer er even op wijs dat hoogbegaafd met een D en niet met een T is?
pi_147800203
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2014 14:09 schreef bijdehand het volgende:

[..]

hoe heet mijn hond?
Kees de Jager.
pi_147800258
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 14:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Nee hoor, maar waarom is het relevant dat ik meneer er even op wijs dat hoogbegaafd met een D en niet met een T is?
Lijkt me vanzelfsprekend. Maar onthoud goed, topjurist, arrogantie sier niemand. Ook jou niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')