abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 december 2014 @ 10:40:10 #1
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_147795006
Een topic waar we verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarigen.. voor zover opvoeden mogelijk is :P

[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 21 december 2014 @ 10:42:48 #2
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_147795051
Inca, sneu die wagenziekte! Drukpuntarmbandje is idd wel een idee!

Omen :*. Noor kan venijnig knijpen. Maar als we auw zeggen, vindt ze dat vooral heel erg grappig :').

Logeren, is hier nog niet voorgekomen... We willen wel heel graag naar onze vrienden in Engeland, maar dan moet ze ook gelijk lang logeren... En opa en oma wonen niet vlakbij, dus als er iets is, kunnen we er niet snel naartoe.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_147795197
Inca, wat zielig zeg.. ;( mijn zus had het ook altijd, ik durfde nooit naast haar in de auto..

Herkenbaar omen! Ik zeg altijd dat het pijn doet en ze beter een knuffel kan geven, soms werkt dat nog :+
Vaak ook niet, dan zet ik haar gewoon even weg en stop ik met haar spelen. Ik verbaas me soms echt over die agressie al.

Eva is wel eens uit logeren geweest toen ze kleiner was, dat ging goed. Tegenwoordig laat ze zich niet meer door anderen troosten en durf ik niet zo goed meer..
E.
pi_147795351
L is nog nooit wezen logeren. Mijn moeder heeft wel een paar keer in ons huis geslapen als wij weg waren, maar dan kon hij gewoon in zijn eigen bed.

L heeft ook een tijd geslagen, het is nu echt een heel stuk minder. Wat ik deed was zogenaamd gaan huilen en om een aai vragen. Als hij me dan aaide werd ik meteen weer blij en gaan we knuffelen. Als hij andere kindjes slaat of pijn doet (of andere volwassenen :X ) word ik boos en moet hij ze ook aaien. Hij lacht er dan eigenlijk nooit om. Als hij zou lachen zou ik hem idd ook even wegzetten en wat anders gaan doen.

Zo grappig, L ziet momenteel alle oneffenheden op het plafond en onze onafgewerkte trap. Dan zegt hij: oh bahhhh, papa maken! >:)
pi_147795422
Inca: de hysterie is idd niet na drie minuten over. Ik hoor vaker van mensen dat het ze zo zwaar lijkt, maar zijn paniek en verdriet is dusdanig groot bij onze afwezigheid dat juist hem wel ergens achter laten veel heftiger is. Het zal met de tijd steeds beter gaan, daar ben ik van overtuigd :)
pi_147795514
Oh en ik zou die wagenpilletjes geven hoor! Zonder twijfel :)
pi_147795669
Fieder _O- je man weet wat hem te doen staat!

Ik zou die pilletjes ook gewoon geven inderdaad.
E.
pi_147799454
Mijn drie mannen zijn al uren de deur uit, en ik weet van gekkigheid niet wat ik met mijn tijd moet doen, herkenbaar? :+ Ik heb net maar de hele bovenverdieping gepoetst, gestofzuigd, en gedweild, als ze niet gauw thuis komen ga ik nog de ramen lappen ook ;(
pi_147799908
Lees een boek!

Ik heb buikgriep, heerst dat? }:| Vannacht op de wc met een emmer gezeten. Zo akelig, ik voel me dan zo'n gevangene van mijn eigen lichaam. Ulgh. En M. Werd natuurlijk iedere keer wakker. We zijn vandaag maar bedmensen..

Ohja de man is in het buitenland. Puntje.
pi_147800008
Oh Ica, wat ook wel wil helpen is een watje in het oor tegenovergesteld van de hand waarmee je schrijft. Dus als je rechts bent, in je linkeroor. Of houdt ze dat niet in?
pi_147800327
Ik ben tot mijn 14ofzo wagenziek geweest en niks hielp. Nu gelukkig alleen nog maar bij haarspeldbochten en lezen oidcis nog steeds een no go. Hopelijk is Isabel er eerder vanaf.

Le rustig aan hoor zijn je mannen weer terug?
Limone beterschap het schijnt te heersen gelukkig voor de meeste maar 1 dag.

Slaan hier nog niet lijkt mij lastig om mee om te gaan.
pi_147801071
Je mag hier nog wel ff langskomen LE ;)
Kan je tussendoor ook nog wat jongetjes knuffelen :P
pi_147803083
Ik ben af en toe nog steeds wagenziek. Net ook weer een half uur zitten bijkomen van een ritje van een half uur. Komt ook wel door de stomste week van de maand, die verergert dit soort dingen wel.
Dat watje in je oor had ik ook altijd. Ik moet wel zeggen dat ik desondanks nog wel gewoon misselijk werd, spugen lukt alleen niet. Maar of dat nou altijd prettiger is...soms lucht spugen ook gewoon op.

Rosalie heeft nu ook een paar keer overgegeven in de auto en ik vond het vervelendste dat ze vast zat in haar stoeltje en ik niet direct bij haar kon komen. Het is al zo'n geweld van je lijf en als je dan ook achterover in je stoel vast zit....ik was altijd een beetje bang dat ze zou verslikken/stikken in haar spuug.

Lekker L-E, geniet ervan!!

Onze meiden zijn ook net weer naar opa en oma. Tot dinsdag, want wij zijn twee dagen aan het werk met zulke onhandige tijden dat dit voor ons makkelijker is. Anders zijn we alleen thuis terwijl ze al op bed liggen, en dan is dit voor iedereen praktischer.
pi_147807721
On a brighter note: het is vandaag de kortste dag! Morgen blijft het al weer een stukje langer licht! *O*
pi_147810515
En L-E, heb je de ramen nog gelapt?
Wat waren de mannen wezen doen?

Limone, beterschap :*

Danic en Inca. Zien jullie je kinderen wel tussen nu en dinsdag?

Limone, zo blij dat de dagen weer langer worden. Korte dagen zijn niet goed voor mijn humeur

Wat betreft slaan reageer ik hetzelfde als LB. Zeggen dat het niet mag en bij nog een keer slaan zet ik haar op de grond.
Vanmiddag wilde mevrouw niet slapen. Gelukkig was ze wel heel vrolijk. O+
pi_147812813
Ik kom even.binnenstormen met een egopost: mijn kind heeft gewoon zojuist voor het eerst op het potje gepoept!! Ik was zo trots!! Ik werd er zelfs.een.beetje emotioneel van :') :@ Plassen had ze al vaker gedaan, maar.dit.was.wel even een.momentje. We.hebben.luid geapplaudiseerd.voor de.drol en toen gepast ceremonieel afscheid genomen en uitgezwaaid toen.we hem.door de wc spoelden. Mijn grote meid O+
Sarcasme. Herken het.
pi_147813231
Wat knap *O*
pi_147813518
*O* goed zeg!!
(Telefoon werkt nog steeds niet naar behoren? :P )

Omen, ik zie ze zelfs woensdag pas weer.
Ze komen dinsdag thuis, maar omdat ik dan een lange werkdag heb en pas na 20.30 thuis ben, liggen ze al op bed.
Ik ga dan wel altijd even bij ze kijken hoor O+ slapende kindjes O+
pi_147813672
Wat knap van E. spirit.
pi_147813811
Yes!! Spirit, wat knap! Een heel andere fase! :o
  zondag 21 december 2014 @ 19:56:28 #21
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_147814499
Wauw Spirit, wat goed! *O*
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_147814625
Danic, nee :(

En FR, ik ben Spark echt niet :P

ik heb alleen wel een vraag want ik heb werkelijk geen.idee hoe zindelijkheidstraining.gaat. we zette haar nu Sochtends en savonds op het potje bij aan en uitkleden. Hoe nu verder?!
Sarcasme. Herken het.
pi_147814714
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 19:59 schreef Spirit82 het volgende:

ik heb alleen wel een vraag want ik heb werkelijk geen.idee hoe zindelijkheidstraining.gaat. we zette haar nu Sochtends en savonds op het potje bij aan en uitkleden. Hoe nu verder?!
Echt niet???? Zoals je ziet haal ik namen nog wel eens door elkaar. Sorry
pi_147816480
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 19:59 schreef Spirit82 het volgende:

Nog niets verder. Gewoon zo doorgaan.
Rosalie heeft een half jaar geleden ook een keer op het potje gepoept en daarna niet meer.
Maar de interesse is wel gewekt. Dus hier staat een potje in de kamer en af en toe roept ze ineens dat ze erop wil.
Prima! Doen we alles uit, zit ze 10 seconden, eist (!) een boekje want dat heeft zeg onthouden van die ene keer en roept dan Klaaaaar!
Kleren weer aan en spelen.

Wat je dus kunt doen is het potje in de woonkamer zetten, dan is het laagdrempelig en makkelijk toegankelijk.
Ook luierbroekjes maken het een stuk makkelijker. Let wel op dat die vaak iets minder absorberen en/of poep binnenboord houden.

En: het komt je altijd uit! Om evenveel helpen bij het potje :P

Klinkt stom, maar ik denk echt wel eens 'pffff nu ff niet hoor', maar dat kan natuurlijk niet. Als zij zegt dat ze moet plassen/poepen, dan is dat zo. Of je nou tijd hebt of niet.....
pi_147818404
Wat knap spirit! Dat is echt wel iets om trots op te zijn! *O* en Spark inderdaad, het viel mij ook al eens op :D
E.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')