SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze man weet.quote:
quote:Op zondag 21 december 2014 03:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
Deze man weet.
mjah na die harde realiteitscheck van AryaMehr ga ik mezelf maar in slaap huilen.dag.
Ik zie geen curves.quote:Op zondag 21 december 2014 03:33 schreef Che_ het volgende:
Aan alle Kate Upton haters
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
Hier ook hetzelfde al 2 nachten op een rijquote:Op zondag 21 december 2014 08:25 schreef Stimorol- het volgende:
Heb de hele nacht fucked up gedroomd man![]()
![]()
Welke gele mascara. O:quote:Op zondag 21 december 2014 11:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
crip ik heb ook die gele mascara
Heb van cheap ass merk van kruidvat. Die is goedquote:Op zondag 21 december 2014 11:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
crip ik heb ook die gele mascara
Niet teveel tahin en knoflookquote:Op zondag 21 december 2014 12:51 schreef Landysh het volgende:
Ik ga zelf humus maken. Wens mij geluk.
Er is helemaal geen tahin in huis.quote:
Nice. Ga je de kikkererwten eerst zelf koken of uit pot?quote:Op zondag 21 december 2014 12:51 schreef Landysh het volgende:
Ik ga zelf humus maken. Wens mij geluk.
Dat zijn echt tata dingen jaquote:Op zondag 21 december 2014 13:19 schreef Crip het volgende:
Heb net een gestoofde peren crumbletaartje met frambozen slagroom gemaakt. Gewoon even terplekke had k zin in.
En ook maar 1 klein taartje he voor mezelf #tatta
At jij laatst niet 3/4 van een stroopwafelvlaai?quote:Op zondag 21 december 2014 13:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat zijn echt tata dingen ja
Net zoals appeltaart en speculaastaart.
mmm heb ik zin inquote:Op zondag 21 december 2014 13:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Veels te veel coleslaw gemaakt gisteren, dus vandaag weer wat van eten voordat het bederft. Recept was eigenlijk voor 6 personen.
Appeltaart is heerlijk thoquote:Op zondag 21 december 2014 13:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat zijn echt tata dingen ja
Net zoals appeltaart en speculaastaart.
?quote:Op zondag 21 december 2014 13:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
At jij laatst niet 3/4 van een stroopwafelvlaai?
Ik hou niet van appeltaart. Maar meestal doen ze er ook kaneel in etc.quote:Op zondag 21 december 2014 13:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Appeltaart is heerlijk thoSpeculaas zo op zichzelf ook
HAHAHA die man WAAAHOOOOW.quote:Op zondag 21 december 2014 13:50 schreef zarGon het volgende:
https://www.facebook.com/(...)08145&type=2&theater
Oh shi-....
quote:
quote:Op zondag 21 december 2014 13:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nice. Ga je de kikkererwten eerst zelf koken of uit pot?
Ik ga omelet maken zo voor ontbijt
Jij bent ook als die chick he..quote:Op zondag 21 december 2014 14:10 schreef Crip het volgende:
ik had gone girl gisteren gezien echt vet
Die vrouw is bloedmooi. Bleef maar naar haar kijkenquote:Op zondag 21 december 2014 14:10 schreef Crip het volgende:
ik had gone girl gisteren gezien echt vet
Dit is de eerste keer dat ik kant en klare koop. Goed te doen maar zout! Damn.quote:
Jaquote:Op zondag 21 december 2014 14:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij bent ook als die chick he..
@borte die van supermarkten zijn echt niks. Heb ze allemaal geprobeerd.
Mehhh totaal niet mijn smaak, maar ze had wel wat moois op een elegante manier.quote:Op zondag 21 december 2014 14:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die vrouw is bloedmooi. Bleef maar naar haar kijken
Ik ga zo naar mijn pasgeboren nichtje. Met moeite want moe.quote:Op zondag 21 december 2014 14:25 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik kant en klare koop. Goed te doen maar zout! Damn.
Oh en ik had net alles in mijn mandje gedaan, kom ik erachter dat mijn pasje nog in mijn andere tas ligt.Moest toen helemaal terug om pasje te halen, betalen, terug naar huis om boodschappen af te zetten. En toen had ik geen zin meer om naar dorp te gaan.
Wut.quote:Op zondag 21 december 2014 14:25 schreef Stimorol- het volgende:
Oh en Borte, ik ga die dolce ding halen bij bcc. 69 en 50 eur terug via cashback.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |