SPOILER: Overige dagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal NPO 101.TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op NPO 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is 's avonds te zien (begintijd varieert), tevens op NPO 3.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar (samen met Coen) afgereisd naar Columbia. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Giel Beelen: Organiseert het Circus Request in het Patronaat in Haarlem.
› Sander Lantinga en Rmon Verkoeijen: De Klusjesmannen zijn er weer!
› Nacht-DJ's: Harm, Jorien, Joram, Thijs, Tomas en Herman kwamen in de nacht van 11 op 12 december in actie voor 3FM Serious Request. Dit leverde 5579,11 euro op.
› Paul Rabbering: Bezoekt verschillende Glazen Huizen in Nederland.
› Michiel Veenstra: Verrast mensen die een nummer hebben aangevraagd met een Surprise Request: de live versie van de aangevraagde plaat.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 20 december, na FC Dordrecht - FC Groningen. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: Organiseren op zondag 21 december een B&W Diner XXL in Eindhoven.
› Timur Perlin: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officile manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden! OP #SR14 Slowchat 2014 mede mogelijk gemaakt door Pino112![]()
( . Y . )quote:
Daar ben ik het mee eens welquote:Op zondag 21 december 2014 02:36 schreef F.Begbie het volgende:
Coen is echt de matige buurtdj met 400x "WIJKNAAM ZIJN WE ER KLAAR VOOR??!?!?!" en "NU HANDJES ZIEN IK WIL HANDJES ZIEN!!!1!!" Zet die gewoon niet meer zonder een Sanderachtig figuur in dat huis..
Coen solo is gewoon een no go.quote:Op zondag 21 december 2014 02:36 schreef F.Begbie het volgende:
Coen is echt de matige buurtdj met 400x "WIJKNAAM ZIJN WE ER KLAAR VOOR??!?!?!" en "NU HANDJES ZIEN IK WIL HANDJES ZIEN!!!1!!" Zet die gewoon niet meer zonder een Sanderachtig figuur in dat huis..
Eens.quote:Op zondag 21 december 2014 02:38 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik ook, Domien verrast me positief hij doet het echt prima
heyquote:Op zondag 21 december 2014 02:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van Holly Michaels?
Mexicanobakker vindt dit leuk
Mexicanobakker is boos weggegaan toen ik voorstelde Barney aan te vragen voor SR.quote:Op zondag 21 december 2014 02:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van Holly Michaels?
Mexicanobakker vindt dit leuk
Mexicanobakker is een smakeloos land.quote:Op zondag 21 december 2014 02:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mexicanobakker is boos weggegaan toen ik voorstelde Barney aan te vragen voor SR.
Precies.quote:
Ik ben bang dat ik nooit zo dronken word dat ik dit nummer heerlijk ga vindenquote:
Jammer dat je pure kwaliteit niet kan herkennen, ik leef met je meequote:Op zondag 21 december 2014 03:00 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik nooit zo dronken word dat ik dit nummer heerlijk ga vinden
quote:Op zondag 21 december 2014 03:00 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik nooit zo dronken word dat ik dit nummer heerlijk ga vinden
Akoestische happy hardcorequote:Op zondag 21 december 2014 03:29 schreef noodgang het volgende:
[..]
Die akoustische versie op lowlands vond ik best saai eigenlijk
Happy hardcore Classics met een gitaar, zonder beatquote:Op zondag 21 december 2014 03:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Akoestische happy hardcoreik kan mij daar weinig bij voorstellen
quote:Op zondag 21 december 2014 03:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Akoestische happy hardcoreik kan mij daar weinig bij voorstellen
Mwah, geen improv, precies hetzelfde als op lowlandsquote:Op zondag 21 december 2014 03:52 schreef CrashO het volgende:
Niet slecht, tot ze begonnen met de improv
Datquote:
Waar is Johnny?quote:Op zondag 21 december 2014 03:56 schreef heloef het volgende:
Dit is met afstand de tofste nacht tot nu toe.
't is iig nog druk op het plein de grote markt om 4 uurquote:Op zondag 21 december 2014 03:56 schreef heloef het volgende:
Dit is met afstand de tofste nacht tot nu toe.
Achter oefenen met een band voor een nieuw nummerquote:
quote:Op zondag 21 december 2014 04:14 schreef CrashO het volgende:
[..]
Hier, tetten voor je om de komende 3 minuten te overleven![]()
Jupsquote:Op zondag 21 december 2014 04:21 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dat was 6 minutenTissues snel weer opzij gezet?
De manier hoe die praat is zo geen ABN maar toch ook zo verstaanbaarquote:
Wocht, is dat Noedotweets?quote:
quote:
twitter:ayefuckmebieber twitterde op zondag 21-12-2014 om 06:58:45@SeriousRequest @Domien je bent echt fk knap zullen we seks hebben voor 100 ? reageer retweet
Alles voor het goede doel he...quote:Op zondag 21 december 2014 07:03 schreef hole1988 het volgende:
twitter:ayefuckmebieber twitterde op zondag 21-12-2014 om 06:58:45@SeriousRequest @Domien je bent echt fk knap zullen we seks hebben voor 100 ? reageer retweet
bedankt voor de waarschuwingquote:
ik denk ook dat dat heel erg leuk kan wordenquote:
20.30uquote:Op zondag 21 december 2014 10:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoe laat komen ze?
Ik weet niet tot hoe laat ik blijf in Haarlem
Johnny moest zich wel ff afdrogen na veilingtv.. maar verder is ie niet weggeweest...quote:Op zondag 21 december 2014 10:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Was Domien een beetje te harden in de nacht? En heb ik nog wat gemist? Is Johnny de gehele tijd wakker gebleven?
Ooowh, niet geslapen dus? Dat las ik hier.quote:Op zondag 21 december 2014 10:15 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Johnny moest zich wel ff afdrogen na veilingtv.. maar verder is ie niet weggeweest...
Gerard was al bezig toen ik wakker werd, dus geen idee verder...
Oh dat kan best hoor.. maar volgens mij niet...quote:Op zondag 21 december 2014 10:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ooowh, niet geslapen dus? Dat las ik hier.
Soms lijkt het net alsof ik het hele jaar onder een steen woonquote:Op zondag 21 december 2014 10:18 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Van youtubemeisje Teske nogwat
Dat ligt eraan waar je op mikte..quote:
Genotquote:Op zondag 21 december 2014 10:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Domien in zijn onderbroek.
Meteen sfeer.
Soppen?quote:Op zondag 21 december 2014 10:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Domien in zijn onderbroek.
Meteen sfeer.
Niets mis met barney.quote:Op zondag 21 december 2014 02:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mexicanobakker is een smakeloos land.
quote:Op zondag 21 december 2014 10:38 schreef Cee het volgende:
Dat Gary Fomdeck project is natuurlijk ook gewoon een slimme manier van Gerard om van Living Doll af te komen.
Valt over te praten...quote:
Jajajaja.quote:Op zondag 21 december 2014 10:40 schreef Pino112 het volgende:
Vertraging door Sonos, met ANTHEM bedoelde ik Gary uiteraard.
Gary fomdeck is g f eckdomquote:Op zondag 21 december 2014 10:41 schreef alors het volgende:
Ik heb dat Gary nogwat helemaal gemist, kan iemand mij inlichten?
http://seriousrequest.3fm(...)kt-eigen-kerstsinglequote:Op zondag 21 december 2014 10:41 schreef alors het volgende:
quote:Op zondag 21 december 2014 10:41 schreef alors het volgende:
Omdat zwakzinnigen tegenwoordig ook over geld mogen beschikken.quote:
quote:Op zondag 21 december 2014 10:42 schreef Snowballed het volgende:
[..]
http://seriousrequest.3fm(...)kt-eigen-kerstsingle
Ah bedanktquote:
quote:
Dankjewelquote:Op zondag 21 december 2014 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ellie Goulding heeft wel een prachtige stem
quote:Op zondag 21 december 2014 10:45 schreef JaneDoe het volgende:
waarom zit domien de hele tijd aan zn neus?
quote:
quote:Op zondag 21 december 2014 10:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat de oude Pauljingle weg is
Heb ik ook een keer gehad met ONZ Radio.quote:
Ik heb dat jaren gekeken, van 2003 t/m 2011 volgens mij.quote:Op zondag 21 december 2014 11:05 schreef Cee het volgende:
4 Wie is de Mol kandidaten over een uur in het huis, leuk, gaan we kijken wie er nu in de finale staan
Oke.quote:Op zondag 21 december 2014 11:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb dat jaren gekeken, van 2003 t/m 2011 volgens mij.
Mooi.quote:Op zondag 21 december 2014 11:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
quote:
Klopt.quote:
gisteren alquote:
oh, gemistquote:
Zeker met Tommie aan het spelen.quote:Op zondag 21 december 2014 11:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik was te druk om naar het Glazen Huis te komen, dus hebben we Bert en Ernie gestuurd. Een beetje een afknapper ik weet, jullie hadden liever mij gezien.
Denken dat wij levend in Sesamstraat pakken aan hebbenquote:Op zondag 21 december 2014 11:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wie zitten er in dat bert en ernie pak?
Bert en Ernie natuurlijk...quote:Op zondag 21 december 2014 11:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wie zitten er in dat bert en ernie pak?
Was Coen in Colombia?quote:Op zondag 21 december 2014 11:16 schreef JaneDoe het volgende:
waarom zien/horen we niks terug van coen in colombia? of heb ik iets gemist?
Dat liedjequote:
ohquote:
Geen idee.. Mss moeten we het met z'n blogs doenquote:Op zondag 21 december 2014 11:16 schreef JaneDoe het volgende:
waarom zien/horen we niks terug van coen in colombia? of heb ik iets gemist?
Ik heb het live gezienquote:Op zondag 21 december 2014 11:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
ja jij hebt nooit zoveel gedoneerd als zijquote:Op zondag 21 december 2014 11:29 schreef wolfrolf het volgende:
Hee bakker gaat jouw clubje dit jaar weer een monsterdonatie doen?
Vet gaaf.quote:
Viespeukquote:
met hun minste liedje. Never Marry a Railroad Manquote:
Die is iddquote:Op zondag 21 december 2014 11:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
met hun minste liedje. Never Marry a Railroad Man
quote:
Is dat ook van Shocking Blue?quote:
Dit ja...quote:Op zondag 21 december 2014 11:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Goede lyricskennis van die gast:
Sesamstraat..tadadada...sesamstraat
Jazekerquote:Op zondag 21 december 2014 11:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dat ook van Shocking Blue?![]()
![]()
Gewoon via de ether luisteren.quote:Op zondag 21 december 2014 11:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
De livestream met beeld is echt een crime trouwens. Zitten steeds loops in waarbij je stukjes opnieuw hoort/ziet en waarna ie ineens weer naar een minuut verder spoelt.
Maar beeld erbij is leukerquote:Op zondag 21 december 2014 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon via de ether luisteren.
Lekker ouderwets.
Prachtig hequote:Op zondag 21 december 2014 11:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit is mooi manKende hem nog niet.
Gisteren voor het eerst gehoord, ik vind het serieus de beste plaat van 2014quote:Op zondag 21 december 2014 11:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit is mooi manKende hem nog niet.
quote:
Ik heb genoeg aan Domiens foto uit de Vivaquote:
Jaa, zo maar even het hele album opzoekenquote:Op zondag 21 december 2014 11:45 schreef alors het volgende:
[..]
Prachtig he![]()
Live nog beter/Dagoduck
Caustic Love heet het.quote:Op zondag 21 december 2014 11:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jaa, zo maar even het hele album opzoeken
Domien is een notoire vreemdganger. Leuke jongen he?quote:Op zondag 21 december 2014 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb genoeg aan Domiens foto uit de Viva
In de kerk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |