UIteraard, dagelijks de frituur aan.quote:Op zondag 21 december 2014 08:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je je helemaal vol gevreten hebt gisternacht?
Het staat verspreid over talloze topics maar een directe link naar een voorbeeld heb ik helaas niet voorhanden, het is namelijk ook niet zo heel boeiend, alleen een beetje sneu en dan druk ik mij nog voorzichtig uit.quote:
Toch vond ik dat Hoink goede vragen aan jou stelde.quote:Op zondag 21 december 2014 14:07 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Het staat verspreid over talloze topics maar een directe link naar een voorbeeld heb ik helaas niet voorhanden, het is namelijk ook niet zo heel boeiend, alleen een beetje sneu en dan druk ik mij nog voorzichtig uit.
Een paar dagen terug was er nog wel ruzie over in de andere ''SC'', één van de leden daar voelde zich er seksueel door geïntimideerd, dus hij is nu gewoon een beetje teleurgesteld en gaat dan nu maar uit pure frustratie afgeven op mannen die niet worden beschuldigd van seksuele intimidatie.
Heel lullig allemaal.
Je hebt mijn vragen over jouw voorkeur voor labiele gekkies van het internet niet beantwoord chroetsjov. Ik heb tot nu toe open kaart gespeeld en er is niets aan het handje.quote:Op zondag 21 december 2014 14:07 schreef chroestjov het volgende:
Het staat verspreid over talloze topics maar een directe link naar een voorbeeld heb ik helaas niet voorhanden, het is namelijk ook niet zo heel boeiend, alleen een beetje sneu en dan druk ik mij nog voorzichtig uit.
Een paar dagen terug was er nog wel ruzie over in de andere ''SC'', één van de leden daar voelde zich er seksueel door geïntimideerd, dus hij is nu gewoon een beetje teleurgesteld en gaat dan nu maar uit pure frustratie afgeven op mannen die niet worden beschuldigd van seksuele intimidatie.
Heel lullig allemaal.
quote:Op zondag 21 december 2014 14:47 schreef voederbietel het volgende:
Niks mis met onzekere mannen, toch?
Deze vraag is multi-interpretabel.quote:Op zondag 21 december 2014 14:47 schreef voederbietel het volgende:
Niks mis met onzekere mannen, toch?
Dat ligt eraan of Chroetsjov alles zomaar gaat pikken. Want dat heeft de arme jongen tot nu toe wel gedaan.quote:
Nou, laat maar, duurt me allemaal te lang.quote:Op zondag 21 december 2014 14:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of Chroetsjov alles zomaar gaat pikken. Want dat heeft de arme jongen tot nu toe wel gedaan.
Waren jullie niet bff's?quote:Op zondag 21 december 2014 14:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je hebt mijn vragen over jouw voorkeur voor labiele gekkies van het internet niet beantwoord chroetsjov. Ik heb tot nu toe open kaart gespeeld en er is niets aan het handje.
Draaikonten is voor homootjes en onzekere mannen. Denk daar maar eens over na.
Zullen wij onze eigen fittie houden? In bed, welteverstaanquote:Op zondag 21 december 2014 15:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou, laat maar, duurt me allemaal te lang.
Ik kan er wel om lachen dat jij nu al 2 of 3 weken bezig bent over iets wat zich alleen in het hoofd van Chai afspeelde, naar aanleiding van dit topic KLB / Adrenalinejunk zijn kreeg ik een ietwat aparte DM waarop ik antwoordde of het goed was als ik haar tanden uit haar bek zou slaan met als gevolg een post in de SC waardoor Chai haar fantasieën driftig op hol sloegen, de afloop is bekend.quote:Op zondag 21 december 2014 14:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je hebt mijn vragen over jouw voorkeur voor labiele gekkies van het internet niet beantwoord chroetsjov. Ik heb tot nu toe open kaart gespeeld en er is niets aan het handje.
Draaikonten is voor homootjes en onzekere mannen. Denk daar maar eens over na.
kkmad.quote:Op zondag 21 december 2014 17:08 schreef chroestjov het volgende:
Ik kan er wel om lachen dat jij nu al 2 of 3 weken bezig bent over iets wat zich alleen in het hoofd van Chai afspeelde, naar aanleiding van dit topic KLB / Adrenalinejunk zijn kreeg ik een DM waarop ik antwoordde of het goed was als ik haar tanden uit haar bek zou slaan met als gevolg een post in de SC waardoor Chai haar fantasieën driftig op hol sloegen, de afloop is bekend.
Maar ik kan mij nog goed herinneren dat toen Meloewa op hol sloeg jij er ook elke keer bij was met je verkankerde BNN-smoel, echter moet jij niet het idee krijgen dat jij speciaal bent, er zijn nog wel meer beta's die er op de digitale snelweg keer op keer als de kippen bij zijn wanneer er een hoer in nood is terwijl zij in werkelijkheid hun ongepoetste paprikachips-bek niet open zouden durven trekken omdat zij niet zitten te wachten op fysieke schade.
Vanaf nu zal ik al jouw stalkerige posts gaan TR'en onder het mom van sfeerverziekend gedrag.
quote:Op zondag 21 december 2014 17:08 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik kan er wel om lachen dat jij nu al 2 of 3 weken bezig bent over iets wat zich alleen in het hoofd van Chai afspeelde, naar aanleiding van dit topic KLB / Adrenalinejunk zijn kreeg ik een ietwat aparte DM waarop ik antwoordde of het goed was als ik haar tanden uit haar bek zou slaan met als gevolg een post in de SC waardoor Chai haar fantasieën driftig op hol sloegen, de afloop is bekend.
Maar ik kan mij nog goed herinneren dat toen Meloewa op hol sloeg jij er ook elke keer bij was met je verkankerde BNN-smoel, echter moet jij niet het idee krijgen dat jij speciaal bent, er zijn nog wel meer beta's die er op de digitale snelweg keer op keer als de kippen bij zijn wanneer er een hoer in nood is terwijl zij in werkelijkheid hun ongepoetste paprikachips-bek niet open zouden durven trekken omdat zij niet zitten te wachten op fysieke schade.
Vanaf nu zal ik al jouw stalkerige posts gaan TR'en onder het mom van sfeerverziekend gedrag.
Speel ik open kaart, is het weer niet goed.quote:
madquote:Op zondag 21 december 2014 17:11 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Speel ik open kaart, is het weer niet goed.
Zal ik in het vervolg seksverhalen voor jou schrijven? Dat vind Chroest vermakelijk blijkbaar. En dan zit ik in je hoofd!quote:Op zondag 21 december 2014 17:11 schreef Chai het volgende:
Hoink was niet in mijn hoofd? Ik snap het niet.
Hoink valt mij nog steeds lastig m.b.t. Miou, terwijl ik niet eens weet wie het is, wel blijven opletten Chai.quote:Op zondag 21 december 2014 17:11 schreef Chai het volgende:
Hoink was niet in mijn hoofd? Ik snap het niet.
Jawel, jij bijvoorbeeld als je weer eens last hebt van woede-uitbarstingen.quote:Op zondag 21 december 2014 17:13 schreef Copthorne het volgende:
Jezus, een user windt zich een beetje op en meteen komt half KLB hier fappen?Nooit eerder een user gezien die zich een beetje opwindt?
Jawel. Jou.quote:Op zondag 21 december 2014 17:13 schreef Copthorne het volgende:
Jezus, een user windt zich een beetje op en meteen komt half KLB hier fappen?Nooit eerder een user gezien die zich een beetje opwindt?
Dit is open kaart.quote:Op zondag 21 december 2014 17:08 schreef chroestjov het volgende:
Ik kan er wel om lachen dat jij nu al 2 of 3 weken bezig bent over iets wat zich alleen in het hoofd van Chai afspeelde, naar aanleiding van dit topic KLB / Adrenalinejunk zijn kreeg ik een ietwat aparte DM waarop ik antwoordde of het goed was als ik haar tanden uit haar bek zou slaan met als gevolg een post in de SC waardoor Chai haar fantasieën driftig op hol sloegen, de afloop is bekend.
Dit is kkmad. Ik verbaas me er over dat je niet doorhad dat ik Meloewa puur en alleen bijstond omdat ik likkebaardend geniet van jouw uitbarstingen zoals deze.quote:Maar ik kan mij nog goed herinneren dat toen Meloewa op hol sloeg jij er ook elke keer bij was met je verkankerde BNN-smoel, echter moet jij niet het idee krijgen dat jij speciaal bent, er zijn nog wel meer beta's die er op de digitale snelweg keer op keer als de kippen bij zijn wanneer er een hoer in nood is terwijl zij in werkelijkheid hun ongepoetste paprikachips-bek niet open zouden durven trekken omdat zij niet zitten te wachten op fysieke schade.
Jij net in het andere topic toch.quote:Op zondag 21 december 2014 17:13 schreef Copthorne het volgende:
quote:Op zondag 21 december 2014 17:13 schreef Copthorne het volgende:
quote:Op zondag 21 december 2014 17:15 schreef housesoftheholy het volgende:
Jij net in het andere topic toch.
quote:Op zondag 21 december 2014 17:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jawel, jij bijvoorbeeld als je weer eens last hebt van woede-uitbarstingen.
quote:
Miou was een troll.quote:Op zondag 21 december 2014 17:13 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Hoink valt mij nog steeds lastig met m.b.t. tot Miou, terwijl ik niet eens weet wie het is, wel blijven opletten Chai.
15quote:Op zondag 21 december 2014 17:16 schreef Gridlok het volgende:
Maar ehm, wat is hier nu de gemiddelde leeftijd? ( niet retorisch )
45.0 jaarquote:Op zondag 21 december 2014 17:16 schreef Gridlok het volgende:
Fylax is 14.quote:Op zondag 21 december 2014 17:16 schreef Gridlok het volgende:
tussend de 15 en 45quote:Op zondag 21 december 2014 17:16 schreef Gridlok het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |