O ik dacht dat jak de man van de stats en feiten was, niet dus.quote:Op zondag 21 december 2014 14:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ad doet dat he, Niels is een wandelende dartsencyclopedie
Ad... ook een fenomeen met de chickies!quote:Op zondag 21 december 2014 14:13 schreef Thezeurminator het volgende:
Voor wie is ad in de plaats gekomen dan? Ik weet niet wie het is maar ik mis de beste man nu al
Duhh is toch logisch, rtl verdiend goed met de webshop, het is trouwens geen sluikreclame.quote:Op zondag 21 december 2014 14:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mensen die Twitteren kan ik niet serieus nemen. En sowieso pakken ze altijd de makkelijkste vragen er uit. Of ze doen weer aan sluikreclame voor die kut webshop.
Die noemde hij Loretra, wat een baas.quote:Op zondag 21 december 2014 14:16 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ad... ook een fenomeen met de chickies!
[ afbeelding ]
Wie is die Jos Verstappen look a like als tegenstander?quote:Op zondag 21 december 2014 14:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit ja, bekend van het becommentariėren van de eerste live 9-darter. Een icoon.
"Dan kun je Co Stompe uitschakelen, dan denkt iedereen zo die kan wat"quote:Op zondag 21 december 2014 14:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit ja, bekend van het becommentariėren van de eerste live 9-darter. Een icoon.
Je moet van goede huize komen om Co uit te schakelen.quote:Op zondag 21 december 2014 14:17 schreef luckass het volgende:
[..]
"Dan kun je Co Stompe uitschakelen, dan denkt iedereen zo die kan wat"
Steve Coote, Magic. Een legende uit de BDO.quote:Op zondag 21 december 2014 14:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die noemde hij Loretra, wat een baas.
[..]
Wie is die Jos Verstappen look a like als tegenstander?
Moet elke keer weer lachen als Albert dat zegt.quote:Op zondag 21 december 2014 14:17 schreef luckass het volgende:
[..]
"Dan kun je Co Stompe uitschakelen, dan denkt iedereen zo die kan wat"
Nee, ik heb het gewoon zonder #gedaan.quote:Op zondag 21 december 2014 14:20 schreef Mani89 het volgende:
Johannes je moet even #hankey tweeten anders wordt hij niet meegeteld!
The Viking komt zometeen in actie.quote:Op zondag 21 december 2014 14:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Daar kan maar 1 naam uitkomen: Fordham
Ja dat zag ik!quote:Op zondag 21 december 2014 14:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, ik heb het gewoon zonder #gedaan.
quote:Op zondag 21 december 2014 14:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
The Viking komt zometeen in actie.
Bij Boris Koltsov in het dorp hoort er een namelijk een bijnaampje bij. Aangezien Tibbe al bezet was is het voor hem 'The Viking' geworden.
Kijk eens dom. Ja, ho maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |