Ga eens naar bed danquote:
Hij slaapt nooit, daarom heeft hij nu zulke wallen onder zijn ogen dat de Amsterdamse prostitutie onder zijn ogen plaatsvindt.quote:
quote:
dankjequote:Op zaterdag 20 december 2014 23:04 schreef terrastegel het volgende:
Is die minimaal 16 jaar regel om op fok! te mogen er nog?
Want anders moet TS toestemming aan dr ouders vragen.
Welkom trouwens
Wow dat is echt klote... (serieus)quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:05 schreef SweetPinkHeart het volgende:
Maar ik wil even iets serieus bespreken (alsjeblieft alleen serieus antwoorden!), ik heb een half jaar geleden een overval meegemaakt waarbij ik ook bedreigd ben door pistolen. 12 juni is door middel van het A. T. mijn vader opgepakt, hij heeft mij eerder al meerdere keren bedreigt met zijn wapen (had hij voor als de overvallers terugkwamen). Nu heb ik emdr therapie gehad, maar nog steeds loop ik rond met dit probleem.. Ben ook wat banger om s nachts te gaan slapen... Wat kan ik hiertegen nog doen?
Mitnot niet hoor, die is altijd verkoudenquote:
Ntyquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wow dat is echt klote... (serieus)
Als je een meisje bent mag je wel bij mij komen liggen.
Rot op kut kloon.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:08 schreef Mitnot het volgende:
[..]
Mitnot niet hoor, die is altijd verkouden
Ik ben geen Kloon.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mag ook wel als je een kloon maakt
Ik heb een zweetvoetenfetisjquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mag ook wel als je een kloon maakt
Steek die staafmixer moar in mien spruutje ,quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb een zweetvoetenfetisj
Doe je broekkie maar uitg oan we meteen poalliften
Ouwe nepzigeunerquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Steek die staafmixer moar in mien spruutje ,
anaal kende ik ook
Er komt een neger bij de hoerenquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
heeee ?
nu ben je altied schuldig
Praat je nu tegen jezelf ?quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:31 schreef SweetPinkHeart het volgende:
[..]
Ga aandacht zoeken bij iemand anders aub
sterktequote:Op zondag 21 december 2014 00:48 schreef SweetPinkHeart het volgende:
Ik ga slapen mensen morgenvroeg een ct scan en punktie. Ik weet niet hoelaat ik er weer ben. Good night allemaal
Sterkte morgenquote:Op zondag 21 december 2014 00:48 schreef SweetPinkHeart het volgende:
Ik ga slapen mensen morgenvroeg een ct scan en punktie. Ik weet niet hoelaat ik er weer ben. Good night allemaal
Smeek smeek smeek.quote:Op zondag 21 december 2014 01:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Sterkte morgenen excuus voor het vernaggelen van het vorige topic
Doe datquote:Op zondag 21 december 2014 02:05 schreef superpark het volgende:
[..]
Smeek smeek smeek.
Ik walg van jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |