Ja, maar moet nog zo lang...quote:Op zondag 21 december 2014 01:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Werkze , denk aan je gewrichten.
Ja, loonslaven zijn sws masochistisch hè.quote:Op zondag 21 december 2014 01:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik geniet van dat feit, loonslaaf.
Doeiquote:Op zondag 21 december 2014 01:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, loonslaven zijn sws masochistisch hè..
Yup.quote:Op zondag 21 december 2014 01:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Is dat "doeg" op zijn loonslaafs?
Dit, gezeur ook altijd. Lekker op de bank in je verwarmd huis naar de tv kijken c.q. radio luisteren, en maar klagen.quote:Op zondag 21 december 2014 22:13 schreef James_R het volgende:
Al die reacties van de Facebook tokkies van ''eigen volk eerst''![]()
En dan ook daadwerkelijk claimen dat ze het zelf enorm moeilijk hebben. Waar zit je dat bericht überhaupt te typen, lekker op je door het UWV gefinancierde iPad op de bank?![]()
Sowieso snap ik niet waarom zo veel mensen over ''eigen volk'' lullen. Alsof ik ook maar enige verbondenheid voel met Anja uit Purmerend omdat we toevallig beiden een bordeauxrood paspoort hebben
Helemaal mee eens, als ik het volk bij onze plaatselijke voedselbank zie dan zijn dat wel de laatste personen op deze aardbol waar ik geld aan zou willen besteden, 'eigen volk' of niet.quote:Op zondag 21 december 2014 22:13 schreef James_R het volgende:
Al die reacties van de Facebook tokkies van ''eigen volk eerst''![]()
En dan ook daadwerkelijk claimen dat ze het zelf enorm moeilijk hebben. Waar zit je dat bericht überhaupt te typen, lekker op je door het UWV gefinancierde iPad op de bank?![]()
Sowieso snap ik niet waarom zo veel mensen over ''eigen volk'' lullen. Alsof ik ook maar enige verbondenheid voel met Anja uit Purmerend omdat we toevallig beiden een bordeauxrood paspoort hebben
Klopt want:quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:50 schreef Zoev het volgende:
Met je eens, maar gaan ze nooit doen vrees ik
En dan kiezen ze voor zoiets als verkrachte vrouwen in Afrika? In Nederland ook een probleem maar ook hier een 'vergeten' en minder media-genieke ramp.quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:58 schreef Peter het volgende:
SR is juist voor de anders 'vergeten' en minder media-genieke rampen.
Als je wil weten wat het Rode Kruis al meer dan 100 jaar in Nederland doet ( met 35000 vrijwilligers) dan kun je dat natuurlijk ook opzoeken..
Welke groepen hebben het in Nederland dan nog slechter dan de doelgroepen van SR de afgelopen jaren dan?quote:Op woensdag 24 december 2014 22:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
En dan kiezen ze voor zoiets als verkrachte vrouwen in Afrika? In Nederland ook een probleem maar ook hier een 'vergeten' en minder media-genieke ramp.
In Afrika is álles wel helemaal naar de tering, dat weten we nu wel.
De afgelopen jaren is overtrokken; sinds de laatste 2-3 jaar is de kwaliteit van heel het project zó hard achteruit gegaan. Maargoed, je wil een voorbeeld? Ik heb deze kerst meegeholpen aan een goede doelenactie ten bate van de strijd tegen stille armoede. Er zijn 1 kinds-gezinnen waarbij er 30 euro per week is om van te leven. Totaal. Dus voor gas en licht, water, en überhaupt nog voor eten voor je kind. En dan moet jijzelf als vader of moeder ook nog.quote:Op woensdag 24 december 2014 22:40 schreef Peter het volgende:
[..]
Welke groepen hebben het in Nederland dan nog slechter dan de doelgroepen van SR de afgelopen jaren dan?
quote:Op woensdag 24 december 2014 22:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
De afgelopen jaren is overtrokken; sinds de laatste 2-3 jaar is de kwaliteit van heel het project zó hard achteruit gegaan. Maargoed, je wil een voorbeeld? Ik heb deze kerst meegeholpen aan een goede doelenactie ten bate van de strijd tegen stille armoede. Er zijn 1 kinds-gezinnen waarbij er 30 euro per week is om van te leven. Totaal. Dus voor gas en licht, water, en überhaupt nog voor eten voor je kind. En dan moet jijzelf als vader of moeder ook nog.
Die mensen worden eveneens ongewenst genaaid.
Dit.quote:Op woensdag 24 december 2014 22:43 schreef Moody het volgende:
Ze werken samen met het Rode Kruis. Check voor de gein eens de doelen van het Rode Kruis voordat je over de voedselbank begint.
Daarbij is die 12 miljoen op jaarbasis een schijntje van het bedrag dat bijv. de 302 miljoen die de Postcode Loterij heeft gegeven dit jaar. Niemand schijnt daar aandacht aan te besteden bijv.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |