Ik heb al wel een goede plaat voor dat topic: The Decemberists.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:43 schreef ranja het volgende:
[..]
Trouwens. Het is al 2 januari. Waar blijft het 2015 pre-jaarlijstjes topic?
Ik was toen al 20 jaar hoor, maar ik had een iets anders muzieksmaak en had iig nog geen jaarlijstje. Geloof ik.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:06 schreef methodmich het volgende:
Bright Eyes, goede keuze. Had dat jaar zelfs twee albums. Ryan Adams ook. Sterker nog, die bracht er drie uit... Maakte het nog lastiger om te kiezen.
En Sufjan, die er ook bij DO2 in staat, hoeveel maakte die er dat jaar?
Norrage was toen nog te jong om mee te doen, zie ik. Zonde.
Ik heb heel veel goede 2005 albums, een van mijn favoriete muziekjaren denk ik.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:39 schreef methodmich het volgende:
Ben jij nu 30 dan? Had altijd het idee dat je veel jonger was, geen idee waarom! Weer wat geleerd.
Maar heb je geen goede 2005-albums in je huidige collectie dan, die je wellicht later pas hebt aangeschaft?
Kelly Clarksonquote:
Prachtig liedje.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:53 schreef Grobbel het volgende:
Gewoon even m'n (song)jaarlijstje van 2005 geraadpleegd:
Ja, geweldig. Volgens mij hebben ze wel 4 albums gemaakt ofzo maar die eerste lijkt me toch wel genoeg.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:42 schreef Z het volgende:
En Art Brut was toch echt fantastisch, wat een teksten en wat een frontman.
Zeker top. Daarom plaatste ik hem ook, al was het maar omdat ik CocoRosie niet durfde uit angst voor jouw commentaar.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:42 schreef Z het volgende:
En Art Brut was toch echt fantastisch, wat een teksten en wat een frontman.
Dat is het niet zo zeer, denk ik. Eerder misschien doordat je zelf altijd aangaf dat je 'vroeger' Borsato luisterde en dat linkte ik aan 14 of 15 of zo, onbewust. Dus daarom schatte ik je nu halverwege de twintig. En omdat je vaak heel veel tijd hebt / had om dit topic heel snel te laten gaan, daardoor dacht ik dat je wellicht student was. Maar gewoon een foute inschatting van mij dan hoor.quote:
Vrouwenlijstje, prima.quote:
Suikerspin is iets ouder, dat is een verzamelaar van singles en rarities.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:50 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vrouwenlijstje, prima.
Was dat album van Melys toevallig Suikerspin of was die ouder?
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:50 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zeker top. Daarom plaatste ik hem ook, al was het maar omdat ik CocoRosie niet durfde uit angst voor jouw commentaar.
[..]
Dat is het niet zo zeer, denk ik. Eerder misschien doordat je zelf altijd aangaf dat je 'vroeger' Borsato luisterde en dat linkte ik aan 14 of 15 of zo, onbewust. Dus daarom schatte ik je nu halverwege de twintig. En omdat je vaak heel veel tijd hebt / had om dit topic heel snel te laten gaan, daardoor dacht ik dat je wellicht student was. Maar gewoon een foute inschatting van mij dan hoor.
[..]
Vrouwenlijstje, prima.
Was dat album van Melys toevallig Suikerspin of was die ouder?
Mijn muziek-carriere begon denk ik in 2007 ofzo. Daarvoor luisterde ik gewoon Springsteen/Pinkfloyd/progrock en Borsatoquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:55 schreef Tchock het volgende:
2005 - het laatste jaar dat ik me nog niet heel veel met muziek bezig hield. Mijn vijf heb ik dus allemaal achteraf leren kennen. Vanaf 2006 is dat niet meer zo. Afijn:
Ik luisterde wat er op de radio kwam, wat mijn ouders draaiden en een paar nummers die ik via Kazaa had gevondenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mijn muziek-carriere begon denk ik in 2007 ofzo. Daarvoor luisterde ik gewoon Springsteen/Pinkfloyd/progrock en Borsatozoiets.
Ik zou ze nog steeds best als zusjes willen hebben hoor.quote:
Ik luisterde vooral naar Box-classics op The Box met mijn studentenhuisquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik luisterde wat er op de radio kwam, wat mijn ouders draaiden en een paar nummers die ik via Kazaa had gevondenIn 2006 ging ik elke vrijdag drie uur lang de KinK 40 luisteren als podcast en daardoor leerde ik zó gigantisch veel nieuwe muziek kennen dat ik nog niet ben uitgezocht eigenlijk
.
Qft.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:18 schreef DO2 het volgende:
Zo'n beetje alles aan CocoRosie is verkrampte interessantdoenerij, man. Luisteren jullie daar echt met plezier naar?
Die misplaatste kutgeluidjes ook overal. Woef. Miauw. Hinnik. Ping. Bonk. Trala. Dan ga ik liever naar de dierentuin.
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |