Ik quote hier iemand die Zwab niet goed kent.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:44 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gaan jullie dronken worden en FOK!ken vanavond?
Heb wel een leuk biertje om in te schenken als hij zin heeft.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:44 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gaan jullie dronken worden en FOK!ken vanavond?
Wat dan?quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik quote hier iemand die Zwab niet goed kent.
Oh moet hij weer om 00:00 thuis zijn? Anders krijgt ie huisarrest.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb wel een leuk biertje om in te schenken als hij zin heeft.
Maar hij blijft denk ik niet al te lang, hij moet nog naar huis geloof ik.
Hij moet nog helemaal naar Mossellonië. Anders moet hij de trein nemen om half negen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh moet hij weer om 00:00 thuis zijn? Anders krijgt ie huisarrest.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:48 schreef LompeHork het volgende:
Oja, tot zo, ik ga nog even zwart geld verdienen door een website in elkaar te flatsen![]()
AIVD pls
racist. Zwart geld.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:48 schreef LompeHork het volgende:
Oja, tot zo, ik ga nog even zwart geld verdienen door een website in elkaar te flatsen![]()
AIVD pls
quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:48 schreef LompeHork het volgende:
AIVD pls
Ik wil bijna een foto makenquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Man man man. Roken is lekker met een biertje erbij.
Ik ben niet gemaakt om te roken, zodra die rook enigzins richting mijn longen gaan krijg ik het benauwd en gaan ze spastisch worden. En dat vind ik niet erg.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Man man man. Roken is lekker met een biertje erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |