Ik quote hier iemand die Zwab niet goed kent.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:44 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gaan jullie dronken worden en FOK!ken vanavond?
Heb wel een leuk biertje om in te schenken als hij zin heeft.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:44 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gaan jullie dronken worden en FOK!ken vanavond?
Wat dan?quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik quote hier iemand die Zwab niet goed kent.
Oh moet hij weer om 00:00 thuis zijn? Anders krijgt ie huisarrest.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb wel een leuk biertje om in te schenken als hij zin heeft.
Maar hij blijft denk ik niet al te lang, hij moet nog naar huis geloof ik.
Hij moet nog helemaal naar Mossellonië. Anders moet hij de trein nemen om half negen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh moet hij weer om 00:00 thuis zijn? Anders krijgt ie huisarrest.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:48 schreef LompeHork het volgende:
Oja, tot zo, ik ga nog even zwart geld verdienen door een website in elkaar te flatsen![]()
AIVD pls
racist. Zwart geld.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:48 schreef LompeHork het volgende:
Oja, tot zo, ik ga nog even zwart geld verdienen door een website in elkaar te flatsen![]()
AIVD pls
quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:48 schreef LompeHork het volgende:
AIVD pls
Ik wil bijna een foto makenquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Man man man. Roken is lekker met een biertje erbij.
Ik ben niet gemaakt om te roken, zodra die rook enigzins richting mijn longen gaan krijg ik het benauwd en gaan ze spastisch worden. En dat vind ik niet erg.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Man man man. Roken is lekker met een biertje erbij.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:58 schreef Ro-ald het volgende:
Oh ja ik kijk ondertussen Het beste idee van Nederland
Ik weet wel de uitslag van het slechtste idee van Nederlandquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:58 schreef Ro-ald het volgende:
Oh ja ik kijk ondertussen Het beste idee van Nederland
?quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik weet wel de uitslag van het slechtste idee van Nederland
Welke van de vier bedoel je?quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jouw ouders die besloten kinderen te nemen xD
Ik heb chips en frituursnacks.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je ook iets van chips of snacks?Dan kom ik naar jou.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb chips en frituursnacks.
Je bent welkom.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zit al op de fiets, ben er over 8 uur en 41 minuten
quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zit al op de fiets, ben er over 8 uur en 41 minuten
Jaloers.. was ik maar een katquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Goed ze ligt nu lekker warm bij de verwarming aan het slapen.
Die laatste gewoon corrigerende tik geven.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:36 schreef Lt.Surge het volgende:
Mijn kat ligt ook bij de verwarming.
En 1 ligt op de bank.
En de ander loopt hele tijd fucking vervelend te doen.
Die is zelfs vervelend als ze dood is denk ik zo.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Die laatste gewoon corrigerende tik geven.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Die is zelfs vervelend als ze dood is denk ik zo.
Je bent zelf vervelendquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:36 schreef Lt.Surge het volgende:
Mijn kat ligt ook bij de verwarming.
En 1 ligt op de bank.
En de ander loopt hele tijd fucking vervelend te doen.
Dat was snelquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:56 schreef LompeHork het volgende:
Zo, ik ben weer klaar met m'n werk.tijd voor bier.
Proost.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:56 schreef LompeHork het volgende:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:56 schreef LompeHork het volgende:
quote:
Ik post nu een kleine week weer tot ik het weer helemaal zat ben. Denk nog een weekje ofzoquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kale, proost! Dat is een tijdje terug.
Hehe, dat is het mooie van FOK!, je kan altijd stoppen en starten als je zin hebt. Als de huillies weer over de brug komen rennen dan is het vaak een beetje een neerwaartse spiraalquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik post nu een kleine week weer tot ik het weer helemaal zat ben. Denk nog een weekje ofzo
Het is wel nog altijd even simpel om de huillies over de zeik te krijgenquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hehe, dat is het mooie van FOK!, je kan altijd stoppen en starten als je zin hebt. Als de huillies weer over de brug komen rennen dan is het vaak een beetje een neerwaartse spiraal
Das wel heul pauperquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:59 schreef Lt.Surge het volgende:
Bekijk hier de nieuwste website van meneer L. Hork.
http://www.goetzskyvu.com/GOETZ_THEATRE/GOETZ_SHOW_&_TIMES.html
Sommige mensen leren het nooit!quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is wel nog altijd even simpel om de huillies over de zeik te krijgen
I feel dirty just reading that.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Photoshop -> shit slicen -> bewerken in Dreamweaver -> uploaden
Is voor een simpel bedrijfje man, hebben eik heul geen site nodig. Ga ik ook geen tijd in steken verderquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
I feel dirty just reading that.
Het is altijd nog beter dan een neon comic sans fuckfest.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Is voor een simpel bedrijfje man, hebben eik heul geen site nodig. Ga ik ook geen tijd in steken verder
quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is altijd nog beter dan een neon comic sans fuckfest.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:22 schreef Ro-ald het volgende:
SV is echt een held na zijn werk komt hij hier bier drinken
Nu harder?quote:
Stuurde net een berichtje op app. ''SV kom chillen'' SV: ''Ja ik kan wel naar Almere komen net klaar met werken''quote:
Ik moet ook eens langs komen man, is gewoon best dichtbij eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Stuurde net een berichtje op app. ''SV kom chillen'' SV: ''Ja ik kan wel naar Almere komen net klaar met werken''
Je bent welkom. Moeten we maar even in 2015 afspreken. Wil ook best een keer met het OV naar jou toe komen moet ik wel kunnen blijven slapen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik moet ook eens langs komen man, is gewoon best dichtbij eigenlijk.(met de auto dan, maar ik rij dan ECHT niet
)
"Dokter, het is meer dan 47% party, was met deze?"quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Naturally. Als de party langer dan vier uur aanhoudt moet ik een dokter zien.
Nooit een probleem broquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je bent welkom. Moeten we maar even in 2015 afspreken. Wil ook best een keer met het OV naar jou toe komen moet ik wel kunnen blijven slapen.
Een zolder waar mensen graag over elkaar heen zeikenquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"Dokter, het is meer dan 47% party, was met deze?"
[..]
Nooit een probleem browe hebben een permanente logeerzolder en alles!
Ja, maar gelukkig kunnen andere mensen dat opruimen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Een zolder waar mensen graag over elkaar heen zeiken
Lullig voor mevrouw Hork jaquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, maar gelukkig kunnen andere mensen dat opruimen.
Deze party was versneden met PMMA, die fissa's komen later op gang dus dan overdoseer je ineens op wat eerst een kringverjaardag leek.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nice ja bij mij zal je echt een luchtbed of zo mee moeten nemen of je wilt op de bank slapen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Nooit een probleem browe hebben een permanente logeerzolder en alles!
Je zou eens moeten weten wat er in de kelder gebeurt.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Een zolder waar mensen graag over elkaar heen zeiken
Ook voor mij hoor. Maar jammer dat je niet bleef en dat je gegijzeld werd door die Brabanders. Ik hoop dat je ze nog geklapt hebt.quote:
Ach, dat kan gebeuren, ik vermoedde eens dat ik op een hardcore-feest was totdat ik door had dat het joch van vier jarig was.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Deze party was versneden met PMMA, die fissa's komen later op gang dus dan overdoseer je ineens op wat eerst een kringverjaardag leek.
Ze hebben geen kelder en ik was gelukkig al naar huis toen iemand besloot over Mono heen te zeikenquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je zou eens moeten weten wat er in de kelder gebeurt.
Ik ben al blij dat ze mij naar Zaandam hebben gebrachtquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ook voor mij hoor. Maar jammer dat je niet bleef en dat je gegijzeld werd door die Brabanders. Ik hoop dat je ze nog geklapt hebt.
[..]
Ach, dat kan gebeuren, ik vermoedde eens dat ik op een hardcore-feest was totdat ik door had dat het joch van vier jarig was.
Hij weet het van dichtbij, of ben je dat alweer vergeten?quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze hebben geen kelder en ik was gelukkig al naar huis toen iemand besloot over Mono heen te zeiken
quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ook voor mij hoor. Maar jammer dat je niet bleef en dat je gegijzeld werd door die Brabanders. Ik hoop dat je ze nog geklapt hebt.
[..]
Ach, dat kan gebeuren, ik vermoedde eens dat ik op een hardcore-feest was totdat ik door had dat het joch van vier jarig was.
Pisvrij (c)quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat ze mij naar Zaandam hebben gebracht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |