Lijken een beetje op de pijlen van Jelle Larue, die heb ik hier liggen. Zijn echt kutpijlen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bommetjes noem ik die darts van Wright/Taylor
[ afbeelding ]
Zijn vroegere pijlen?quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op de pijlen van Jelle Larue, die heb ik hier liggen. Zijn echt kutpijlen.
25 gram?quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bommetjes noem ik die darts van Wright/Taylor
[ afbeelding ]
Die Amerikaan tankt een kratje per dag sowieso.quote:
Ja die dus, wat een ebola pijlen. Sowieso die masterdarts pijlen zuigen apenballen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn vroegere pijlen?
[ afbeelding ]
Die man is cult, serieus. Ik heb me geweldig vermaakt met deze partij.quote:Op zondag 21 december 2014 00:39 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een drama om naar te kijken ook zo ontzettend traag.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Gedaan.quote:Op zondag 21 december 2014 00:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Mani, werk jij de OP bij of moet ik dat straks doen?
Het probleem is dat hij zijn plek niet kent als presentator en zich constant in de discussie wil mengen alsof zijn mening even belangrijk is als die van Co en Roland. Wat een paardenmongool is het toch.quote:Op zondag 21 december 2014 00:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Marcel Maijer was weer gruwelijk irritant vandaag.
Marcel Maijer doet alles geforceerd. Hij neemt zichzelf zo serieus.quote:Op zondag 21 december 2014 00:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het probleem is dat hij zijn plek niet kent als presentator en zich constant in de discussie wil mengen alsof zijn mening even belangrijk is als die van Co en Roland. Wat een paardenmongool is het toch.
Ok ook gedaan, denk ik.quote:Op zondag 21 december 2014 00:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook nog het schema van de tweede ronde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |