Ik zie dat als een zwaktebod je kinderen misbruiken om vakantie te kunnen nemen en daardoor ontnemen van mensen zonder kinderen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Ga je waarschijnlijk verliezen. Kinderen zijn vaak een ontzettend sterk argument in dergelijke discussies.
Inderdaad veel collega's met kinderen en een erg strakke planning.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:44 schreef Alan_Bastard het volgende:
Met een beetje communicatie en logisch nadenken kun je dit soort discussies vrij makkelijk oplossen. Maar kinderen zijn een vrij sterk argument. Wat is het argument dat je vrouw alleen die 3 weken vrij kan nemen? Ook een collega met kinderen?
Neem kinderen
Maar dat is natuurlijke niet echt een hele zwaarwegende reden.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:49 schreef Mubassie het volgende:
Daarbij willen wij in deze weken bij vrienden langsgaan op een camping (al is dat geen goede rede )
Who cares? Het is onzin dat iemand met kinderen meer rechten zou hebben dan iemand zonder.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:59 schreef Moppert het volgende:
Maar dat is natuurlijke niet echt een hele zwaarwegende reden.
Afhankelijk van het contract is het gast ouder bureau verplicht om vervanging te regelen. Maar waar geen wil is is er vaak geen weg...quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:34 schreef Mubassie het volgende:
Mijn collega zegt vast te zitten aan deze weken omdat het gastouder gezin waar hij zijn kinderen naartoe brengt dan met vakantie is.
Je zult toch in die 6 dure weken moeten gaan, iemand zonder kinderen heeft een ruimerequote:Op zaterdag 20 december 2014 19:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Who cares? Het is onzin dat iemand met kinderen meer rechten zou hebben dan iemand zonder.
Er zijn geen redenen te verzinnen waarom iemand zonder kinderen toch in het hoogseizoen zou willen of moeten gaan?quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:08 schreef hoas het volgende:
[..]
Je zult toch in die 6 dure weken moeten gaan, iemand zonder kinderen heeft een ruimere
Goedkopere periode.
Ik vind helemaal niet dat kinderen altijd belangrijker zijn maar ik kan ook nergens de o zo dringende reden van de TS vinden.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Who cares? Het is onzin dat iemand met kinderen meer rechten zou hebben dan iemand zonder.
Ja, dat kan. Ik zie alleen niet in waarom dat het probleem zou moeten worden van zijn of haar collega's.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:12 schreef Moppert het volgende:
Niet alle gastouders hebben vervangingDan kan je als ouder toch wel een probleem hebben.
De weken van mijn vrouw staan vast. Daar is een hele strakke planning en veel collega's met kinderen. Zij zou misschien nog wat kunnen regelen alleen gaat dat erg moeilijk. Willen wij trouwens ook niet.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:12 schreef Moppert het volgende:
[..]
Ik vind helemaal niet dat kinderen altijd belangrijker zijn maar ik kan ook nergens de o zo dringende reden van de TS vinden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |