abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147833736
SEO gebeurt door een echoscopiste en GUO door een arts.

De GUO doen ze bij verwachte afwijkingen (door afwijkingen in de familie) of na ICSI (oh, dat is dan de reden bij Lijn, denk ik). Bij de GUO kun je gedetailleerder kijken naar organen en bloedstromen.

GUO gebeurt ook wel als de SEO onduidelijkheden geeft.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_147833823
Van harte gefeliciteerd Cleany *O*
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_147833825
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 09:21 schreef McLaura het volgende:
SEO gebeurt door een echoscopiste en GUO door een arts.

De GUO doen ze bij verwachte afwijkingen (door afwijkingen in de familie) of na ICSI (oh, dat is dan de reden bij Lijn, denk ik). Bij de GUO kun je gedetailleerder kijken naar organen en bloedstromen.

GUO gebeurt ook wel als de SEO onduidelijkheden geeft.
Die dus inderdaad :D Vanwege de ICSI wordt nog steeds het protocol aangehouden om een GUO te doen ipv SEO. Het wordt ook door een gyneacoloog gedaan ipv door een "gewone" echoscopiste. Kennelijk was de assistente een beetje flabbergasted omdat ik zelf belde voor de afspraak ipv de vlos of via een verwijzing. Die verwijzing is meteen doorgestuurd alsnog dus ze zullen eendezerdagen wel bellen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 22 december 2014 @ 09:32:55 #79
147316 crew  DJMO
#trut
pi_147833873
oke, duidelijk! Bedankt voor de uitleg :)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_147833911
Overigens maakte het mij geen reet uit hoor, SEO vind ik ook prima, maar volgens de vlos is dat gewoon standaard na ICSI dus vond ze dat dat gewoon moest :+
Het idee was dat er vroeger nog niet te veel bekend was over ICSI en de gevolgen... tegenwoordig is de kans op afwijkingen ongeveer even groot als bij gewone/natuurlijke bevruchtingen maar doen ze toch nog een GUO.
pi_147834132
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 21:53 schreef mignonne het volgende:
Mogelijk voor de dames hier ook interessant om te lezen, als voorbereiding op het leven met baby ;)

http://commonhealth.wbur.(...)ed-sharing-backfired
Thnx, ik snapte al niks van dat geneuzel omtrend samen slapen. Mijn moeder deed het bij ons alledrie.
Ik overweeg zelf een co-sleeper aan te schaffen.
pi_147834558
Gefeliciteerd cleany!
  maandag 22 december 2014 @ 10:14:43 #83
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_147834602
Cleany van harte gefeliciteerd met jullie zoon! En een voorspoedig herstel voor je vrouw gewenst :)
pi_147834655
Cleany gefeliciteerd!
  maandag 22 december 2014 @ 10:25:20 #85
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_147834831
Cleany van harte! Toffe naam ook, die staat hier torenhoog op mijn favorietenlijstje O+.
KuikenGuppy
pi_147834878
Cleany gefeliciteerd! *G*
Wat ontzettend heftig zo, zeg! En wat ging het uiteindelijk nog snel inderdaad! Hoop op een voorspoedig herstel voor je vrouw en zoontje (leuke naam trouwens!), zodat jullie zijn eerste Kerst lekker thuis kunnen vieren met het hele gezin! O+ ~:)
  maandag 22 december 2014 @ 10:30:59 #87
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_147834967
quote:
17s.gif Op maandag 22 december 2014 09:35 schreef Lijnloos het volgende:
Overigens maakte het mij geen reet uit hoor, SEO vind ik ook prima, maar volgens de vlos is dat gewoon standaard na ICSI dus vond ze dat dat gewoon moest :+
Het idee was dat er vroeger nog niet te veel bekend was over ICSI en de gevolgen... tegenwoordig is de kans op afwijkingen ongeveer even groot als bij gewone/natuurlijke bevruchtingen maar doen ze toch nog een GUO.
Ik heb gewoon een normale seo gehad :?

Heb alleen bij 7 weken een echo bij gyn gehad en verder helemaal niets meer. Zou dat ook weer per ziekenhuis verschillen?
pi_147835042
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 10:30 schreef snoenk het volgende:

[..]

Ik heb gewoon een normale seo gehad :?

Heb alleen bij 7 weken een echo bij gyn gehad en verder helemaal niets meer. Zou dat ook weer per ziekenhuis verschillen?
Kennelijk dan ja.... Het werd ons bij de fertitliteits arts al aangegeven en ook de vlos was op de hoogte. Misschien inderdaad toch weer verschillende richtlijnen per ziekenhuis. :?
  maandag 22 december 2014 @ 10:38:44 #89
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_147835170
Ik had zelfs voordat het er hier over ging nog nooit van een guo gehoord :@
pi_147835396
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 09:49 schreef Lushes het volgende:

[..]

Thnx, ik snapte al niks van dat geneuzel omtrend samen slapen. Mijn moeder deed het bij ons alledrie.
Ik overweeg zelf een co-sleeper aan te schaffen.
Ik zou vooral zelf heel slecht slapen omdat ik bang zou zijn om op de baby te rollen. Dat heb ik nu al als de kat een keertje bij ons op bed komt slapen :@ Dan stuur ik hem halverwege de nacht toch weg, omdat ik zelf nauwelijks heb geslapen.
pi_147835548
Wij hebben het met Minke nooit gedaan eigenlijk... puur omdat dan niemand meer slaapt. Inmiddels slaapt ze wel af en toe naast me als R er niet is. Maar inmiddels ben ik ook niet meer bang dat ik inderdaad op haar ga liggen :+
  maandag 22 december 2014 @ 11:16:43 #92
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_147836234
Heftig Cleany! Maar gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Dat verdient natuurlijk gewoon een gouden glitterbabysticker! *O*

Mooi om die posts te lezen over sago zonder reden. Hier krijg ik al 2 dagen de 'silent treatment', omdat ik de chips heb opgegeten waar zijn later die avond trek in had. :')
Maar dat is natuurlijk wel gewoon een gegronde reden. Dus een heel ander verhaal... O-)
pi_147836550
Dat is inderdaad een gegronde reden Nikoos! Je weet ook dat je evt een nieuwe zak chips kan halen, maar dat de kans aanwezig is dat je het opnieuw helemaal fout doet? ;)
  maandag 22 december 2014 @ 11:36:22 #94
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_147836702
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 11:30 schreef Cholula het volgende:
Dat is inderdaad een gegronde reden Nikoos! Je weet ook dat je evt een nieuwe zak chips kan halen, maar dat de kans aanwezig is dat je het opnieuw helemaal fout doet? ;)
Ja, volgens mij begint ze weer wat bij te draaien, dus ik wil het niet weer oplaaien ;)
pi_147836758
quote:
99s.gif Op maandag 22 december 2014 11:16 schreef Nikooos het volgende:
Heftig Cleany! Maar gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Dat verdient natuurlijk gewoon een gouden glitterbabysticker! *O*

[ afbeelding ]

Mooi om die posts te lezen over sago zonder reden. Hier krijg ik al 2 dagen de 'silent treatment', omdat ik de chips heb opgegeten waar zijn later die avond trek in had. :')
Maar dat is natuurlijk wel gewoon een gegronde reden. Dus een heel ander verhaal... O-)
Sorry, maar dat is ook echt HEEL ERG NAAR EN LELIJK!

Ik kan ook pislink worden over het feit dat hij al mijn chocola opeet ( die ik niet lust, maar voor de zekerheid wel in huis heb omdat mijn buien compleet onvoorspelbaar zijn )
Daarbij flikt ie het ook nog eens om MIJN cranberries door zijn yoghurt te doen omdat ik heb gezegd dat hij ze ook zou moeten eten omdat ze gezond zijn en hij geen fruit lust.
Mijn advies is géén vrijbrief om aan mijn bessen te zitten.

Volgende keer ga ik gewoon huilen, dan weet ie tenminste dat het menens is.
pi_147836777
Gefeliciteerd Cleany, wat heftig! Hopelijk herstellen ze goed en heb je je gezin lekker thuis met kerst!
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
  maandag 22 december 2014 @ 11:40:53 #97
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_147836814
quote:
10s.gif Op maandag 22 december 2014 11:38 schreef Lushes het volgende:

[..]

Sorry, maar dat is ook echt HEEL ERG NAAR EN LELIJK!

Ik kan ook pislink worden over het feit dat hij al mijn chocola opeet ( die ik niet lust, maar voor de zekerheid wel in huis heb omdat mijn buien compleet onvoorspelbaar zijn )
Daarbij flikt ie het ook nog eens om MIJN cranberries door zijn yoghurt te doen omdat ik heb gezegd dat hij ze ook zou moeten eten omdat ze gezond zijn en hij geen fruit lust.
Mijn advies is géén vrijbrief om aan mijn bessen te zitten.

Volgende keer ga ik gewoon huilen, dan weet ie tenminste dat het menens is.
Herkenbaar :')
pi_147836877
:D _O- :D Zo te lezen mag vriendlief nog in zijn handjes knijpen. Zal hem volgende keer als hij iets te miepen heeft dit topic laten lezen. O+

Dames, vraagje! Ik heb sinds een week of anderhalf ineens regelmatig een vreemd gevoel in m'n onderbuik, alsof er een spiertje trilt. Is dit nou m'n baby ( O+ ) of zit ik sentimenteel over iets anders te doen? Het doet geen pijn, het trilt gewoon heel hyperactief. Ik ben overigens bijna 20 weken nu.
pi_147836952
Selvaria, ik zou zeggen dat het de baby is. Maar pas over een paar weken als je de baby beter voelt dan weet je het zeker. Dank denk je ook: "Oh, het was dus echt de baby en niet mijn darmen O+ "
pi_147837058
quote:
99s.gif Op maandag 22 december 2014 11:16 schreef Nikooos het volgende:
Och al die mannen heb het ook maar zwaar... Ik was ook niet geheel redelijk toen bleek dat onze nieuwe kamer écht niet af gaat komen voor de geboorte van onze tweede. Vorige keer zaten we een maand na geboorte in een verbouwing door slechte planning en een faillissement en dat wilde ik dit keer pertinent niet. Faal :'). Precies op dat moment besloot een vrachtwagen om onze (lease)auto te beschadigen en vriendlief vond dat natuurlijk Veel Erger, wat bij mij natuurlijk helemaal in het verkeerde keelgat schoot. Later maakte hij het wel weer een beetje goed door te zeggen dat een baby toch niet meer nodig heeft dan een bedje en onze liefde en dat het allemaal goed zou komen *;. Maar ik blijf het zooo stom vinden dat we nooit eens op tijd ergens aan beginnen en alles dan in het honderd loopt. We weten verdorie al 7,5 maand dat er een baby aankomt.
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')