Die dus inderdaadquote:Op maandag 22 december 2014 09:21 schreef McLaura het volgende:
SEO gebeurt door een echoscopiste en GUO door een arts.
De GUO doen ze bij verwachte afwijkingen (door afwijkingen in de familie) of na ICSI (oh, dat is dan de reden bij Lijn, denk ik). Bij de GUO kun je gedetailleerder kijken naar organen en bloedstromen.
GUO gebeurt ook wel als de SEO onduidelijkheden geeft.
Thnx, ik snapte al niks van dat geneuzel omtrend samen slapen. Mijn moeder deed het bij ons alledrie.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:53 schreef mignonne het volgende:
Mogelijk voor de dames hier ook interessant om te lezen, als voorbereiding op het leven met baby
http://commonhealth.wbur.(...)ed-sharing-backfired
Ik heb gewoon een normale seo gehadquote:Op maandag 22 december 2014 09:35 schreef Lijnloos het volgende:
Overigens maakte het mij geen reet uit hoor, SEO vind ik ook prima, maar volgens de vlos is dat gewoon standaard na ICSI dus vond ze dat dat gewoon moest![]()
Het idee was dat er vroeger nog niet te veel bekend was over ICSI en de gevolgen... tegenwoordig is de kans op afwijkingen ongeveer even groot als bij gewone/natuurlijke bevruchtingen maar doen ze toch nog een GUO.
Kennelijk dan ja.... Het werd ons bij de fertitliteits arts al aangegeven en ook de vlos was op de hoogte. Misschien inderdaad toch weer verschillende richtlijnen per ziekenhuis.quote:Op maandag 22 december 2014 10:30 schreef snoenk het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een normale seo gehad
Heb alleen bij 7 weken een echo bij gyn gehad en verder helemaal niets meer. Zou dat ook weer per ziekenhuis verschillen?
Ik zou vooral zelf heel slecht slapen omdat ik bang zou zijn om op de baby te rollen. Dat heb ik nu al als de kat een keertje bij ons op bed komt slapenquote:Op maandag 22 december 2014 09:49 schreef Lushes het volgende:
[..]
Thnx, ik snapte al niks van dat geneuzel omtrend samen slapen. Mijn moeder deed het bij ons alledrie.
Ik overweeg zelf een co-sleeper aan te schaffen.
Ja, volgens mij begint ze weer wat bij te draaien, dus ik wil het niet weer oplaaienquote:Op maandag 22 december 2014 11:30 schreef Cholula het volgende:
Dat is inderdaad een gegronde reden Nikoos! Je weet ook dat je evt een nieuwe zak chips kan halen, maar dat de kans aanwezig is dat je het opnieuw helemaal fout doet?
Sorry, maar dat is ook echt HEEL ERG NAAR EN LELIJK!quote:Op maandag 22 december 2014 11:16 schreef Nikooos het volgende:
Heftig Cleany! Maar gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Dat verdient natuurlijk gewoon een gouden glitterbabysticker!
[ afbeelding ]
Mooi om die posts te lezen over sago zonder reden. Hier krijg ik al 2 dagen de 'silent treatment', omdat ik de chips heb opgegeten waar zijn later die avond trek in had.
Maar dat is natuurlijk wel gewoon een gegronde reden. Dus een heel ander verhaal...
Herkenbaarquote:Op maandag 22 december 2014 11:38 schreef Lushes het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is ook echt HEEL ERG NAAR EN LELIJK!
Ik kan ook pislink worden over het feit dat hij al mijn chocola opeet ( die ik niet lust, maar voor de zekerheid wel in huis heb omdat mijn buien compleet onvoorspelbaar zijn )
Daarbij flikt ie het ook nog eens om MIJN cranberries door zijn yoghurt te doen omdat ik heb gezegd dat hij ze ook zou moeten eten omdat ze gezond zijn en hij geen fruit lust.
Mijn advies is géén vrijbrief om aan mijn bessen te zitten.
Volgende keer ga ik gewoon huilen, dan weet ie tenminste dat het menens is.
Och al die mannen heb het ook maar zwaar... Ik was ook niet geheel redelijk toen bleek dat onze nieuwe kamer écht niet af gaat komen voor de geboorte van onze tweede. Vorige keer zaten we een maand na geboorte in een verbouwing door slechte planning en een faillissement en dat wilde ik dit keer pertinent niet. Faalquote:Op maandag 22 december 2014 11:16 schreef Nikooos het volgende:
Mooi om die posts te lezen over sago zonder reden. Hier krijg ik al 2 dagen de 'silent treatment', omdat ik de chips heb opgegeten waar zijn later die avond trek in had.
Maar dat is natuurlijk wel gewoon een gegronde reden. Dus een heel ander verhaal...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |