abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147913860
Oh wat heerlijk al die goede echo's! ^O^ *O* En zo leuk om het met Kerst te vertellen lijkt me >:O

Dottey, hmmm... heb je iets te vertellen? Iets met twee strepen? *)
pi_147914013
Nee hoor, niets gemist :9

gewoon verkeerde quote te pakken :P
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_147914109
Ik zou pen en papier naast het bed moeten leggen en mijn dromen gelijk opschrijven.....

Ik kan mega veel geld verdienen aan de horrorfilms }:|

Vannacht waren er allemaal zombies om ons heen en mijn baby wilde iedereen gaan bijten om te genezen of zo, maar ik had het veel te druk er voor dus kreeg die maar een bitje in. }:|

Voorheen las ik alleen maar over happy, heet dampend wakker wordende dromen :9 , maar hier helemaal niets van dat!! }:|
Schudden voor gebruik
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 24 december 2014 @ 12:31:40 #279
147316 crew  DJMO
#trut
pi_147914604
Kreeg een complimntje van de fysio dat ik nog steeds zo mobiel ben ondanks de pijn in m'n rg af en toe :') oh en ze verwelkomde me met: mevrouw *achternaam*.. om toen te zeggen: dat past helemaal niet bij je ! :') Ben wel met een bekkenband naar huis gestuurd om de treinreizen beter vol te kunnen houden en ondersteuning te hebben bij het lopen. Ben benieuwd of en hoe lang het werkt .. voor nu zit het wel even lekker :Y
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_147914718
*O* voor alle goede echo's!

Ik sluit meteen aan: de SEO was keurig in orde! :) Alles zag er perfect uit en Mini loopt zelfs iets voor (paar dagen). Geslacht was 99.9% zeker en dat was alleen "omdat ik geen 100% mag zeggen", aldus de vk ;)

We houden het nog 1 dagje voor ons, zodat we het met Kerst aan de familie kunnen vertellen, daarna mag iedereen het weten.
En ik wil het dus nu niet verpesten, mocht er sprake zijn van meelezers hier ;)
  woensdag 24 december 2014 @ 12:37:22 #281
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_147914775
Twist! *O*
Wat fijn van de goeie SEO.

Ik ga gewoon gokken op een jongetje, daarom krijg je van mijn een glitterkerstklok(kenspel) :+

pi_147916020
Leuk twist! Ik gok op een meisje, bij mij was het jongetje zo duidelijk dat er geen twijfel mogelijk was, meisje lijkt me moeilijker te zien (er hangt niets aan ):O ).
pi_147916089
Sorry voor ego-post. Heb buikgriep en loop al de hele dag naar de wc. Ik durf geen scheten meer te laten, zeg maar... Ik baal er heel erg van, want we vieren vanavond Kerst hier thuis :(

Jeuj voor alle goede echo's verder, ik ben blij voor jullie :)
pi_147916147
Beterschap MevrouwCactus!
pi_147917937
Stippel, ik heb geen enge dromen, maar wel bizarre dromen. Nou heb ik die sowieso wel, maar sinds ik zwanger ben spannen ze echt de kroon. :')

Fijn dat je een bekkenband voor de treinreizen hebt gekregen DJMO. Ik hoop dat het verlichting geeft.

Twist, wat heerlijk dat alles goed was. Onbekommerd de feestdagen in! En ik gok op een jongetje. :D

MevrouwCactus, beterschap! Heb je iets verkeerds gegeten of heb je er zomaar last van? Enne, dat is weer het andere uiterste op de constipatietips die we gister aan het geven waren. :P

Ik kom net terug van de verloskundige. Bloeddruk goed, hartje gehoord. Ze liet zelfs horen dat baby aan het bewegen en schoppen was. Sinds die donkere wolk boven m'n hoofd is verdwenen ben ik op een enorme roze wolk terecht gekomen. Incluis de bijbehorende ik-ben-zo-gelukkig-jankbuien. *;
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  woensdag 24 december 2014 @ 14:19:46 #286
327807 Mariposas
יה&#14
pi_147918328
Twist, fijn dat de SEO goed was en spannend van het geslacht! Ik zet gewoon weer in op een meisje. :6

Dat is wel heel erg balen nu, mevrouwCactus! Kurk dan maar?

Fijn dat de controle goed was en dat je het hartje hebt gehoord, Kris! Ik was trouwens vanochtend ook in die praktijk. :P
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_147918567
Woei Twist! *O* *O* Was het spannend? Wij mogen volgende week vrijdag en vind het zo supersuperspannend!

Beterschap MevrouwCactus!

Fijn DJMO!
pi_147918704
Hee, leuk dat je daar ook zit! Collega van man gaf gister aan daar ook heen te gaan. Op de een of andere manier vind ik het geruststellend dat er ook andere mensen die ik 'ken' naar dezelfde praktijk gaan. :')
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  woensdag 24 december 2014 @ 14:48:35 #289
327807 Mariposas
יה&#14
pi_147919308
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 14:31 schreef Krisvc het volgende:
Hee, leuk dat je daar ook zit! Collega van man gaf gister aan daar ook heen te gaan. Op de een of andere manier vind ik het geruststellend dat er ook andere mensen die ik 'ken' naar dezelfde praktijk gaan. :')
Ja, dat kan ik me voorstellen! Ik ben er pas twee keer geweest, maar ik vind het echt allemaal onwijs prettige mensen! En het is ook heel modern en leuk aangekleed allemaal, ik twijfelde nog tussen deze en een ander, maar die andere viel af vanwege matig vormgegeven website en shabby uitstraling van de gevel (tja, moest ergens mijn keuze op baseren :').
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  woensdag 24 december 2014 @ 14:55:16 #290
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_147919554
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 14:08 schreef Krisvc het volgende:
Stippel, ik heb geen enge dromen, maar wel bizarre dromen. Nou heb ik die sowieso wel, maar sinds ik zwanger ben spannen ze echt de kroon. :')

Fijn dat je een bekkenband voor de treinreizen hebt gekregen DJMO. Ik hoop dat het verlichting geeft.

Twist, wat heerlijk dat alles goed was. Onbekommerd de feestdagen in! En ik gok op een jongetje. :D

MevrouwCactus, beterschap! Heb je iets verkeerds gegeten of heb je er zomaar last van? Enne, dat is weer het andere uiterste op de constipatietips die we gister aan het geven waren. :P

Ik kom net terug van de verloskundige. Bloeddruk goed, hartje gehoord. Ze liet zelfs horen dat baby aan het bewegen en schoppen was. Sinds die donkere wolk boven m'n hoofd is verdwenen ben ik op een enorme roze wolk terecht gekomen. Incluis de bijbehorende ik-ben-zo-gelukkig-jankbuien. *;
Geen roze wolk, maar een roze glitterhart dan maar :+
pi_147920032
Ik heb mijn vk deels uitgezocht op hoe de website eruit zag (en op ervaringen van anderen en omdat mijn moeder twee bevallingen heeft gehad bij verloskundigen die daar nu nog werken O+ )

Verder zag ik veel goede echo's *O* en ben ik stiekem de rest al vergeten, sorry!

Ik heb net twee uur in de keuken gestaan voor het dessert van morgen. Nu een klein beetje last van mijn heupen en rug, maar mijn moussetaart is bijna klaar!
Overigens begint mijn buik er echt zwanger eruit te zien!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_147920148
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 15:07 schreef Cholula het volgende:
Ik heb mijn vk deels uitgezocht op hoe de website eruit zag (en op ervaringen van anderen en omdat mijn moeder twee bevallingen heeft gehad bij verloskundigen die daar nu nog werken O+ )

Verder zag ik veel goede echo's *O* en ben ik stiekem de rest al vergeten, sorry!

Ik heb net twee uur in de keuken gestaan voor het dessert van morgen. Nu een klein beetje last van mijn heupen en rug, maar mijn moussetaart is bijna klaar!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moussetaart!!??!! Kunnen we nog aanschuiven? O+

mooie buik ;)
Schudden voor gebruik
pi_147920203
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 15:07 schreef Cholula het volgende:

SPOILER
Schort is bijna net zo schattig als het buikje!
pi_147920647
Wat een positief nieuws allemaal. Behalve cactus dan, wat balen zeg, juist nu met kerst. Mijn man heeft er ook al 3 weken last van, maar het gaat nu eindelijk beter.

Ben net terug van de prenatal. Beetje associaal veel gekocht, maar er was aanbieding op veel spul. En er zit eigenlijk niet echt iets superleuks tussen, allemaal van die moetjes. :P
Ook was mijn zwangerschapspiercing eindelijk binnen. Ik zag dat hij dicht ging groeien dus toch maar weer even de oude in gehad, maar dat ging eigenlijk niet meer. Hopelijk nu wel weer top, maar wat een lang ding zeg. Heb er een stukje afgehaald en toen kreeg ik het knopje niet makkelijk weer erop. 10 minuten staan pielen. :{ maar hij zit weer.

Vraagje, ik heb nu 8 setjes in maat 50, zou dat zo ongeveer wel genoeg zijn? Ik weet niet zo goed hoevaak babies iets onder spugen of poepen. Rompers weet ik zo uit mijn hoofd niet, maar daar haal ik er sowieso nog een paar van. Vandaag voornamelijk naar 56 gekeken, daar heb ik veel minder van. Ik denk dat ik sowieso de echo nog even afwacht, wie weet is ze wel aan de grote kant, en groeit ze er toch wel binnen een week uit. En anders is er vast wel tijd genoeg om iets bij te halen. (Ik vind het zoveel geld voor zulk klein spul)
pi_147920803
8 setjes lijkt me genoeg hoor Risu! En winkels zijn tegenwoordig 7 dagen per week open, geen drama als je toch nog erbij wilt halen :)
pi_147920947
Thanks! Die taart lijkt me echt super lekker! Brownielaag dan pure chocolademousse, frambozenmousse en vanillemousse afgetopt met chocolade ganache. O+ Zo blij dat mijn glucosetest in orde was! ;)

Risu, wij hebben heel veel gekregen van vrienden die drie keer heul grote kinderen kregen. Is ondertussen al een flinke stapel geworden... Ik ben van mening dat je altijd wat bij kan (laten) kopen als dat nodig is. Zo zonde om nu veel geld daar aan uit te geven en dat het vervolgens niet of nauwelijks gebruikt wordt. Maar dat is mijn gevoel erbij en ik moet zeggen dat ik redelijk zuinig ben.
  woensdag 24 december 2014 @ 15:36:40 #297
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_147921282
Prima ^O^ Dan kijk ik hoogstens nog even bij de zeeman. Vriendin van mij haalt daar ook leuke kleding vandaan, volgens mij is dat eens stuk goedkoper.

Die taart heb ik maar gauw doorgescrolled. Ik krijg er trek van. :9
Ik denk dat ik voor het eind nog wel even de 80 aantik. Ach, gaat er zo weer af. Hele zomer wandelen met de kleine. O+
pi_147921745
Risu, ik heb ook geen idee hoeveel ik nodig heb, heb van 50 echt maar weinig tot nu toe. Meer van 56 en 62, denk dat Sjaak daar wel langer in blijft.

Ondertussen heb ik ook over moeten geven en vereer ik de wc nog ieder half uur met een bezoekje. Moet morgen werken, maar weet niet of dat gaat lukken. Mja, vervanging vinden is ook weer zo lastig.

SPOILER
pi_147922046
Wat een ellende cactus! Hoop dat je je snel beter voelt! :*
Schudden voor gebruik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')