Ja, dat kan ik me voorstellen! Ik ben er pas twee keer geweest, maar ik vind het echt allemaal onwijs prettige mensen! En het is ook heel modern en leuk aangekleed allemaal, ik twijfelde nog tussen deze en een ander, maar die andere viel af vanwege matig vormgegeven website en shabby uitstraling van de gevel (tja, moest ergens mijn keuze op baserenquote:Op woensdag 24 december 2014 14:31 schreef Krisvc het volgende:
Hee, leuk dat je daar ook zit! Collega van man gaf gister aan daar ook heen te gaan. Op de een of andere manier vind ik het geruststellend dat er ook andere mensen die ik 'ken' naar dezelfde praktijk gaan.
Geen roze wolk, maar een roze glitterhart dan maarquote:Op woensdag 24 december 2014 14:08 schreef Krisvc het volgende:
Stippel, ik heb geen enge dromen, maar wel bizarre dromen. Nou heb ik die sowieso wel, maar sinds ik zwanger ben spannen ze echt de kroon.
Fijn dat je een bekkenband voor de treinreizen hebt gekregen DJMO. Ik hoop dat het verlichting geeft.
Twist, wat heerlijk dat alles goed was. Onbekommerd de feestdagen in! En ik gok op een jongetje.
MevrouwCactus, beterschap! Heb je iets verkeerds gegeten of heb je er zomaar last van? Enne, dat is weer het andere uiterste op de constipatietips die we gister aan het geven waren.
Ik kom net terug van de verloskundige. Bloeddruk goed, hartje gehoord. Ze liet zelfs horen dat baby aan het bewegen en schoppen was. Sinds die donkere wolk boven m'n hoofd is verdwenen ben ik op een enorme roze wolk terecht gekomen. Incluis de bijbehorende ik-ben-zo-gelukkig-jankbuien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 december 2014 15:07 schreef Cholula het volgende:
Ik heb mijn vk deels uitgezocht op hoe de website eruit zag (en op ervaringen van anderen en omdat mijn moeder twee bevallingen heeft gehad bij verloskundigen die daar nu nog werken)
Verder zag ik veel goede echo'sen ben ik stiekem de rest al vergeten, sorry!
Ik heb net twee uur in de keuken gestaan voor het dessert van morgen. Nu een klein beetje last van mijn heupen en rug, maar mijn moussetaart is bijna klaar!
Overigens begint mijn buik er echt zwanger eruit te zien!Moussetaart!!??!! Kunnen we nog aanschuiven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mooie buik
Schudden voor gebruik
quote:Op woensdag 24 december 2014 15:07 schreef Cholula het volgende:
Ik heb mijn vk deels uitgezocht op hoe de website eruit zag (en op ervaringen van anderen en omdat mijn moeder twee bevallingen heeft gehad bij verloskundigen die daar nu nog werken)
Verder zag ik veel goede echo'sen ben ik stiekem de rest al vergeten, sorry!
Ik heb net twee uur in de keuken gestaan voor het dessert van morgen. Nu een klein beetje last van mijn heupen en rug, maar mijn moussetaart is bijna klaar!
Overigens begint mijn buik er echt zwanger eruit te zien!Schort is bijna net zo schattig als het buikje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |