Je houses fantasie is niet relevant okquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon een bietje laf op petsen, si wel lekker.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:27 schreef Blackings het volgende:
[..]
Je houses fantasie is niet relevant ok
Dat durf ik alleen met een borreltje op haha !quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Toen daarna wel even een knipoogje gegeven toch? ja tog.
Hou nou eens op joh. of moet ik kkmad worden. Migado godkk.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:27 schreef Blackings het volgende:
[..]
Je houses fantasie is niet relevant ok
Anders lijkt het alsof je een tik hebt wil je zeggen?quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:28 schreef eend112 het volgende:
Dat durf ik alleen met een borreltje op haha !
lolquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hou nou eens op joh. of moet ik kkmad worden. Migado godkk.
Als je verder nog iets wilt weten dan kan je contact opnemen met Chai, dat is mijn persvoorlichter.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je quote de verkeerde user, ben je kkmad of zo? Rustig maar man.
Ga je maar aftrekken op de posts van Modus.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Probeer je nu geforceerd iets te forceren?
Nee, maar even serieus. Wat is er zo geil aan van die OVERduidelijk labiele chickies. Kwijlen die meer tijdens het oraal bevredigen of wa?quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:28 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Als je verder nog iets wilt weten dan kan je contact opnemen met Chai, dat is mijn persvoorlichter.
[..]
Ga je maar aftrekken op de posts van Modus.
Ja het is maar net afwachten hoe het eruit komt hè?quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Anders lijkt het alsof je een tik hebt wil je zeggen?
quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:28 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Als je verder nog iets wilt weten dan kan je contact opnemen met Chai, dat is mijn persvoorlichter.
[..]
Ga je maar aftrekken op de posts van Modus.
Stilte voor de storm boyquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:29 schreef Blackings het volgende:
hebben we deze SC nu gekaapt oder niet
Ja dit snap ik niet.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Ben je meer van de test prop of test e?
Als er bij d'r reet een ritsje zat zou ik d'r gewoon doenquote:
Dat was het vanaf topic 3 idd al, maar echt consequent de SC in toom houden heeft sowieso niet de grootste prioriteit bij de hoge heren, geloof ik.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen?
Spambot31 pls.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:31 schreef Blackings het volgende:
[..]
Als er bij d'r reet een ritsje zat zou ik d'r gewoon doen
Klinkt niet echt alsof het je aan je reet kan roesten.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat was het vanaf topic 3 idd al, maar echt consequent de SC in toom houden heeft sowieso niet de grootste prioriteit bij de hoge heren, geloof ik.. Sowieso altijd rond een uur of 8/9 's avonds, kijk in KLB en het topic met de meeste posts gaat vanaf pagina 1 al niet meer over het topic maar verzandt meteen in een SC (die normaal dan verder gingen in
nachtbagger
) door die zwakbegaafden die nu topposter zijn in die verkiezingsreeks.
Zal mij aan mijn reet roesten verder maar ik snap het nut nooit zo van wel regels hebben maar ze niet handhaven.
Gewoon nieuw topic openen en later insluiten bij de reeks, heeft niemand 'm meer in MyAT staan.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:29 schreef Blackings het volgende:
hebben we deze SC nu gekaapt oder niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |