ik weet eerlijk gezegd niet of ik hierom moet lachen of huilen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:25 schreef Lokasenna het volgende:
Nou, ze zijn wel op een heel romantische manier gehersenspoeld vaak hoor
Kunnen ze hun lichaam aan elkaar schenken uit liefde op een manier waar Jezus blij van wordt.
Zo wordt het echt gezegd hoor, ook bij mij op schoolquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:26 schreef perro. het volgende:
[..]
ik weet eerlijk gezegd niet of ik hierom moet lachen of huilen.![]()
met alle respect naar mensen die wel religieus zijn.
Ik denk dat ze wel vooraf hebben gepraat met elkaar over wat ze leuk/aantrekkelijk/opwindend vonden.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:27 schreef Koettie het volgende:
Ohja, heeft niets met respect te maken. Ben gewoon nieuwsgierig. Zou je daar dan genoegen mee nemen? Lijkt me dat dat best kan knagen na een tijdje niet goed neuken.
Ik heb die ervaring dus nog nooit gehad en kan me er niet veel bij voorstellenquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:29 schreef Koettie het volgende:
Nouja, ik hield belachelijk veel van mijn ex hoor. Maar in bed hadden we echt 0 gemeen en raakte echt nooit op elkaar ingespeeld.
Smart manquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:35 schreef perro. het volgende:
gewoon niet trouwen. probleem opgelost.
Heb ook niet zoveel vertrouwen in het huwelijk neequote:Op zaterdag 20 december 2014 15:35 schreef perro. het volgende:
gaat het niet om vertrouwen in je partner?quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb ook niet zoveel vertrouwen in het huwelijk nee
Nooit relaties aangaan.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:35 schreef perro. het volgende:
Dat is iets veranderlijks, en het huwelijk is niet iets erg flexibelsquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:39 schreef perro. het volgende:
[..]
gaat het niet om vertrouwen in je partner?
tegenwoordig kun je flitsscheiden.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is iets veranderlijks, en het huwelijk is niet iets erg flexibels
ik zou lekker gaan latten. eigen huis, geen gezeur aan je hoofd maar heerlijke rust.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:42 schreef Harmankardon het volgende:
Veel mensen trouwen omdat dan een hele hoop juridische zaken in 1 klap geregeld zijn. Makkelijk zat toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |