Ja, meelopen op verschillende afdelingen, boekhoudcursus, IT cursus, 2 dagen van facilitair, ....quote:
Ja.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat die 14 dagen investering zich wel terugbetaaltSerieus.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:16 schreef Isabeau het volgende:
Helft hier is zo enthousiast over Anouk. Nou, haar eerste nummer staat op 168! Stemt niemand of zo.
Goeie hapjes daar wel!quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ga vanavond bij de Umami zuipen Euh eten, kerstborrel van werk
quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:25 schreef Molo het volgende:
LHO, dat loodplaat verhaal, klassieke bezuiniging voor aannemers ja... Kansloos eigenlijk
Als mijn werkgever een aannemer was, zou'ie alleen behang spannen tussen de plafond en vloer, en uberhaupt geen muur plaatsenquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:26 schreef minilot het volgende:
Loodplaatverhaal:![]()
Dat kán toch niet, zoiets?!
Ik vind dat zo'n derde wereld land iets, ondernemers die dit soort dingen verzuimen om kosten te besparen 'merkt toch niemand'quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:26 schreef minilot het volgende:
Loodplaatverhaal:![]()
Dat kán toch niet, zoiets?!
Ja geloof ik zo hoor, is alleen zo'n enorm contrast zeg maar met 'mijn' werkelijkheid.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, meelopen op verschillende afdelingen, boekhoudcursus, IT cursus, 2 dagen van facilitair, ....
Werkt absoluut wel hoor.
[..]
Ja.
[..]
[ afbeelding ]
Veel aannemers zijn echt tuig. Ik ben zooooo zuinig op die paar goeie die ik ken.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n derde wereld land iets, ondernemers die dit soort dingen verzuimen om kosten te besparen 'merkt toch niemand'
Wel willen foto's zien!!!quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:25 schreef minilot het volgende:
Ik had gisteren semi-hamburgers van zelfgepaneerde (en gefrituurde) kalfssschnitzels op pretzelbrood, met gruyerekaas en zoetzure augurk en mierikswortelmayo en dat was me toch belachelijk lekker!
Hahaha klinkt alsof je daar niet zo op zit te wachten, die verhalen?quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:25 schreef Vork het volgende:
@Molo, het is maar een dagje. Maar als er geen verandering komt in mijn situatie dan zit ik daar vanaf maart weer een aantal maanden. Wel relaxed werk. Het is een reisboekenwinkel, dus moet ik dan de hele dag mensen hun vakantieplannen en -ervaringen aanhoren.
Was al stikdonker, en dat fotografeert klote!quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel willen foto's zien!!!
En recept voor pretzelbrood
Weet je nog dat balkon in Limburg wat naar beneden kwam met doden tot gevolg. Het is een wonder dat zoiets niet vaker gebeurt.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n derde wereld land iets, ondernemers die dit soort dingen verzuimen om kosten te besparen 'merkt toch niemand'
Gewoon water met arm and Hammer?quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:32 schreef minilot het volgende:
[..]
Was al stikdonker, en dat fotografeert klote!![]()
En pretzelbrood was standaard wittebrooddeeg (had nog een klomp liggen in de koelkast), maar vóór het bakken ondergedompeld in een pan kokend water met baksoda. En bestrooid met grote zoutkorrels.
Maar als mensen er wel achter komen dan is je bedrijf toch gewoon kapot? Dan ben je je goede naam kwijt, alles. Ik kan me niet voorstellen dat iemand jou nog als aannemer aan het werk wil hebben.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:32 schreef Molo het volgende:
weet je nog dat balkon in Limburg wat naar beneden kwam met doden tot gevolg. Het is een wonder dat zoiets niet vaker gebeurt.
Zeker in de stamp-zsm-een-Vinexwijk-uit-de-grond tijd zijn er extreem veel fouten gemaakt, vaak opzettelijk. Gewoon om meer winst te maken.
Lichtere constructies, minder draagbalken dan afgesproken (en betaald!), goedkopere materialen gebruiken etc.
Echt schofterig. Maar je komt er altijd pas veel te laat achter.
Ik ga zoeken, thanks!quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:34 schreef minilot het volgende:
Ik had geloof ik 6 cups water en 1/4 cup baksoda. Maar die verhoudingen zijn online wel te vinden, nu een beetje te druk voor.
Ik heb geen geld voor vakantie momenteel, dus ja dat kan frustreren. Maar meestal vind ik het wel leuk hoor.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:29 schreef Molo het volgende:
Hahaha klinkt alsof je daar niet zo op zit te wachten, die verhalen?
Welke omgeving zit jij?
Die figuren van dat balkon verhaal in Maastricht zijn uiteindelijk niet vervolgd...quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar als mensen er wel achter komen dan is je bedrijf toch gewoon kapot? Dan ben je je goede naam kwijt, alles. Ik kan me niet voorstellen dat iemand jou nog als aannemer aan het werk wil hebben.
* Molo baktopic en posts in de gaten gaat houdenquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:39 schreef minilot het volgende:
Laatste loodjes voor zesdagige ferkansie!
Ja dat is wel klote en confronterend dan...quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:39 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik heb geen geld voor vakantie momenteel, dus ja dat kan frustreren. Maar meestal vind ik het wel leuk hoor.
ik zit in Arnhem trouwens.
ik maak wel wat erger dan het is hoor. Maar ik wil komend jaar wel weer ergens heen. Op de fiets.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat is wel klote en confronterend dan...
Naar Rotterdam? Leuke stad, lekker fietsen langs de Maas of Waterwegquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:46 schreef Vork het volgende:
[..]
ik maak wel wat erger dan het is hoor. Maar ik wil komend jaar wel weer ergens heen. Op de fiets.
Is het ook. Het is zo'n baan waar de tijd vliegt en aan het eind van de dag nog van alles had willen doen, in plaats van dat je de klok vooruit probeert te kijken.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Lijkt me wel een leuke 'tussenbaan' hoor VorkAls ik zo iets zou kunnen doen tot ik 'echt' werk gevonden heb zou ik dat best leuk vinden geloof ik.
Nee bedankt. Maar ik ben er dan ook opgegroeidquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Naar Rotterdam? Leuke stad, lekker fietsen langs de Maas of Waterweg
Eigenlijk met natronloog. Maar dat mag in NL niet. Althans niet in een bedrijf.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon water met arm and Hammer?
Welke verhouding?
Hmmm zin om te maken, is wel iets voor met kerst
quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb net voor totaal 5 euro overigens een erg leuke rok en een veel te warme trui gekochtSteps gaat hier weg. Winkel hangt ook nog vol met enorm veel jurkjes voor die prijs.
Heb ik ooit het aanrecht bij mijn moeder mee verpest, durf er sindsdien nog steeds niet mee te werkenquote:Op zaterdag 20 december 2014 13:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Eigenlijk met natronloog. Maar dat mag in NL niet. Althans niet in een bedrijf.
Abonnement zo houden kan toch ook?quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:12 schreef AnneX het volgende:
Isa in een rokjeleuk toch!
En al die gebruikers, beetje dom en lapzwanzerig gedrag zeg.![]()
Klein probleempje hier.
Mijn goedkoopste mobiele abbo van 5 euro per maand / 2 uur bellen / maand loopt binnenkort af.
En de oude nokia wil ik ook wel vervangen.
Alleen heb ik geen smartfoon / internet nodig.
Nu kan ik switchen naar 9 euro per maand naar 200 min bellen/ sms.
https://www.unitedconsume(...)ing=161&verlenging=1
Dat moet dan maar.
Alleen: welk (gebruiksvriendelijk) mobieltje raden jullie mij aan.
Thuis gebruiken wij apple.
Ik bel max 1 uur per maand en af en toe eens sms.
Foto's maken vind ik wél handig.
Shoot please
Ik draag wel vaker rokjes hoor! Poes vindt de trui overigens niet genoeg naar zichzelf ruiken en blijft kopjes geven.quote:
Maar als jij niks doet moet het volgens mij gewoon doorlopen. En daarna kun je per maand opzeggen dacht ik.quote:
Is bij mij ook al jaren zo. Daarom heb ik nog steeds onbeperkt internet en veel bellen enzo voor ¤15,- per maand.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |