abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147767799
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2014 09:50 schreef Isegrim het volgende:
familiarity breeds contempt
Klopt!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
pi_147767975
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 09:46 schreef minilot het volgende:
Maar wat denk ik ook wel scheelt, de meeste van jullie mopperaars hebben te maken met eindgebruikers binnen jullie eigen bedrijf toch?
Ik heb van doen met de eindgebruikers van klanten van ons, die betalen voor onze serviceverlening. Daar hoort dan mijns inziens meer bij dat je je te allen tijde behulpzaam en dienstbaar opstelt, hoe onnozel de vragen soms ook zijn.
Correct. En intern wordt er niet gefactureerd. Dus wij krijgen een X budget (wat het bedrijf standaard veel te hoog vind), en daarvoor kan 'de business' dan rustig 4x per jaar per afdeling een verhuizing aanvragen. Of 5x.
pi_147767997
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 december 2014 10:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
En intern wordt er niet gefactureerd. Dus wij krijgen een X budget (wat het bedrijf standaard veel te hoog vind), en daarvoor kan 'de business' dan rustig 4x per jaar per afdeling een verhuizing aanvragen. Of 5x.
Kijk, dat verandert de verstandhoudingen tussen jullie en de gebruikers natuurlijk. :Y
pi_147768005
Maar goed, dit alles is mogelijk bijzonder saai voor wie niet in onze beroepsgroep zit! :+

Dus: wat eten we vanavond allemaal? *)
pi_147768030
Eendenborst met port-honingsaus :9 Nu nog een groente verzinnen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_147768035
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 10:13 schreef minilot het volgende:

[..]

Kijk, dat verandert de verstandhoudingen tussen jullie en de gebruikers natuurlijk. :Y
Ja, er zitten idioten tussen die ieder seizoen elders willen zitten. Mensen die janken bij verhuizingen omdat hun nieuwe plek niet bevalt. Mensen die elkaar volledig naar het leven staan. Mensen die hun zakelijke telefoon niet hip genoeg meer vinden, en hem dus stuk maken. Mensen die hun jabra-set niet mooi meer vinden en een Plantronics van 250+ euro willen, en hem in de koffie zetten. Dat soort gezeik.

Die laatste bleek overigens de set te willen voor webex en niet voor telefonie. Die heeft een Trust koptelefoon gekregen. En dat was dezelfde van de mobiele telefoon. Die kreeg de meest aftanse blackberry uit de kast mee, die we eigenlijk aan een goed doel dat de metalen er uit sloopt wilde meegeven.
pi_147768043
Werk je op een kinderdagverblijf? :o Wat een kleuters in dat bedrijf zeg -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_147768068
LHO dikt het vast een beetje aan om er een lekker verhaal van te maken..
toch? TOCH?! :o
pi_147768086
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 10:19 schreef minilot het volgende:
LHO dikt het vast een beetje aan om er een lekker verhaal van te maken..
toch? TOCH?! :o
Nee. Dit is allemaal over de laatste +/- 2 maanden. Ik zit daar nu 6 jaar, dus ik kan nog wel even doorgaan hoor.

We hebben eind Januari (die hebben we zelf tot dan weten door te schuiven, ze wilde eigenlijk in deze periode) een verhuizing van 25 man. Die zijn in Oktober ook al verhuist. En in het voorjaar ook al.

Ik heb aangegeven dat we het gewoon moeten weigeren, maar dat kan dus niet. Wel heb ik de rest zo ver gekregen dat we alleen persoonspecifieke hardware swappen. En geen hele werkplekken (Wat de afdelingsmanagers + het tuig dat er werkt wel graag willen).

Dat levert nóg meer jankende mensen op, want nu hebben ze niet hun eigen PC meer.
pi_147768100
Overigens is de verhuizing die ze nu willen, grotendeels terug naar de oude situatie (+ 5 mensen die een andere functie hebben gekregen). Er is een nieuwe teamleader daar, die eerst gewoon in het team zat, en die wil weer naar hoe het was.
pi_147768112
Als ze het IT-budget gewoon met 30 of 40 miljoen zouden verlagen, en dat bedrag uit interne facturering zouden halen, dan zou veel gezeik al over zijn denk ik.
pi_147768130
Ik snap dat je bakker wil worden LHO :+

Kwak: ik heb je gevonden ;)

@ Mini: wij eten vanaaf hamburgertjes (niet te groot), beetje op tijd want om 18.30 begint de film al *O* En morgen aardappel-selderijsoep :9 lekker winters warm.. En misschien morgen weer broodjes bakken..
pi_147768154
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef toe, dat is toch LIEF, zo'n gebruiker? O+
pi_147768157
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 10:24 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Mini: wij eten vanaaf hamburgertjes (niet te groot), beetje op tijd want om 18.30 begint de film al *O*
Oe, hamburgers! :9
En oeee, film! Waar ga je naartoe?
pi_147768169
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 10:26 schreef minilot het volgende:

[..]

Oe, hamburgers! :9
En oeee, film! Waar ga je naartoe?
The Hobbit. En we moeten vroeg omdat we 2d willen.. We gaan geloof ik inmiddels nog maar 1x per jaar naar de film. Maar dat zal na dit jaar ook klaar zijn gok ik :+
pi_147768177
quote:
SPOILER
Wij hebben er tussen zitten die iedere maandag opbellen voor een password reset. Iedere maandag.
pi_147768184
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 07:38 schreef minilot het volgende:
Kwak, hoe was je uitje? En heeft de uk het goed doorstaan, zo'n middag en avond zonder jullie? En jijzelf? *)
Ja was leuk! Fijn even mer zn tweeen en ook lekker gekletst en een klein traantje gelaten. Wel wennen in t begin hoor.

Micro heeft het goed gedaan bij opa en oma (gedronken, geslapen).

We merkten s avonds in het restaurant hoe moe we eigenlijk waren. En omdat we micro ook wel erg misten zijn we afgetaaid na alleen eennhoofdgerecht :@
Kwak
pi_147768187
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 10:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik snap dat je bakker wil worden LHO :+

Ik ook :P
pi_147768217
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 december 2014 10:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Correct. En intern wordt er niet gefactureerd. Dus wij krijgen een X budget (wat het bedrijf standaard veel te hoog vind), en daarvoor kan 'de business' dan rustig 4x per jaar per afdeling een verhuizing aanvragen. Of 5x.
:Y Of je vraagt budget voor nieuwe hardware en je krijgt de vraag "en wat schiet het bedrijf daar mee op?" :')

Ik kon me net weerhouden om als antwoord te geven dat er dan een kilo of 50 aan oud ijzer naar binnen wordt gedragen :')
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_147768222
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2014 10:28 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ja was leuk! Fijn even mer zn tweeen en ook lekker gekletst en een klein traantje gelaten. Wel wennen in t begin hoor.

Micro heeft het goed gedaan bij opa en oma (gedronken, geslapen).

We merkten s avonds in het restaurant hoe moe we eigenlijk waren. En omdat we micro ook wel erg misten zijn we afgetaaid na alleen eennhoofdgerecht :@
Aww.. geeft niet toch? Wel even lekker er uit geweest dus O+ Komt wel weer allemaal :Y
pi_147768226
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 10:13 schreef minilot het volgende:
Maar goed, dit alles is mogelijk bijzonder saai voor wie niet in onze beroepsgroep zit! :+

Dus: wat eten we vanavond allemaal? *)
Geen idee. Gister had ik afbakbrood met aioli en een geitenkaasje.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_147768251
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 december 2014 10:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Nee. Dit is allemaal over de laatste +/- 2 maanden. Ik zit daar nu 6 jaar, dus ik kan nog wel even doorgaan hoor.

We hebben eind Januari (die hebben we zelf tot dan weten door te schuiven, ze wilde eigenlijk in deze periode) een verhuizing van 25 man. Die zijn in Oktober ook al verhuist. En in het voorjaar ook al.

Ik heb aangegeven dat we het gewoon moeten weigeren, maar dat kan dus niet. Wel heb ik de rest zo ver gekregen dat we alleen persoonspecifieke hardware swappen. En geen hele werkplekken (Wat de afdelingsmanagers + het tuig dat er werkt wel graag willen).

Dat levert nóg meer jankende mensen op, want nu hebben ze niet hun eigen PC meer.
Ok. Je hebt me overtroffen! Mijn gebruikers zijn hier heilig bij :Y Ik ga me voornemen niet meer te klagen over mijn eindgebruikers :@
pi_147768348
quote:
SPOILER
OMG. :') Dat is niet lief, dat is achterlijk. :')
pi_147768384
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2014 10:41 schreef Isegrim het volgende:

[..]

OMG. :') Dat is niet lief, dat is achterlijk. :')
Waarom? omdat niet iedereen even goed is met computers....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')