SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Format:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2015 WK Loting.
First Round DrawSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schedule of Play
First Round
Thursday December 18
20:10 John Part (30) v Keegan Brown 2-3
21:15 Christian Perez v Cristo Reyes (P) 0-4
22:00 Jelle Klaasen (29) v Christian Kist 3-1
23:00 Michael van Gerwen (1) v Joe Cullen 3-1
00:00 Wes Newton (13) v Christian Perez/Cristo Reyes 2-3
Friday December 19
20:10 Andy Hamilton (12) v Dave Richardson 3-2
21:15 Kim Viljanen v Sascha Stein (P) 1-4
22:00 Peter Wright (5) v Gerwyn Price 3-0
23:00 Phil Taylor (2) v Jyhan Artut 3-0
00:00 Stuart Kellett (32) v Sascha Stein
Saturday December 20
Afternoon Session
13:40 Andy Smith (28) v Ronny Huybrechts
15:15 Scott Mackenzie v Daryl Gurney (P)
16:00 Justin Pipe (17) v Lawrence Ryder
17:00 Robert Thornton (9) v Andrew Gilding
18:00 Ronnie Baxter (24) v Scott Mackenzie/Daryl Gurney
Evening Session
20:10 Steve Beaton (21) v Kyle Anderson
21:15 Mark McGrath v Scott Kirchner (P)
22:00 Terry Jenkins (16) v John Weber
23:00 Simon Whitlock (7) v Darren Webster
00:00 Gary Anderson (4) v Mark McGrath/Scott Kirchner
Sunday December 21
Afternoon Session
13:40 Paul Nicholson (25) v Benito van de Pas
15:15 Boris Koltsov v Haruki Muramatsu (P)
16:00 Mark Webster (31) v Ron Meulenkamp
17:00 Dean Winstanley (26) v Wayne Jones
18:00 Kevin Painter (20) v Boris Koltsov/Haruki Muramatsu
Evening Session
20:10 Kim Huybrechts (18) v Michael Mansell
21:15 Jani Haavisto v John Michael (P)
22:00 Dave Chisnall (8) v Ryan De Vreede
23:00 James Wade (6) v Jamie Lewis
00:00 Ian White (15) v Jani Haavisto/John Michael
Monday December 22
20:10 Jamie Caven (19) v Jason Hogg
21:15 Nolan Arendse v Alex Hon (P)
22:00 Michael Smith (22) v Mensur Suljovic
23:00 Raymond van Barneveld (14) v Rowby-John Rodriguez
00:00 Brendan Dolan (11) v Nolan Arendse/Alex Hon
Tuesday December 23
20:10 Vincent van der Voort (23) v John Henderson
21:15 Jermaine Wattimena v Robert Marijanovic (P)
22:00 Mervyn King (10) v Max Hopp
23:00 Adrian Lewis (3) v David Pallett
00:00 Stephen Bunting (27) v Jermaine Wattimena/Robert Marijanovic
Second Round
Saturday December 27
Afternoon Session
13:40 Thornton/Gilding v Baxter/Mackenzie/Gurney
15:15 Jenkins/Weber v Pipe/Ryder
16:45 Peter Wright v A Smith/R Huybrechts
Evening Session
20:10 Chisnall/De Vreede v Nicholson/Van de Pas
21:40 Michael van Gerwen v Kellett/Stein
23:15 G Anderson/McGrath/Kirchner v Jelle Klaasen
Sunday December 28
Afternoon Session
13:40 Andy Hamilton v Beaton/K Anderson
15:15 Cristo Reyes v Painter/Koltsov/Muramatsu
16:45 White/Haavisto/Michael v K Huybrechts/Mansell
Evening Session
20:10 Whitlock/D Webster v Winstanley/Jones
21:40 Phil Taylor v M Webster/Meulenkamp
23:15 A Lewis/Pallett v Keegan Brown
Monday December 29
Afternoon Session
13:40 Dolan/Arendse/Hon v M Smith/Suljovic
15:15 King/Hopp v Van der Voort/Henderson
16:45 Van Barneveld/Rodriguez v Caven/Hogg
Evening Session
20:10 Wade/J Lewis v Bunting/Wattimena/Marijanovic
Handige websites
Live Score
Nieuws
PDC op Twitter
PDC op Youtube
Darts Database
Wikipedia Nederland
Wikipedia England
Nationaliteiten (21):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
Alexandra Palace, London.
Wanneer?
18-23 december, 27-30 december, 1-4 januari.
Kan ik dit ook ergens zien?
Ja, op RTL7 (of je zoekt een Sky Sports stream).![]()
Hij komt uit Birkenau, snap je hem?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat Jacques bedoelt is dat Stein KAMPFGEIST heeft.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Jeroen Geerdink had deze mongolenbeffers met 3-0 ingemaakt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Webdesigner toch?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:02 schreef Kopiko het volgende:
Kellett was tot voor kort acteur...
[ afbeelding ]Children of the night. What music they make.![]()
Hallo dorpsgek van SPT, ben je weer ontwaakt van je ban?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:11 schreef icloud het volgende:
Het is mof en dat is het enige importantReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nooit een ban gehadquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hallo dorpsgek van SPT, ben je weer ontwaakt van je ban?![]()
Waarom heb jij net als Oldbie een Tasmanian Devil UI?quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Steve Beaton > Gerwyn Pricequote:Op vrijdag 19 december 2014 23:59 schreef Mani89 het volgende:
Ik zou 1 van mijn teelballen doneren om Steve Beaton dit WK te zien winnen.![]()
Nooit anders gehad, vanaf minuut een, een tas avatar.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom heb jij net als Oldbie een Tasmanian Devil UI?
Een avatar moet je karakter weergeven![]()
Sowieso dat opkomstnummerquote:en het is gewoon een onwijs aantrekkelijke man.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Maar Oldbie is net als jou een dorpsgek, ik zie een verband.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:14 schreef icloud het volgende:
[..]
Nooit anders gehad, vanaf minuut een, een tas avatar.
Een avatar moet je karakter weergevenReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sowieso dat opkomstnummeren het is gewoon een onwijs aantrekkelijke man.
![]()
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:14 schreef icloud het volgende:
[..]
Oldbie heeft een zuid afrikaans hertje geen tasquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar Oldbie is net als jou een dorpsgek, ik zie een verband.![]()
Mooi gezegd.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:14 schreef icloud het volgende:
[..]
Deze kende ik al ja, echt GE-NI-AALquote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sowieso dat opkomstnummeren het is gewoon een onwijs aantrekkelijke man.
Children of the night. What music they make.![]()
Wat wil je hier nou mee zeggen? Ik doe mijn broekje uit als je het niet erg vindt.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Als dat zo is, wil je met me daten?quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Misschien is hij wel in voor een avontuurtje. Bel hem eens?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat wil je hier nou mee zeggen? Ik doe mijn broekje uit als je het niet erg vindt.Children of the night. What music they make.![]()
Ik zal eens kijken of hij een Tinder account heeft.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:17 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Misschien is hij wel in voor een avontuurtje. Bel hem eens?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of hij een Tinder account heeft.Children of the night. What music they make.![]()
De enige Stief die ik ken is Stief McClarenquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:18 schreef DeHovenier het volgende:
Stief kan ook nog dansen
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De enige Stief die ik ken is Stief McClaren
Jammer dat het niet werkte toen hij terugkeerde bij Twente.Children of the night. What music they make.![]()
If you want to win, you have to hit your doubles.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De enige Stief die ik ken is Stief McClarenReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
NAC needs to win more games.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
If you want to win, you have to hit your doubles.
~ Ruud Gullit![]()
En hij wordt gewoon betaald voor die onzin hè? Het is toch godsgeklaagd.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
NAC needs to win more games.
~ Ruud GullitReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Zeker, al heb ik niet zoveel met honden.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als dat zo is, wil je met me daten?![]()
Zelfs Jeffrey de Graaf had deze 2 paardenpikkenlikkers opgerold met 3-0. Stijn is het hier mee eens.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wat vind je van Jessica Alba oh Big John?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zeker, al heb ik niet zoveel met honden.![]()
Jessica mag me altijd bellen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat vind je van Jessica Alba oh Big John?![]()
En Co Jr Stompe?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:23 schreef Mani89 het volgende:
Zelfs Jeffrey de Graaf had deze 2 paardenpikkenlikkers opgerold met 3-0. Stijn is het hier mee eens.![]()
Die zou het vrouwentoernooi nog niet eens winnen.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Japannersquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:25 schreef wimderon het volgende:
De klassieker:
French was 5 uit 52 op de dubbels
Stein gaat het doen, en dan hebben de Duitsers Max Hopp nog, de godenzoon van het Darts. Dit wordt het jaar van de Duitsers.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Van Gerwen en King maken geen schijn van kans tegen dit Duitse geweld.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:31 schreef Mani89 het volgende:
Stein gaat het doen, en dan hebben de Duitsers Max Hopp nog, de godenzoon van het Darts. Dit wordt het jaar van de Duitsers.![]()
Hey polderturk alles goed man?quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Tegen Kellett hadden ze helemáál geen kans gehad...quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Van Gerwen en King maken geen schijn van kans tegen dit Duitse geweld.![]()
Deze gozer gooide toch ook tripple 20 toen hij op 64 stond? En hem dan ook nog uitgooien, dan ben je gewoon een baas.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Jij had dit al voorspeld toch?quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Als je zoveel woedeaanvalletjes hebt op het podium heeft iedereen in de dartwereld al gauw een hekel aan je.quote:![]()
Iedereen houdt van Ted Hankey.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je zoveel woedeaanvalletjes hebt op het podium heeft iedereen in de dartwereld al gauw een hekel aan je.![]()
Net als op FOK! haha. Nee grapje Stijn.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je zoveel woedeaanvalletjes hebt op het podium heeft iedereen in de dartwereld al gauw een hekel aan je.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dankzij De Coat ga ik alweer een UI bet winnen van Stijn.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Sked, ouwe pik, neem anders gewoon een cola'tje ofzo.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:39 schreef Sked het volgende:
Als ik niet kan slapen straks zet ik deze partij gewoon weer opReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ha, gaat Stijn even voor schut staan!quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dankzij De Coat ga ik alweer een UI bet winnen van Stijn.![]()
Dat bevordert mijn slaap niet hoorquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sked, ouwe pik, neem anders gewoon een cola'tje ofzo.![]()
Hoeveel kosten die tickets? Wij Nederlanders zouden daar ook tot de laatste minuut blijven zitten want we hebben ervoor betaald.![]()
Stijn is het al zeker dat NielsGod morgenmiddag het commentaar doet?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
ik weet het nietquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:43 schreef Mani89 het volgende:
Stijn is het al zeker dat NielsGod morgenmiddag het commentaar doet?![]()
Ik herinner me trouwens dat net een idioot uit het publiek in beeld werd genomen, dat was deze eindbaas
http://www.dumpert.nl/med(...)voetbalhooligan.htmlReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik moest daar ook gelijk aan denken, maar kon het filmpje niet vinden :-)quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:44 schreef Mani89 het volgende:
Ik herinner me trouwens dat net een idioot uit het publiek in beeld werd genomen, dat was deze eindbaas
http://www.dumpert.nl/med(...)voetbalhooligan.html![]()
Zelfs de BDO lacht hierom, gloeiende tering.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Pfoe. Dit wordt pittig voor Michael.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Die Canadees kon er ook geen ene tering van.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
RT.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:50 schreef Slobeend het volgende:
Beter hangen ze Meijer in die boom op.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Vast wel, was vorig jaar ook een beetje om en om.quote:
Maar Marcel is om onverklaarbare reden het dartsboegbeeld van RTL 7.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Sets: 33
Legs: 140
100+: 338
140+: 179
180: 56
Most maximums: 8, Michael van Gerwen
Fewest maximums: 1, John Part en Jyhan Artut
Most legs: 26, Wes Newton - Cristo Reyes
Fewest legs: 11, Phil Taylor - Jyhan Artut
Highest finish: 161, Joe Cullen
Lowest finish: 40, Gerwyn Price
Highest average: 100.57, Phil Taylor
Lowest average: 73.08, Stuart Kellett
Highest check out percentage: 60% (9/15), Phil Taylor
Lowest check out percentage: 28.95% (11/38), Sascha SteinWasteland, that's where it is at.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Pakken jullie Sexcetera ook even mee?![]()
Deze heb ik 10 jaar geleden al gezien, nou toen was het broekje wel uit kan ik je verklappen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Pakken jullie Sexcetera ook even mee?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Het valt me wel op dat iedereen een stuk beter Engels spreekt dan Louis van Gaal.quote:Op zaterdag 20 december 2014 01:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Deze heb ik 10 jaar geleden al gezien, nou toen was het broekje wel uit kan ik je verklappen.![]()
GEEN ALBERT MANTINGHtwitter:JJNieuwlaat twitterde op zaterdag 20-12-2014 om 10:44:40Vanmiddag het debuut van @AdVoiceOver als commentator, samen met @180deRuiter succes mannen! #rtl7darts reageer retweet
![]()
![]()
Dit dus, hoe godsvergeten oud is dat programma wel nietquote:Op zaterdag 20 december 2014 01:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Deze heb ik 10 jaar geleden al gezien, nou toen was het broekje wel uit kan ik je verklappen.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
#boycot #cut4albertquote:Op zaterdag 20 december 2014 10:52 schreef Ajacied422 het volgende:
GEEN ALBERT MANTINGHtwitter:JJNieuwlaat twitterde op zaterdag 20-12-2014 om 10:44:40Vanmiddag het debuut van @AdVoiceOver als commentator, samen met @180deRuiter succes mannen! #rtl7darts reageer retweet
Nou ja gelukkig doet RuitGod nog mee, dat vind ik wel het belangrijkst, uiteindelijk.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Benieuwd hoe die Ad vanmiddag Lawrence gaat noemen....quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:52 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:AdVoiceOver twitterde op maandag 27-10-2014 om 11:47:52Wat een heerlijk mens is die Loretra toch.... http://t.co/bNf5TwcIyV reageer retweet
![]()
Gelukkig hebben we zijn zalvende stem al gehoord op de Zuiderduin Mastersquote:Op zaterdag 20 december 2014 10:59 schreef Mani89 het volgende:
Nou ja gelukkig doet RuitGod nog mee, dat vind ik wel het belangrijkst, uiteindelijk.
Bij een negendarter ''OHHHHHHHHH JONGEN''![]()
Uit de kunstheup pik, we gaan er weer lekker voor zitten vanmiddag.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hey Hankey, ook zo genoten van de vernedering van Newton?quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Benieuwd hoe die Ad vanmiddag Lawrence gaat noemen....twitter:AdVoiceOver twitterde op maandag 27-10-2014 om 11:47:52Wat een heerlijk mens is die Loretra toch.... http://t.co/bNf5TwcIyV reageer retweet
Kellett-Stein vond ik een grotere topshow.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:07 schreef Mani89 het volgende:
Hey Hankey, ook zo genoten van de vernedering van Newton?
Een Duitser naar de tweede ronde en dan ook nog met zulk indrukwekkend spel.
Exit MVG in ronde 2.![]()
Reyes wordt gewoon wereldkampioen. Volgende ronde met een 9-darter Painter vernederen. Daarna Anderson met 102 gemiddeld verslaan. Kwartfinaletje Wright eruitkukelen, halve finale MVG verslaan en de finale is een eitje tegen Taylor.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hey Hankey, ook zo genoten van de vernedering van Newton?![]()
![]()
Max Hopp moet ook nog gooien. De Maximizer gaat dan eindelijk zijn belofte inlossen door Mervyn King af te slachten met 0-3 in sets.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kellett-Stein vond ik een grotere topshow.
Als Max Hopp het WK wint eindigt Jacques met 2 uitgedroogde teelballen die hij nooit meer aan de praat krijgt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Godverdomme, luister ik naar de voorbeschouwing van Jacques.
Hij zegt precies hetzelfde als wat ik denk. ENGGGG![]()
King gaat door niemand afgeslacht worden.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Max Hopp moet ook nog gooien. De Maximizer gaat dan eindelijk zijn belofte inlossen door Mervyn King af te slachten met 0-3 in sets.![]()
Zie 'm wel de kwartfinale halen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
King gaat door niemand afgeslacht worden.![]()
Ik vond het vooral sneu voor Kelett dat hij de grote STEINGOD bekend om zijn KAMPFGEIST nu al in de eerste ronde tegen moest komen. De rest van de wedstrijden met Stein kunnen wel schriftelijk worden afgewerkt, Stein kampioenquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kellett-Stein vond ik een grotere topshow.
![]()
Volgende ronde tegen Van Gerwenquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond het vooral sneu voor Kelett dat hij de grote STEINGOD bekend om zijn KAMPFGEIST nu al in de eerste ronde tegen moest komen. De rest van de wedstrijden met Stein kunnen wel schriftelijk worden afgewerkt, Stein kampioen![]()
![]()
Hoi johannes,quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vond het vooral sneu voor Kelett dat hij de grote STEINGOD bekend om zijn KAMPFGEIST nu al in de eerste ronde tegen moest komen. De rest van de wedstrijden met Stein kunnen wel schriftelijk worden afgewerkt, Stein kampioen
Mijn nickname is Kingstown en niet vluggejapie.
gr, gr,
PS: Als er Bananenflanke staat ipv kampfgeist, dan komt het wrs wel uit mijn koker.![]()
Zou Stein vernoemd zijn naar de grote dartsprofessor van FOK?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Kingstein. Ik ben ontmaskerd.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:01 schreef Mani89 het volgende:
Zou Stein vernoemd zijn naar de grote dartsprofessor van FOK?![]()
Straks ga je ook nog de link leggen tussen de eerste letter van de voor-en achternaam die zo prominent op het shirt prijken en dan ben ik helemaal de lul.![]()
![]()
Nee joh, van Gerwen pakt nog wel een setje...quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat wordt een whitewash.![]()
Nee, 3-0 Stein verdammt!quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee joh, van Gerwen pakt nog wel een setje...Het schijnt dat ze in Duitse treinen de wedstrijd Kellett - Stein op repeat hebben staan puur om de joden te pesten.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kingstein. Ik ben ontmaskerd.![]()
Straks ga je ook nog de link leggen tussen de eerste letter van de voor-en achternaam die zo prominent op het shirt prijken en dan ben ik helemaal de lul.![]()
3-0? Dat kan niet, Johannes.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, 3-0 Stein verdammt!
[..]
Het schijnt dat ze in Duitse treinen de wedstrijd Kellett - Stein op repeat hebben staan puur om de joden te pesten.![]()
Was sagen Sie, Johannes?quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Verdammt noch mal was ist das für 'ne verrückte scheiß das gibt's ja doch gar nicht![]()
Nou ik bedoelde jou niet deze keer, had wel gekund hoor.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kingstein. Ik ben ontmaskerd.![]()
Straks ga je ook nog de link leggen tussen de eerste letter van de voor-en achternaam die zo prominent op het shirt prijken en dan ben ik helemaal de lul.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Er schieten nu wel 5 geweldige grappen door mijn hoofd maar dat kan ik op dit moment maar beter even laten haha!quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze in Duitse treinen de wedstrijd Kellett - Stein op repeat hebben staan puur om de joden te pesten.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nou ja....van meest conservatieve user naar SS-fan is natuurlijk ook niet een al te grote stap.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:28 schreef Mani89 het volgende:
Nou ik bedoelde jou niet deze keer, had wel gekund hoor.![]()
Specularium suggereert ook de hele tijd dat je Henk L. heet. Beetje smakeloos vind ik dat.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nou ja....van meest conservatieve user naar SS-fan is natuurlijk ook niet een al te grote stap.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Specularium weet niet of er zand of lucht in een dartpijl zit, dus die kunnen we niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:31 schreef Mani89 het volgende:
Specularium suggereert ook de hele tijd dat je Henk L. heet. Beetje smakeloos vind ik dat.![]()
Ik heb wel het vermoeden dat hij het postuur heeft van een darter. Ik noem een John Henderson.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Specularium weet niet of er zand of lucht in een dartpijl zit, dus die kunnen we niet serieus nemen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Jongens, graag jullie voorspellingen.Ik ga voor Ronny Huybrechts, Daryl Gurney, Justin Pipe, Robert Thornton, Daryl Gurney, Kyle Anderson, Mark McGrath, Terry Jenkins, Simon Whitlock, Gary Andersonquote:Afternoon Session
13:40 Andy Smith (28) v Ronny Huybrechts
15:15 Scott Mackenzie v Daryl Gurney (P)
16:00 Justin Pipe (17) v Lawrence Ryder
17:00 Robert Thornton (9) v Andrew Gilding
18:00 Ronnie Baxter (24) v Scott Mackenzie/Daryl Gurney
Evening Session
20:10 Steve Beaton (21) v Kyle Anderson
21:15 Mark McGrath v Scott Kirchner (P)
22:00 Terry Jenkins (16) v John Weber
23:00 Simon Whitlock (7) v Darren Webster
00:00 Gary Anderson (4) v Mark McGrath/Scott Kirchner![]()
Als de Bronzen Adonis, Dream Boy en De Pijp maar door gaan, de rest kan me gestolen woren.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
En ik hoop op een vroege aftocht van die vervelende Thornton met zijn depressieve hoofd, zeker tegen die mafklapper van een Gilding.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Niet fucken met Thorntonquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:48 schreef Mani89 het volgende:
En ik hoop op een vroege aftocht van die vervelende Thornton met zijn depressieve hoofd, zeker tegen die mafklapper van een Gilding.![]()
![]()
Ronny Huybrechts, Daryl Gurney, Justin Pipe (quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, graag jullie voorspellingen.
[..]
Ik ga voor Ronny Huybrechts, Daryl Gurney, Justin Pipe, Robert Thornton, Daryl Gurney, Kyle Anderson, Mark McGrath, Terry Jenkins, Simon Whitlock, Gary Anderson), Robert Thornton, Ronnie Baxter, Steve
Beaton, Mark McGrath, Terry Jenkins, Darren Webster, Gary Anderson.
Ik ken de helft van die darters niet, dus ik gok maar wat
Children of the night. What music they make.![]()
Na elke pijl die niet in de tripel beland gaat hij al weer hoofdschudden.quote:
Beter dan zo'n sprietje als Kellett die dood blijft doorgooienquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Na elke pijl die niet in de tripel beland gaat hij al weer hoofdschudden.![]()
Uhh ja die zou sowieso -geroyeerd- moeten worden na die gênante vertoning van gister.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beter dan zo'n sprietje als Kellett die dood blijft doorgooienReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Je bent toch een god als je op de begrafenis van je moeder staat en een paar uur later een ziek goede partij gooit in een dubbel-in-dubbel-uit matchquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Uhh ja die zou sowieso -geroyeerd- moeten worden na die gênante vertoning van gister.![]()
Ja maar zo was Hitler ook best een aardige man in zijn vrije tijd. Ik kijk gewoon niet graag naar die man, net als Deano die steeds zo obsessief met zichzelf in discussie gaat tijdens het gooien.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent toch een god als je op de begrafenis van je moeder staat en een paar uur later een ziek goede partij gooit in een dubbel-in-dubbel-uit matchReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Het is oprecht een gouden gozer, ik gun hem alles.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Exact. Iedereen zeikt hem af, omdat hij niet heel snel gooit, maar ik vind hem een aardige vent en zet me graag af tegen al die haters.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is oprecht een gouden gozer, ik gun hem alles.![]()
Gunfactor ligt bij Baxter, Beaton en Jenkins.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, graag jullie voorspellingen.
De rest maakt me niet zoveel uit.![]()
Zo even een megabord chicken tonight wegwerken en gaan met die banaan.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Teringquote:Op zaterdag 20 december 2014 13:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij lijkt veel op Willem Endstra.
Ik wilde trouwens nog een heel epistel typen over hoe Nieuwlaat met het hele verhaal rond Burnett omgaat. Zal er wel weer niet van komen.![]()
Dat heb jij wel vaker met epistels die je wil gaan schrijven.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:35 schreef Kingstown het volgende:
Ik wilde trouwens nog een heel epistel typen over hoe Nieuwlaat met het hele verhaal rond Burnett omgaat. Zal er wel weer niet van komen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Correct. En dan wist je nog geeneens van mijn wilde plannen voor de FOK! KSW.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:36 schreef Mani89 het volgende:
Dat heb jij wel vaker met epistels die je wil gaan schrijven.![]()
Ik weet nog steeds niet of Marco van Basten nou homofiel is of niet.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Correct. En dan wist je nog geeneens van mijn wilde plannen voor de FOK! KSW.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Maar even serieus, wat doet Tjerk Bogstra daar aan tafel?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Is een hype tegenwoordig, om iemand uit te nodigen die 'bekend' is en liefhebber is van wat er wordt uitgezondenquote:Op zaterdag 20 december 2014 13:37 schreef Mani89 het volgende:
Maar even serieus, wat doet Tjerk Bogstra daar aan tafel?![]()
Hij heeft een binding met darts blijkbaarquote:Op zaterdag 20 december 2014 13:37 schreef Mani89 het volgende:
Maar even serieus, wat doet Tjerk Bogstra daar aan tafel?
Roland komt morgen pas.![]()
Ik wil de mening van wimderon horen over tjerk.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat was hij wel, want dat had ik je al wel verklapt.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:37 schreef Mani89 het volgende:
Ik weet nog steeds niet of Marco van Basten nou homofiel is of niet.
Zo'n Bogstra hoort daar natuurlijk helemaal niet te zitten.
Ik heb trouwens wel een eigen speelplekje op FOK! waar ik geregeld ongestoord epistels schrijf, maar dat ligt ver buiten jouw zicht en interessegebied.![]()
Daar zit Sierd ook altijd om commentaar te doen. Met zijn bandjes met zeegeluiden.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ted Hankey heeft de beste opkomstmuziek
Had ik trouwens al verteld dat ik helemaal misselijk word van die aerobics-girls bij die opkomst muziekjes?![]()
Mijn pik wordt er ook misselijk van, hij moet steeds kotsen haha, snap je hem?quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:43 schreef Kingstown het volgende:
Had ik trouwens al verteld dat ik helemaal misselijk word van die aerobics-girls bij die opkomst muziekjes?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ferrer,, Sampras, hebben die ook allemaal gedart? Opdonderen met je tennis.
Bogart heeft nog nooit verdedigd gedart.![]()
Als sport cabaret wordt, dan haak ik af.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:43 schreef Mani89 het volgende:
Mijn pik wordt er ook misselijk van, hij moet steeds kotsen haha, snap je hem?![]()
Dat kan nietquote:Op zaterdag 20 december 2014 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe zou een Andy Smith met haar eruit hebben gezien?![]()
Adje.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:49 schreef icloud het volgende:
Van wie is die zware stem op rtl? Herken hem niet![]()
Of het KPN belmenu.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Ad moet lekker Rail Away-afleveringen inspreken.![]()
![]()
You have to win more matchesquote:Op zaterdag 20 december 2014 13:56 schreef Kingstown het volgende:
"je moet de tegenstander niet teveel kansjes geven"
Dat zijn teksten!
~Gullit![]()
Dit niveau geeft af op de shine van Niels de Ruiter, ik heb zonet @JJNieuwlaat gevraagd waar Albert Manthingh is gebleven.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
If you want to win, you have to hit your doublesquote:Op zaterdag 20 december 2014 13:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
You have to win more matches
~Gullit
-McClaren![]()
Hey die was van mij!quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
If you want to win, you have to hit your doubles
-McClarenReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Deze walkon was trouwens ook leuk, de slachter van raybar.
Twee keer 145quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:01 schreef Mani89 het volgende:
Deze walkon was trouwens ook leuk, de slachter van raybar.![]()
![]()
Mijn hemel zeg.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:58 schreef Zipportal het volgende:
https://twitter.com/search?f=realtime&q=rtl7darts&src=typdtwitter:VanGerwenFan twitterde op zaterdag 20-12-2014 om 14:01:47Huybrechts - Smith is weer begonnen. Ronny lijdt met 1-0 #darts #rtl7darts reageer retweet
![]()
![]()
Valt er voor smith nog wat te verdienen als het gaat om de OMT? Of is dit vooral een financiële deelname?![]()
Wat een koekwausquote:Op zaterdag 20 december 2014 14:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn hemel zeg.twitter:VanGerwenFan twitterde op zaterdag 20-12-2014 om 14:01:47Huybrechts - Smith is weer begonnen. Ronny lijdt met 1-0 #darts #rtl7darts reageer retweet
twitter:VanGerwenFan twitterde op zaterdag 20-12-2014 om 13:57:57Het is even pauze. We zijn zo bij u terug #rtl7darts #Darts reageer retweet
Deze gast verdient een tweet.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat een koekwaustwitter:VanGerwenFan twitterde op zaterdag 20-12-2014 om 13:57:57Het is even pauze. We zijn zo bij u terug #rtl7darts #Darts reageer retweet
![]()
Tja soort trekt soort, de fans zijn van het zelfde niveau als de spelerquote:Op zaterdag 20 december 2014 14:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat een koekwaustwitter:VanGerwenFan twitterde op zaterdag 20-12-2014 om 13:57:57Het is even pauze. We zijn zo bij u terug #rtl7darts #Darts reageer retweet
![]()
"Huybrechts ontsnapt."twitter:VanGerwenFan twitterde op zaterdag 20-12-2014 om 13:57:16Andy Smith mist 3 darts op D20 D10 en D5. Huybrechts gooit zijn dubbel wel en staat 1-0 voor in sets #darts #rtl7darts reageer retweet
~Willekeurige VBL Fokker![]()
En wie is jouw favoriet dan? Rune David?quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:05 schreef icloud het volgende:
[..]
Tja soort trekt soort, de fans zijn van het zelfde niveau als de spelerReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik kan inderdaad twitteren, bedankt Ad.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Philliequote:Op zaterdag 20 december 2014 14:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En wie is jouw favoriet dan? Rune David?![]()
Dat is een veroordeelde verkrachter, ik snap het.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Tony Eccles zit in de cel.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is een veroordeelde verkrachter, ik snap het.![]()
Die heeft ook wel een boevenkop, wat heeft hij op zijn kerfstok?quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Bedankt voor dit prachtige compliment.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
MacKenzie - Gurney wordt ook fantastischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verkrachting van vele meisjes.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die heeft ook wel een boevenkop, wat heeft hij op zijn kerfstok?
Zestien jaar in de cel dus die komt rond 2030 weer in de samenleving.![]()
icloud is een lieverd.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verkrachting van vele meisjes.
Zestien jaar in de cel dus die komt rond 2030 weer in de samenleving.
[ Bericht 6% gewijzigd door Mani89 op 20-12-2014 14:25:48 ]Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
De vader van icloudquote:Op zaterdag 20 december 2014 14:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Tering wat een smeerlap, zal vast een favoriet zijn van icloud.![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
![]()
Professional darts star jailed for 16 years for repeatedly raping and assaulting schoolgirlquote:Op zaterdag 20 december 2014 14:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:16 schreef Mani89 het volgende:
Tering wat een smeerlap, zal vast een favoriet zijn van icloud.FB / User negerenquote:![]()
Handig, kan ik je eindelijk op ignore zetten!quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Oh shit ik zag niet eens wie de OP waswat een speciale jongen is het ook.
Gewoon ook 1 minuut na jullie postings.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:21 schreef Mani89 het volgende:
Oh shit ik zag niet eens wie de OP waswat een speciale jongen is het ook.
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: