quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:40 schreef JanKorteachternaam het volgende:
De Fles is zichzelf aan het ophemelen
ze verwijt het Gio zelfsquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:42 schreef 37metrijst het volgende:
[..]Uit protest stem ik op Nicoline als favoriet.
![]()
Vanfles heeft een heel onsamenhangend verhaal over de chefkok: hij was top, maar het had niet gehoeven, want je kan niet afgaan, kan alleen leren van je fouten.![]()
Ow, ze is toch dankbaar.
hij wilde alleen niet meer samen slapen, zij kwam ermee om te stoppen toch? volgens mij hebben ze sindsdien niet meer gepraat.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:42 schreef japie1971 het volgende:
[..]
onder 'er een eind aan maken' versta ik toch wel wat anders
En vooral niet zorgen dat je je materiaal in orde hebt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:43 schreef Chanel5 het volgende:
Het materiaal (die kut staafmixer) krijgt de schuld.
ik bedoel iets anders eigenlijk... maar is een spraakverwarring denk ikquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:44 schreef rowan634 het volgende:
[..]
hij wilde alleen niet meer samen slapen, zij kwam ermee om te stoppen toch? volgens mij hebben ze sindsdien niet meer gepraat.
En de spuitzak, ook afgekeurd door Wes.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:45 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
En vooral niet zorgen dat je je materiaal in orde hebt.
oohquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:45 schreef japie1971 het volgende:
[..]
ik bedoel iets anders eigenlijk... maar is een spraakverwarring denk ik
Weer eens de laptop bezet houdenquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:42 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
En wat is Aardpeer weer aan het doen?
[ afbeelding ]
En is daarom meteen weggegooid.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
En de spuitzak, ook afgekeurd door Wes.
de fles heeft dingen afgewassen-gespraytanned en gerooktquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:46 schreef Kijkertje het volgende:
Wie heeft de soep gemaakt vanmiddag? Dat heb ik gemist.
Vanas maar de smaak is afgemaakt door Wes.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:46 schreef Kijkertje het volgende:
Vanfles en Wesley heeft het op smaak gemaakt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:46 schreef Kijkertje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |