Ga ergens anders zittenquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:18 schreef hoink581 het volgende:
Het is toffee nut latte, het begint onderhand naar kots te ruiken.
Op weg naar mn vriendin.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat moet jij zo laat in de trein??????
Komt als ik fatsoenlijke wifi heb.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:01 schreef Aberella het volgende:
Goede OP, terechte klacht, 8/10 want ik mis een foto van de crime scene.
Ik wacht het even af. Pic + paint zou voor onvergetelijke roem kunnen zorgen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Komt als ik fatsoenlijke wifi heb.
Jammer dat deze tip te laat kwam. Een toptip, moest lachen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:14 schreef the-eye het volgende:
Geef veel betekenende knikken richting de Marokkanen naar de andere passagiers die instappen. Fluister eventueel op samenzweerderige toon; "Niemand durft er iets van te zeggen"
Daar had je de trein niet voor in hoeven stappen hoor, staat gewoon achter het station.quote:
Ja, maar een ander station waar ik normaal gesproken sta.quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:27 schreef .sfinx het volgende:
Daar had je de trein niet voor in hoeven stappen hoor, staat gewoon achter het station.
Dat was met geen enkel pokkerdepokkedoekje op te poetsen lul.quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:45 schreef pokkerdepok het volgende:
doekje vragen aan de conducteur en opruimen, aso.
een dweil dan. of met je kleding.quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat was met geen enkel pokkerdepokkedoekje op te poetsen lul.
Melk met een smaakje is geen koffie en ģs gezeikquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:12 schreef hoink581 het volgende:
Klacht: dure koffie onbedoeld aan de treinvloer geofferd terwijl ik er constant gezeik over moet aanhoren.
Dit is een trein, geen restaurant.quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:53 schreef pokkerdepok het volgende:
een dweil dan. of met je kleding.
dus dan mag je de boel lekker vies maken zodat ieereen er last van heeft?quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit is een trein, geen restaurant.
Nee, dat is een stroman redenering. Het niet kunnen opruimen staat niet gelijk aan het mogen vies maken.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:00 schreef pokkerdepok het volgende:
dus dan mag je de boel lekker vies maken zodat ieereen er last van heeft?
je had op zn minst je excuses aan de mensen in de trein kunnen aanbieden.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, dat is een stroman redenering. Het niet kunnen opruimen staat niet gelijk aan het mogen vies maken.
Het is alleen dat je je fout niet kan rechtzetten.
Ja waar blijft die foto Henk huphupquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:01 schreef Aberella het volgende:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:01 schreef Aberella het volgende:
Dat is nog geen 3/4 a4-tje man. Ongeletterde aap.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:58 schreef Werkman het volgende:
En er dan vervolgens zelf ook nog eens een topic over open gooien met een ellenlange lap tekst als openingspost...
quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is nog geen 3/4 a4-tje man. Ongeletterde aap.
Is ook nog door mijn hoofd geschoten ja.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:07 schreef Sauslepel het volgende:
Je had uit moeten stappen (alsof het daadwerkelijk je eindbestemming was) en dan gewoon bij de volgende deur in moeten stappen.
Uitzondering op de regel.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:48 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
"Mannen" met melk en suiker in de koffie hebben een vriend, geen vriendin.
"Mannen" die koffie drinken hebben een vriend, geen vriendin.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:48 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
"Mannen" met melk en suiker in de koffie hebben een vriend, geen vriendin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |