SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
En mensen, shoutouts naar Hoink581 voor zijn inzet voor deze verkiezingen!
[ Bericht 2% gewijzigd door Blackings op 19-12-2014 22:00:00 ]Op zaterdag 20 december 2014 19:02 schreef deadprez het volgende:
KLB, waar onzekere mensen andere onzekere mensen kapot proberen te maken.
van harte gefeliciteerdquote:
Hoezo, het mocht gewoon weer open?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:55 schreef HPLC het volgende:
Krijgt Frank nu niet achter de schermen ruzie met Netsplitter?
als ik een nieuw deel open in deze reeks verdwijnt de OP.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:55 schreef deadprez het volgende:
Waarom steeds de OP quoten ipv gewoon laten staan, blackings?
Frank... daar ben ik te óud voor.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat moet jij wel mee. Er moet altijd iemand mee die de boel een beetje in goede banen leidt. Dan kunnen we zo heel charmant om je heen hangen en dergelijke.
Zullen we ff zoenenquote:
smoothquote:
Netsplitter heeft het gewoon open gegooid en we hebben het overlegd. Niets aan de hand.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:55 schreef HPLC het volgende:
Dikke fittie man.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:55 schreef HPLC het volgende:
We huren alle drie een scootmobiel. Zoals die dronken Engelsen nog weleens in Benidorm doen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:56 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Frank... daar ben ik te óud voor.Weet je wel hoe oud ik word? 49! Jullie zullen mij moeten dragen en niet andersom. Jullie zullen mij op sleeptouw moeten nemen want ik kan niet veel meer, ik sta al met één been in Huize Het Laatste Zetje.
Nu niet meer, losbandig ding.quote:
Hou nou eens een keer je bek dicht, ik heb het helemaal gehad met dit gedoe.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:59 schreef hoink581 het volgende:
Dat met houses was anders. Kijk, het begon als grap waar ze mee in mee ging. Toen opeens begon ze te doen alsof ik haar echt seksueel intimideerde. Dus ik dm haar met de vraag of dat echt zo is, want ik wil haar niet tot last zijn. Krijg ik zo'n typisch vrouwen antwoord. Nog cryptischer als een raadsel van de sfinx. Vervolgens grijpt ze elke kans aan om op mij te bitchen en vervolgens als ik er mee kap gaat ze wel in dezelfde grappen van eend en haas in.
Dan ben je wel een manipulatieve troela in mijn ogen. Ik ben nog steeds in de war of het nu ongewenste intimidatie was of niet.
Vrouwen genieten van aandacht, ze vond het gewoon lekker joh.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:59 schreef hoink581 het volgende:
Dat met houses was anders. Kijk, het begon als grap waar ze mee in mee ging. Toen opeens begon ze te doen alsof ik haar echt seksueel intimideerde. Dus ik dm haar met de vraag of dat echt zo is, want ik wil haar niet tot last zijn. Krijg ik zo'n typisch vrouwen antwoord. Nog cryptischer als een raadsel van de sfinx. Vervolgens grijpt ze elke kans aan om op mij te bitchen en vervolgens als ik er mee kap gaat ze wel in dezelfde grappen van eend en haas in.
Dan ben je wel een manipulatieve troela in mijn ogen. Ik ben nog steeds in de war of het nu ongewenste intimidatie was of niet.
wtf dudequote:Op vrijdag 19 december 2014 21:59 schreef hoink581 het volgende:
Doe dan eens een keer normaal vage trut.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:59 schreef housesoftheholy het volgende:
Hou nou eens een keer je bek dicht, ik heb het helemaal gehad met dit gedoe.
Moet ik normaal antwoord geven en normaal reageren als ik keer op keer abnormaal benaderd word?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Doe dan eens een keer normaal vage trut.
Hoe moeilijk is het om gewoon normaal antwoord te geven.
Gewoon openbaar op het forum hoor.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:01 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
hahahaha hoinkey stuurt geile dmmetjes.
Hoink doe gewoon normaal man.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Doe dan eens een keer normaal vage trut.
Hoe moeilijk is het om gewoon normaal antwoord te geven.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:59 schreef hoink581 het volgende:
Heb je daar veel succes mee? Ik probeer het al een paar dagen nu bij iemand maar geen succes tot nu toe.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon openbaar op het forum hoor.
Het ligt ook echt niet aan jouquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:59 schreef hoink581 het volgende:
White knight, gekkie.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:02 schreef Blackings het volgende:
[..]
Hoink doe gewoon normaal man.
Je getroll is niet leuk hier, en nee, ik speel geen whitehorse oderzo.
Ik heb je een aantal maal via de dm gevraagd of het voor jou nog een grap was de ja de nee. Moet je geen gemengde signalen sturen in de dm als ik je een oprechte duidelijke vraag stel.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Moet ik normaal antwoord geven en normaal reageren als ik keer op keer abnormaal benaderd word?
lol ja dat bedoelde ik :$quote:
Is u geen man dan...?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:03 schreef housesoftheholy het volgende:
en dan ben ik manipulatief en is dit op de een of andere manier allemaal het resultaat van mijn irrationele vrouwengedrag, godkk echt srs wow
Je hapt gewoon na 2 maanden ofzo nog steeds op zijn getroll.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:03 schreef housesoftheholy het volgende:
en dan ben ik manipulatief en is dit op de een of andere manier allemaal het resultaat van mijn irrationele vrouwengedrag, godkk echt srs wow
Ik vind het eigenlijk zeer vermakelijk.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:02 schreef Blackings het volgende:
[..]
Overigens niet de eerste keer dat we signalen ontvangen dat jij vreemde dingen naar vrouwen stuurt hoor hoink.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb je een aantal maal via de dm gevraagd of het voor jou nog een grap was de ja de nee. Moet je geen gemengde signalen sturen in de dm als ik je een oprechte duidelijke vraag stel.
Oooooooooooohquote:
Dit is geen getroll.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:02 schreef Blackings het volgende:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Overigens niet de eerste keer dat we signalen ontvangen dat jij vreemde dingen naar vrouwen stuurt hoor hoink.
Hoink moet nog ontknaapt worden. Ik stel voor dat je hosselskills via stevenmac ontwikkeld.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je daar veel succes mee? Ik probeer het al een paar dagen nu bij iemand maar geen succes tot nu toe.
Zeggen dat mapima geen echte sexy vrouw is.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:04 schreef DjeDje het volgende:
Biet doordoorhebben dat er geen echte vrouwen zijn op fok
Wat.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
Overigens niet de eerste keer dat we signalen ontvangen dat jij vreemde dingen naar vrouwen stuurt hoor hoink.
Leuk man.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit is geen getroll.
Ik hoef niets van hoth behalve een normaal antwoord op de vraag waarom ze niet gewoon duidelijk zei dat ik moest kappen terwijl ik het notabene duidelijk heb gevraagd.
Speltip #7: Weet wanneer je moet stoppen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit is geen getroll.
Ik hoef niets van hoth behalve een normaal antwoord op de vraag waarom ze niet gewoon duidelijk zei dat ik moest kappen terwijl ik het notabene duidelijk heb gevraagd.
Nog nooit een foto van mapima gezienquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zeggen dat mapima geen echte sexy vrouw is.
Waarom gaf je dan tot twee keer toe niet aan dat je wilde dat ik kapte toen ik het je vroeg?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:03 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik geef je toestemming om ALLE DM's die tussen ons uitgewisseld zijn openbaar te maken. Kijken wie van ons hier idioot bezig is.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb je een aantal maal via de dm gevraagd of het voor jou nog een grap was de ja de nee. Moet je geen gemengde signalen sturen in de dm als ik je een oprechte duidelijke vraag stel.
Ik kom hier niet zo veel.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:06 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nog nooit een foto van mapima gezien
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waarom gaf je dan tot twee keer toe niet aan dat je wilde dat ik kapte toen ik het je vroeg?
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:05 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Hoink moet nog ontknaapt worden. Ik stel voor dat je hosselskills via stevenmac ontwikkeld.
Ik denk dat de verhoudingen 80% hoink zijn en 20% jijzelf.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik geef je toestemming om ALLE DM's die tussen ons uitgewisseld zijn openbaar te maken. Kijken wie van ons hier idioot bezig is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 20 december 2014 19:02 schreef deadprez het volgende:
KLB, waar onzekere mensen andere onzekere mensen kapot proberen te maken.
Oh die van jou wel ja, maar die kunnen ook fake zijn en daarom vragen we normaliter tietfoto's met een blaadje er bij met data en je naam enz.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:07 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Had het over mij. Ik heb nog nooit een foto van mapima gezien..
Ghbquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:05 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Hoink moet nog ontknaapt worden. Ik stel voor dat je hosselskills via stevenmac ontwikkeld.
Kost dat?quote:
gewoon zelf maken, kost bijna niksquote:
De vraag is wil je dat?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:07 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Had het over mij. Ik heb nog nooit een foto van mapima gezien..
Op het forum zeker.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:07 schreef Catkiller het volgende:
Ik denk dat de verhoudingen 80% hoink zijn en 20% jijzelf.
Sommige mensen kijken ook horrorfilms voor hun vermaak, natuurlijk wil ze dat.quote:
Gozer, je zit maar te piepen als een bibberend keeshondje. Er is geen vrouw die daar niet allergisch voor is. Grow some balls.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]![]()
Ben je een crewbash aan het uitlokken?
jaquote:
Beter als een chihuahua piepen dat diggen die chicks wel.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:10 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Gozer, je zit maar te piepen als een bibberend keeshondje. Er is geen vrouw die daar niet allergisch voor is. Grow some balls.
Denk je dat ik nep ben?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh die van jou wel ja, maar die kunnen ook fake zijn en daarom vragen we normaliter tietfoto's met een blaadje er bij met data en je naam enz.
Ritje naar de gamma en gewoon stelenquote:
Ik kijk niet graag horrorfilmsquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sommige mensen kijken ook horrorfilms voor hun vermaak, natuurlijk wil ze dat.
Trek het je niet aan man, als jij duidelijkheid hebt gevraagd en die nooit gegeven is ruiken kan je het niet. Verder is het iets tussen jou en haar ik snap niet waarom iedereen zich ermee moet bemoeien maar ik raad je ook aan er niet hier op het forum over te beginnen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit is geen getroll.
Begin zo langzamerhand een prima beeld te krijgen waarom ze je niet meer willen zien daar in de ArenA.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ritje naar de gamma en gewoon stelen
En je hebt geen ongemakkelijk gesprek in de ochtend want na de daad ligt ze nog knock out en je kan gewoon wegquote:
Elke vrouw op FOK! is nep tot het tegendeel is bewezen, ondanks dat je heel aardig bent kunnen we helaas geen uitzondering maken.quote:
Spongeboss pls.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:11 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Trek het je niet aan man, als jij duidelijkheid hebt gevraagd en die nooit gegeven is ruiken kan je het niet. Verder is het iets tussen jou en haar ik snap niet waarom iedereen zich ermee moet bemoeien maar ik raad je ook aan er niet hier op het forum over te beginnen.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ritje naar de gamma en gewoon stelen
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Begin zo langzamerhand een prima beeld te krijgen waarom ze je niet meer willen zien daar in de ArenA.
Beetje jammer deze reactie want we weten het niet. Verder kun je deze opmerking ook in FOK!sters sexy en gewaagd plaatsen is het dat het daar niet gepast zou zijn.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:10 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Gozer, je zit maar te piepen als een bibberend keeshondje. Er is geen vrouw die daar niet allergisch voor is. Grow some balls.
Ah sabhi wat kom jij praten jij weet niets komt nu stoken stoere jongen tfoequote:Op vrijdag 19 december 2014 22:10 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik ook niet, vroeger wel maar dat was meer om stoer te zijn denk ik. Nu loop ik steeds meer kans op een hartaanval ook.quote:
Er zijn een paar op dit forum die het weten.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Elke vrouw op FOK! is nep tot het tegendeel is bewezen, ondanks dat je heel aardig bent kunnen we helaas geen uitzondering maken.
Dus die hebben de foto's?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:13 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Er zijn een paar op dit forum die het weten.
Richolio had je gebald toch?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:13 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Er zijn een paar op dit forum die het weten.
spongeboss pls.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:11 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Trek het je niet aan man, als jij duidelijkheid hebt gevraagd en die nooit gegeven is ruiken kan je het niet. Verder is het iets tussen jou en haar ik snap niet waarom iedereen zich ermee moet bemoeien maar ik raad je ook aan er niet hier op het forum over te beginnen.
Wat nu weer Hoink geeft toch zijn woord dat hij duidelijk was? Of zeg je dat Hoink liegt?quote:
Bron graag dat Hoink liegt.quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoezo, het mocht gewoon weer open?
Had nog niet gezien dat heel KLB FB volstond, ben ik nu aan het lezenquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Netsplitter heeft het gewoon open gegooid en we hebben het overlegd. Niets aan de hand.
Wat zit jij nou weer te raaskallen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:12 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Beetje jammer deze reactie want we weten het niet. Verder kun je deze opmerking ook in FOK!sters sexy en gewaagd plaatsen is het dat het daar niet gepast zou zijn.
Daar heb ik het helemaal niet over, je bent gewoon weer allerlei onzin aan het brabbelenquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:14 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Wat nu weer Hoink geeft toch zijn woord dat hij duidelijk was? Of zeg je dat Hoink liegt?
Het is waar dus.quote:
Raaskallen is slecht hoe jij het ziet mijn beste opa, mag ik je een fijne feestdagen wensen mijn beste man?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:14 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Wat zit jij nou weer te raaskallen.
Euh. Vanwaar deze slechte straattaal act? Is dat een gebaar van onvermogen?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ah sabhi wat kom jij praten jij weet niets komt nu stoken stoere jongen tfoe
Oh. Nou vooruit dan geloof ik je.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:15 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Neee neee! Die weten of ik echt ben of niet.
Oh nee ik heb niet de hele discussie gevolgd enkel gelezen dat Hoink zei dat hij duidelijk was en iemand manipulatief. Dat is wat ik heb gelezen en ik dacht dat het daar omgaat, verder spring ik er gewoon even blind in. Maar goed het zal dan wel weer over heel iets anders gaan.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Daar heb ik het helemaal niet over, je bent gewoon weer allerlei onzin aan het brabbelen
ok.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:15 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Raaskallen is slecht hoe jij het ziet mijn beste opa, mag ik je een fijne feestdagen wensen mijn beste man?
Warme groeten!
Ik niet, ik ben al onzeker genoeg.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:15 schreef stevenmac26 het volgende:
Jezus wat een PUB struggles hierHoink heeft gewoon een dickpic per dm gestuurd maar dat hebben we allemaal wel een keer gedaan
Bedankt voor je bevestiging. En bedankt dat je mij ook fijne feestdagen wenst diep van binnen!quote:
Van dichtbij de foto makenquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben al onzeker genoeg.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:16 schreef chroestjov het volgende:
Laat je niet kisten, Hoink.
Pik je dit?
Gewoon die van iemand anders sturen. Ze hebben bij de AIVD toch nog geen lulherkenningquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee. Jij komt hier allerlei dingen beweren over hoe ik houses probeer te versieren terwijl ik slechts pissig ben om een uit de hand gelopen in-joke.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:15 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Euh. Vanwaar deze slechte straattaal act? Is dat een gebaar van onvermogen?
Was het dat maar. Was simpeler geweest.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:15 schreef stevenmac26 het volgende:
Jezus wat een PUB struggles hierHoink heeft gewoon een dickpic per dm gestuurd maar dat hebben we allemaal wel een keer gedaan
Iemand zegt dat DjeDje een slet is maar ze is een pure jongedame die valse beschuldigingen naar zich krijgt toegesmeten, dat dit kan in KLB.quote:
Hoeveel cm lijkt het bij de best mogelijke hoek?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:20 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik dm die chick zo mijn 8 cm in vol ornaat
12quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoeveel cm lijkt het bij de best mogelijke hoek?
Ik beweer niets. Ik zie je hier alleen maar door blijven drammen terwijl een normaaldenkend mens zijn schouders ophaalt en verder gaat. Dat verklaart overigens nog niet die kansloze straattaal act?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee. Jij komt hier allerlei dingen beweren over hoe ik houses probeer te versieren terwijl ik slechts pissig ben om een uit de hand gelopen in-joke.
Daar ga ik verder niet serieus op in omdat jij deze kans puur en alleen aangrijpt om bij mij een reactie uit te lokken.
Ik ben een trollslet, dat begrijpt iedereen toch wel.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Iemand zegt dat DjeDje een slet is maar ze is een pure jongedame die valse beschuldigingen naar zich krijgt toegesmeten, dat dit kan in KLB.
is wel een schatje, denk ikquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Iemand zegt dat DjeDje een slet is maar ze is een pure jongedame die valse beschuldigingen naar zich krijgt toegesmeten, dat dit kan in KLB.
17, dus gewoon legaalquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:23 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
is wel een schatje, denk ik
maar wel een beetje jong
De brutaliteitquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:19 schreef hoink581 het volgende:
alleen aangrijpt om bij mij een reactie uit te lokken.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:23 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
is wel een schatje, denk ik
maar wel een beetje jong
Gewoon nog een keer posten.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:26 schreef Remqo het volgende:
Men wat gaat dat snel.
Ik vraag me af hoeveel mensen mijn Kerst Tatjana gezien hebben
Ik zie inspiratie voor een nieuwe paint. Kerstmis in KLB. Zoiets.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:26 schreef Remqo het volgende:
Men wat gaat dat snel.
Ik heb ze wel gezien maar mijn overtuiging valt enkel te winnen met echte tieten.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:26 schreef Remqo het volgende:
Men wat gaat dat snel.
Editten is geen r back hequote:
Aan een tafel met de gourmeggeddon.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zie inspiratie voor een nieuwe paint. Kerstmis in KLB. Zoiets.
Ja preciesquote:
Als ik genoeg Tatjana's teken, kan ik er een kalender van maken.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zie inspiratie voor een nieuwe paint. Kerstmis in KLB. Zoiets.
Ik heb interesse naar je tatjana post hem nog eens best RemQo.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als ik genoeg Tatjana's teken, kan ik er een kalender van maken.
Maar misschien moet ik al die verkiezingspaints vlak voor de deadline opsommen in een paint topic.
Soms gaat het zo snel dat niet iedereen alles gezien heeft.
Daarnaast vind ik campagne voeren leuker dan stemmen winnen, het is een leuke bezigheid
Stem Remqo voor een vrouwvriendelijker KLB. Voor de vrouwelijke stemmers. 'Baas in eigen forum'. Of 'als een meisje nee zegt, bedoelt ze nee'.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als ik genoeg Tatjana's teken, kan ik er een kalender van maken.
Maar misschien moet ik al die verkiezingspaints vlak voor de deadline opsommen in een paint topic.
Soms gaat het zo snel dat niet iedereen alles gezien heeft.
Daarnaast vind ik campagne voeren leuker dan stemmen winnen, het is een leuke bezigheid
Hoe gaat het met jou? Flink eten met de kerst, of staat nog niets in de planning?quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:30 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik heb interesse naar je tatjana post hem nog eens best RemQo.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:23 schreef Remqo het volgende:
En verder met de Tatjana campagne:
Voor degenen die de vorige gemist heeft:
En nu ook de Kerst Tatjana:]
Ben je nog verder gegaan met die KLB in space strips die je aan het maken was?quote:
Haas eet sowieso flink.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:32 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou? Flink eten met de kerst, of staat nog niets in de planning?
Ik vier geen kerst maar ik ga sowieso wel vies veel eten en jij?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:32 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou? Flink eten met de kerst, of staat nog niets in de planning?
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:34 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik vier geen kerst maar ik ga sowieso wel vies veel eten en jij?
quote:
Je kan je nog aansluiten bij de beweging die ervoor wil zorgen dat Remqo een KLB paint baas tagje krijgtquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:34 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Helaas te laat anders had je mijn stem gehad.
Ik zit te denken aan een Tatjana met een horde pittige kapsels met penisneid, ik kan er wel wat mee.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Stem Remqo voor een vrouwvriendelijker KLB. Voor de vrouwelijke stemmers. 'Baas in eigen forum'. Of 'als een meisje nee zegt, bedoelt ze nee'.
Toto verdient die tag net zo veel.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je kan je nog aansluiten bij de beweging die ervoor wil zorgen dat Remqo een KLB paint baas tagje krijgt
Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan een Tatjana met een horde pittige kapsels met penisneid, ik kan er wel wat mee.
Dat is waar; gewoon allebei eentje geven.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:35 schreef Blackings het volgende:
[..]
Toto verdient die tag net zo veel.
deze keer wel, of wilde je weer gewoon deadje-kadetje zeggen¿quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
Weet je dat ik eigenlijk hartstikke boos op jou ben, deadje-kadetje?
Ja, maar daar is verder ook niet op gereageerd.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je kan je nog aansluiten bij de beweging die ervoor wil zorgen dat Remqo een KLB paint baas tagje krijgt
De tweede...quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
deze keer wel, of wilde je weer gewoon deadje-kadetje zeggen¿
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De tweede...
Het is immers weekend.
Zelfde hier eigenlijk.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:34 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik vier geen kerst maar ik ga sowieso wel vies veel eten en jij?
Is fok.be weer down ofzo?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
Weet je dat ik eigenlijk hartstikke boos op jou ben, deadje-kadetje?
Hoink kreeg wel even alle shit over zich heen, nog nooit vertoond dit.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:37 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Niet echt want Hoink pikt alles.
Zeetakje verdient hem ook wel, ik moet er altijd wel om lachenquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:35 schreef Blackings het volgende:
[..]
Toto verdient die tag net zo veel.
Dat doe jij sowieso wel, kerst of geen kerst.quote:
Oquote:
Dat valt me van je tegen Frank. Ik ga NU een boze brief schrijven met veel superlatieven.quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat valt me van je tegen Frank. Ik ga NU een boze brief schrijven met veel superlatieven.
Jij moet het eigenlijk ook krijgen... Maar dat is aan Frank om zich dat aan te trekken als KLB ambassadeur.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:39 schreef Remqo het volgende:
HaJee die veel op ONZ zit heeft wel het tagje Paintbaas
Je moet zelf bescheiden doen wij lossen het wel op #Deadprez4Mod modus: aan.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:39 schreef Remqo het volgende:
HaJee die veel op ONZ zit heeft wel het tagje Paintbaas
Iedereen die een liefhebber is van bier kan niet oprecht een hekel hebben aan Belgen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
Met veel 'schandalig' en 'verontwaardigd' erin en zo.
Als je kan lezen dan heb je je verklaring. Ik ga niet serieus antwoorden op een FA die ramptoerist komt spelen bij een situatie waar hij a. Niets van heeft mee gekregen en b. Gebruikt om een user af te bekken.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:23 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik beweer niets. Ik zie je hier alleen maar door blijven drammen terwijl een normaaldenkend mens zijn schouders ophaalt en verder gaat. Dat verklaart overigens nog niet die kansloze straattaal act?
Die ligt kwijlend, met zijn kleren aan, de slapen op zijn bed. Zijn vrouw zit huiverend voor de televisie met het idee dat ze er dadelijk naast moet gaan liggen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:39 schreef deadprez het volgende:
Hoe zou het met slaapzak zijn trouwens?
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die ligt kwijlend, met zijn kleren aan, de slapen op zijn bed. Zijn vrouw zit huiverend voor de televisie met het idee dat ze er dadelijk naast moet gaan liggen.
Laat het varen man, het brengt je toch niets. Vechten tegen de bierkaai.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je kan lezen dan heb je je verklaring. Ik ga niet serieus antwoorden op een FA die ramptoerist komt spelen bij een situatie waar hij a. Niets van heeft mee gekregen en b. Gebruikt om een user af te bekken.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die ligt kwijlend, met zijn kleren aan, de slapen op zijn bed. Zijn vrouw zit huiverend voor de televisie met het idee dat ze er dadelijk naast moet gaan liggen.
Zou wel mooi zijn als de introductie door Jambers werd ingesproken!quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vanavond in de Rijdende Rechter...
Etto is een aimabele semi-Belg die van toegevoegde waarde is aan het forum Fok, aldus ingewijden (m.a.w. Etto).
Frank is de moderator op het forum Fok en dicht zich haast dictatoriale machten toe, aldus ingewijden (m.a.w. Etto).
Dan gaan we nu naar het (p)raad(t)huis...
Waarom laat je zo over je heen lopen dan mietjequote:Op vrijdag 19 december 2014 22:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je kan lezen dan heb je je verklaring. Ik ga niet serieus antwoorden op een FA die ramptoerist komt spelen bij een situatie waar hij a. Niets van heeft mee gekregen en b. Gebruikt om een user af te bekken.
Ik las het serieus met zijn stemquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:42 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als de introductie door Jambers werd ingesproken!
Echt wel...quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:42 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als de introductie door Jambers werd ingesproken!
En: was ie nou écht teut of niet...?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:39 schreef deadprez het volgende:
Hoe zou het met slaapzak zijn trouwens?
forum adminquote:
Forumadminquote:
Frank is een groot liefhebber, vooral als er Galliërs inzitten.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:39 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Jij moet het eigenlijk ook krijgen... Maar dat is aan Frank om zich dat aan te trekken als KLB ambassadeur.
Nah denk het niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:43 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
En: was ie nou écht teut of niet...?
Facial Aandoeningquote:
Frank is niet een normale moderator, als de computer uit gaat staat hij ook wel bekend als Tanja, Frank is een travestiet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Echt wel...
"Het was een dromer... een fantast, maar hij deed geen vlieg kwaad..."
Wel die uit dat onoverwinnelijke dorpje mag ik hopen?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Frank is een groot liefhebber, vooral als er Galliërs inzitten.
Uiteraardquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wel die uit dat onoverwinnelijke dorpje mag ik hopen?
Ik vind wel dat er iets geregeld moet worden, sowieso je ui is al baaswaardig.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Frank is een groot liefhebber, vooral als er Galliërs inzitten.
Zelf heb ik niet om die eer gevraagd, maar omdat het geopperd en gesteund wordt zou het iig besproken moeten worden.
Fans die iets voor me terug willen doen, na al die uren geploeter in paint, dat is het mooiste wat er is.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:43 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Frank is niet een normale moderator, als de computer uit gaat staat hij ook wel bekend als Tanja, Frank is een travestiet.
"Wij bezoeken hem in zijn nederige apartement, alwaar deze charismatische, maar onbegrepen poëet met rebelse inslag zich bevindt in het gezelschap van drieënveertig katten..."quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:43 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Frank is niet een normale moderator, als de computer uit gaat staat hij ook wel bekend als Tanja, Frank is een travestiet.
Janette. Met hoge hakken, jarretels en - alleen nu niet, daar is het nu te koud voor - geschoren benen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:43 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Wat is dat programma toch goud waard, jammer dat er net zoals probleemwijken zo weinig materiaal van is.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
"Wij bezoeken hem in zijn nederige apartement, alwaar deze charismatische, maar onbegrepen poëet met rebelse inslag zich bevindt in het gezelschap van drieënveertig katten..."
Daar heb ik me nog niet aan gewaagdquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kan je ook Walhalla tekenen? Die heeft wat meer stijl dan Tatjana
Ik was in de veronderstelling dat het hele concept van de Blitzkrieg al 70 jaar geleden in de prullenbak was gedeporteerd gedeponeerd.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:37 schreef Blackings het volgende:
[..]
Hoink kreeg wel even alle shit over zich heen, nog nooit vertoond dit.
Of die ene del die met dat oudje gaatquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar heb ik me nog niet aan gewaagd
Er zal vast wel zo'n GAS-boete zijn die ik kan vinden, waarop ik beroep kan doen voor het in opstand komen tegen een moderator. Je mag ook geen confetti oprapen en weer gooien, dus dan mag het bovenstaande zeker niet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
"Awel, zijde gij 't Jambers? Komt binnen, hee? Allez, let u niet op d'n poooeeezen..."
Waar is dit gebeurd?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:48 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik was in de veronderstelling dat het hele concept van de Blitzkrieg al 70 jaar geleden in de prullenbak was gedeporteerd gedeponeerd.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
Postal Gold a la Jambers:
"Zet uw goud om in geld... en wellicht dat de afgedragen ringen van uw voorvaderen omgezet kunnen worden in een aanzienlijk bedrag om uw levensdroom, de volledige geslachtsoperatie, te verwezenlijken."
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Er zal vast wel zo'n GAS-boete zijn die ik kan vinden, waarop ik beroep kan doen voor het in opstand komen tegen een moderator. Je mag ook geen confetti oprapen en weer gooien, dus dan mag het bovenstaande zeker niet.
Volgens mij heeft zij geen naam, maar die ouwe heet Nestorix.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Of die ene del die met dat oudje gaat
Namen kwijt
Hij kijkt alsof ze een zetpil in zijn reet gaan douwen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:48 schreef Boca_Raton het volgende:
Frank is hier de Big Papa, maar thuis is ie bang voor z'n vrouw hoor.
[ afbeelding ]
Fernando Martinez is ook een heldquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:44 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik vind wel dat er iets geregeld moet worden, sowieso je ui is al baaswaardig.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:52 schreef Boca_Raton het volgende:
Frank zoekt in z'n papieren archief naar een plaatje om wraak te nemen.
Ik ben maar een trol, in werkelijkheid bijt jij bloeddorstig van je af.quote:
Na de slag om Stalingrad zagen de Pruisische opperbevelhebbers eindelijk in dat de Blitzkrieg als tactische overrompelingsstrategie niet langer levensvatbaar was.quote:
Och nee. Die komt de 21ste.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:52 schreef Boca_Raton het volgende:
Frank zoekt in z'n papieren archief naar een plaatje om wraak te nemen.
nadruk op beetje.quote:
beetje prez hier...quote:
keigoede grap weer ettoquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
beetje prez hier...
Hahahaha!
Snap je 'm?
Hé? Snap je 'm?
ahaahaquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
beetje prez hier...
Hahahaha!
Snap je 'm?
Hé? Snap je 'm?
Ik durf het forum niet meer op danquote:
hihihi goeie jos.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
beetje prez hier...
Hahahaha!
Snap je 'm?
Hé? Snap je 'm?
Dit soort moppen moet je alleen tappen na een niet onbehoorlijke hoeveelheid Belgisch speciaal bier, Etto.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
beetje prez hier...
Hahahaha!
Snap je 'm?
Hé? Snap je 'm?
Moet je nagaan... zit aan de cola hierquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit soort moppen moet je alleen tappen na een niet onbehoorlijke hoeveelheid Belgisch speciaal bier, Etto.
Wat voor een Belg ben je nou zeg. Tjongejonge.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Moet je nagaan... zit aan de cola hier
Vroeger nog weleens met carbid geschoten. Daar kan de jeugd niet tegenop met hun laffe knallertjes.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ah... de lokale jeugd heeft het knalvuurwerk weer gevonden...
Momentje, even naar buiten, beetje vuist in de lucht schudden en roepen dat vroeger alles beter was.
Kom vechten dan...quote:
DeadPrez, je hebt nu een suikeroom hé? Frank. Dus als je wat nodig hebt, kun je hem DM-en. Hij doet er niet moeilijk over.quote:
De vorige keer heb ik uren naar oud-Zimbabwaanse poëzie moeten luisteren, ik kijk wel uit.quote:
nice, ik zal mijn rekeningnummer even sturenquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:08 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
DeadPrez, je hebt nu een suikeroom hé? Frank. Dus als je wat nodig hebt, kun je hem DM-en. Hij doet er niet moeilijk over.
Ahhh... melancholie...quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
De vorige keer heb ik uren naar oud-Zimbabwaanse poëzie moeten luisteren, ik kijk wel uit.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
De vorige keer heb ik uren naar oud-Zimbabwaanse poëzie moeten luisteren, ik kijk wel uit.
Ik ben straatarm, hier valt niets te halen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:08 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
DeadPrez, je hebt nu een suikeroom hé? Frank. Dus als je wat nodig hebt, kun je hem DM-en. Hij doet er niet moeilijk over.
Jeugd van tegenwoordig vroeger kreeg je gewoon een zetpil in je reet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
Innemen met wat water? NIKS!
Gewoon met cola...
Livin' on the edge, bro...
Mentaal ben ik anders zo hoogbejaard dat ik nog met fossielen gerummikupt heb.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:13 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Jeugd van tegenwoordig vroeger kreeg je gewoon een zetpil in je reet.
Join the club.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mentaal ben ik anders zo hoogbejaard dat ik nog met fossielen gerummikupt heb.
quote:
Ja, dat wordt zwaar trippuhhh...quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo. Dat escaleert ook ineens daar in Huize Etto. Van sterretjes met handschoenen onder het genot van cola, naar het knallen van Adam.
Dan wel met cijfers hoop ik, want van de taal van die mannen kon ik niets maken.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mentaal ben ik anders zo hoogbejaard dat ik nog met fossielen gerummikupt heb.
Dat is knuffelen met mannen net zo leuk als met vrouwen. Met die chimeids doe je toch niets want het krimpt daar beneden in de broek alsof je zojuist in ijswater bent gesprongen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, dat wordt zwaar trippuhhh...
Schrijf ik morgen ook zo'n koddig straattaalverhaaltje over mijn belevenissen met 'chimeiden' in de bar.
Dat was scrabble...quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:14 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dan wel met cijfers hoop ik, want van de taal van die mannen kon ik niets maken.
Ik ben snel tevreden.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is knuffelen met mannen net zo leuk als met vrouwen. Met die chimeids doe je toch niets want het krimpt daar beneden in de broek alsof je zojuist in ijswater bent gesprongen.
Kan je zeggen over heel het hypocriete kerstgebeuren.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:16 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Vuurwerk is overigens wel weer zo jammer, miljoenen die in de lucht gaan daar kon je ook gewoon mensen in nood mee kunnen helpen.Maar die paar flitsen van licht zijn natuurlijk zoveel mooier. Dan de lach en vreugde van een persoon die je uit de brand helpt.
Ik vier niet echt bepaald kerst, ja ik ga eerste kerstdag of wokken of chinees halen voor 15 euro. 2de Kerstdag kook ik me iets, dat ik zo ook maak door het jaar heen. Cadeaus doe ik niet aan.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:17 schreef Blackings het volgende:
[..]
Kan je zeggen over heel het hypocriete kerstgebeuren.
Lekker lopen. Vond ik altijd zo heerlijk, vooral in de kou. Alsof je op de maan liep. En een sigaretje vasthouden. Het voelt alsof je dat ding met een tweede huid vasthoudt, kietelt bijna. Echt al jaren en jaren niet meer gedaan, maar ik heb er mooie herinneringen aan.quote:
Het koude weer vind ik maar niets het metaal van mijn kuisheidsgordel zit dan niet lekker. Maar als het heel warm is en ik zit naakt te zonnen in de tuin voelt het ook niet prettig.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Lekker lopen. Vond ik altijd zo heerlijk, vooral in de kou. Alsof je op de maan liep. En een sigaretje vasthouden. Het voelt alsof je dat ding met een tweede huid vasthoudt, kietelt bijna. Echt al jaren en jaren niet meer gedaan, maar ik heb er mooie herinneringen aan.
Zonnen. Heerlijk.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:19 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Het koude weer vind ik maar niets het metaal van mijn kuisheidsgordel zit dan niet lekker. Maar als het heel warm is en ik zit naakt te zonnen in de tuin voelt het ook niet prettig.
Ik ben ook nog even in twijfel..quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:19 schreef Boca_Raton het volgende:
Gaat dit over drugs? Ik volg het even niet.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:19 schreef Boca_Raton het volgende:
Gaat dit over drugs? Ik volg het even niet.
Oh. Ging het daar niet over dan?quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik ben ook nog even in twijfel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |