SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
En mensen, shoutouts naar Hoink581 voor zijn inzet voor deze verkiezingen!
[ Bericht 2% gewijzigd door Blackings op 19-12-2014 22:00:00 ]Op zaterdag 20 december 2014 19:02 schreef deadprez het volgende:
KLB, waar onzekere mensen andere onzekere mensen kapot proberen te maken.
van harte gefeliciteerdquote:
Hoezo, het mocht gewoon weer open?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:55 schreef HPLC het volgende:
Krijgt Frank nu niet achter de schermen ruzie met Netsplitter?
als ik een nieuw deel open in deze reeks verdwijnt de OP.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:55 schreef deadprez het volgende:
Waarom steeds de OP quoten ipv gewoon laten staan, blackings?
Frank... daar ben ik te óud voor.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat moet jij wel mee. Er moet altijd iemand mee die de boel een beetje in goede banen leidt. Dan kunnen we zo heel charmant om je heen hangen en dergelijke.
Zullen we ff zoenenquote:
smoothquote:
Netsplitter heeft het gewoon open gegooid en we hebben het overlegd. Niets aan de hand.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:55 schreef HPLC het volgende:
Dikke fittie man.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:55 schreef HPLC het volgende:
We huren alle drie een scootmobiel. Zoals die dronken Engelsen nog weleens in Benidorm doen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:56 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Frank... daar ben ik te óud voor.Weet je wel hoe oud ik word? 49! Jullie zullen mij moeten dragen en niet andersom. Jullie zullen mij op sleeptouw moeten nemen want ik kan niet veel meer, ik sta al met één been in Huize Het Laatste Zetje.
Nu niet meer, losbandig ding.quote:
Hou nou eens een keer je bek dicht, ik heb het helemaal gehad met dit gedoe.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:59 schreef hoink581 het volgende:
Dat met houses was anders. Kijk, het begon als grap waar ze mee in mee ging. Toen opeens begon ze te doen alsof ik haar echt seksueel intimideerde. Dus ik dm haar met de vraag of dat echt zo is, want ik wil haar niet tot last zijn. Krijg ik zo'n typisch vrouwen antwoord. Nog cryptischer als een raadsel van de sfinx. Vervolgens grijpt ze elke kans aan om op mij te bitchen en vervolgens als ik er mee kap gaat ze wel in dezelfde grappen van eend en haas in.
Dan ben je wel een manipulatieve troela in mijn ogen. Ik ben nog steeds in de war of het nu ongewenste intimidatie was of niet.
Vrouwen genieten van aandacht, ze vond het gewoon lekker joh.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:59 schreef hoink581 het volgende:
Dat met houses was anders. Kijk, het begon als grap waar ze mee in mee ging. Toen opeens begon ze te doen alsof ik haar echt seksueel intimideerde. Dus ik dm haar met de vraag of dat echt zo is, want ik wil haar niet tot last zijn. Krijg ik zo'n typisch vrouwen antwoord. Nog cryptischer als een raadsel van de sfinx. Vervolgens grijpt ze elke kans aan om op mij te bitchen en vervolgens als ik er mee kap gaat ze wel in dezelfde grappen van eend en haas in.
Dan ben je wel een manipulatieve troela in mijn ogen. Ik ben nog steeds in de war of het nu ongewenste intimidatie was of niet.
wtf dudequote:Op vrijdag 19 december 2014 21:59 schreef hoink581 het volgende:
Doe dan eens een keer normaal vage trut.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:59 schreef housesoftheholy het volgende:
Hou nou eens een keer je bek dicht, ik heb het helemaal gehad met dit gedoe.
Moet ik normaal antwoord geven en normaal reageren als ik keer op keer abnormaal benaderd word?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Doe dan eens een keer normaal vage trut.
Hoe moeilijk is het om gewoon normaal antwoord te geven.
Gewoon openbaar op het forum hoor.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:01 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
hahahaha hoinkey stuurt geile dmmetjes.
Hoink doe gewoon normaal man.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Doe dan eens een keer normaal vage trut.
Hoe moeilijk is het om gewoon normaal antwoord te geven.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:59 schreef hoink581 het volgende:
Heb je daar veel succes mee? Ik probeer het al een paar dagen nu bij iemand maar geen succes tot nu toe.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon openbaar op het forum hoor.
Het ligt ook echt niet aan jouquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:59 schreef hoink581 het volgende:
White knight, gekkie.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:02 schreef Blackings het volgende:
[..]
Hoink doe gewoon normaal man.
Je getroll is niet leuk hier, en nee, ik speel geen whitehorse oderzo.
Ik heb je een aantal maal via de dm gevraagd of het voor jou nog een grap was de ja de nee. Moet je geen gemengde signalen sturen in de dm als ik je een oprechte duidelijke vraag stel.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Moet ik normaal antwoord geven en normaal reageren als ik keer op keer abnormaal benaderd word?
lol ja dat bedoelde ik :$quote:
Is u geen man dan...?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:03 schreef housesoftheholy het volgende:
en dan ben ik manipulatief en is dit op de een of andere manier allemaal het resultaat van mijn irrationele vrouwengedrag, godkk echt srs wow
Je hapt gewoon na 2 maanden ofzo nog steeds op zijn getroll.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:03 schreef housesoftheholy het volgende:
en dan ben ik manipulatief en is dit op de een of andere manier allemaal het resultaat van mijn irrationele vrouwengedrag, godkk echt srs wow
Ik vind het eigenlijk zeer vermakelijk.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:02 schreef Blackings het volgende:
[..]
Overigens niet de eerste keer dat we signalen ontvangen dat jij vreemde dingen naar vrouwen stuurt hoor hoink.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb je een aantal maal via de dm gevraagd of het voor jou nog een grap was de ja de nee. Moet je geen gemengde signalen sturen in de dm als ik je een oprechte duidelijke vraag stel.
Oooooooooooohquote:
Dit is geen getroll.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:02 schreef Blackings het volgende:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Overigens niet de eerste keer dat we signalen ontvangen dat jij vreemde dingen naar vrouwen stuurt hoor hoink.
Hoink moet nog ontknaapt worden. Ik stel voor dat je hosselskills via stevenmac ontwikkeld.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je daar veel succes mee? Ik probeer het al een paar dagen nu bij iemand maar geen succes tot nu toe.
Zeggen dat mapima geen echte sexy vrouw is.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:04 schreef DjeDje het volgende:
Biet doordoorhebben dat er geen echte vrouwen zijn op fok
Wat.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
Overigens niet de eerste keer dat we signalen ontvangen dat jij vreemde dingen naar vrouwen stuurt hoor hoink.
Leuk man.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit is geen getroll.
Ik hoef niets van hoth behalve een normaal antwoord op de vraag waarom ze niet gewoon duidelijk zei dat ik moest kappen terwijl ik het notabene duidelijk heb gevraagd.
Speltip #7: Weet wanneer je moet stoppen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit is geen getroll.
Ik hoef niets van hoth behalve een normaal antwoord op de vraag waarom ze niet gewoon duidelijk zei dat ik moest kappen terwijl ik het notabene duidelijk heb gevraagd.
Nog nooit een foto van mapima gezienquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zeggen dat mapima geen echte sexy vrouw is.
Waarom gaf je dan tot twee keer toe niet aan dat je wilde dat ik kapte toen ik het je vroeg?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:03 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik geef je toestemming om ALLE DM's die tussen ons uitgewisseld zijn openbaar te maken. Kijken wie van ons hier idioot bezig is.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb je een aantal maal via de dm gevraagd of het voor jou nog een grap was de ja de nee. Moet je geen gemengde signalen sturen in de dm als ik je een oprechte duidelijke vraag stel.
Ik kom hier niet zo veel.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:06 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nog nooit een foto van mapima gezien
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waarom gaf je dan tot twee keer toe niet aan dat je wilde dat ik kapte toen ik het je vroeg?
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:05 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Hoink moet nog ontknaapt worden. Ik stel voor dat je hosselskills via stevenmac ontwikkeld.
Ik denk dat de verhoudingen 80% hoink zijn en 20% jijzelf.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik geef je toestemming om ALLE DM's die tussen ons uitgewisseld zijn openbaar te maken. Kijken wie van ons hier idioot bezig is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 20 december 2014 19:02 schreef deadprez het volgende:
KLB, waar onzekere mensen andere onzekere mensen kapot proberen te maken.
Oh die van jou wel ja, maar die kunnen ook fake zijn en daarom vragen we normaliter tietfoto's met een blaadje er bij met data en je naam enz.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:07 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Had het over mij. Ik heb nog nooit een foto van mapima gezien..
Ghbquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:05 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Hoink moet nog ontknaapt worden. Ik stel voor dat je hosselskills via stevenmac ontwikkeld.
Kost dat?quote:
gewoon zelf maken, kost bijna niksquote:
De vraag is wil je dat?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:07 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Had het over mij. Ik heb nog nooit een foto van mapima gezien..
Op het forum zeker.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:07 schreef Catkiller het volgende:
Ik denk dat de verhoudingen 80% hoink zijn en 20% jijzelf.
Sommige mensen kijken ook horrorfilms voor hun vermaak, natuurlijk wil ze dat.quote:
Gozer, je zit maar te piepen als een bibberend keeshondje. Er is geen vrouw die daar niet allergisch voor is. Grow some balls.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]![]()
Ben je een crewbash aan het uitlokken?
jaquote:
Beter als een chihuahua piepen dat diggen die chicks wel.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:10 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Gozer, je zit maar te piepen als een bibberend keeshondje. Er is geen vrouw die daar niet allergisch voor is. Grow some balls.
Denk je dat ik nep ben?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh die van jou wel ja, maar die kunnen ook fake zijn en daarom vragen we normaliter tietfoto's met een blaadje er bij met data en je naam enz.
Ritje naar de gamma en gewoon stelenquote:
Ik kijk niet graag horrorfilmsquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sommige mensen kijken ook horrorfilms voor hun vermaak, natuurlijk wil ze dat.
Trek het je niet aan man, als jij duidelijkheid hebt gevraagd en die nooit gegeven is ruiken kan je het niet. Verder is het iets tussen jou en haar ik snap niet waarom iedereen zich ermee moet bemoeien maar ik raad je ook aan er niet hier op het forum over te beginnen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit is geen getroll.
Begin zo langzamerhand een prima beeld te krijgen waarom ze je niet meer willen zien daar in de ArenA.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ritje naar de gamma en gewoon stelen
En je hebt geen ongemakkelijk gesprek in de ochtend want na de daad ligt ze nog knock out en je kan gewoon wegquote:
Elke vrouw op FOK! is nep tot het tegendeel is bewezen, ondanks dat je heel aardig bent kunnen we helaas geen uitzondering maken.quote:
Spongeboss pls.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:11 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Trek het je niet aan man, als jij duidelijkheid hebt gevraagd en die nooit gegeven is ruiken kan je het niet. Verder is het iets tussen jou en haar ik snap niet waarom iedereen zich ermee moet bemoeien maar ik raad je ook aan er niet hier op het forum over te beginnen.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ritje naar de gamma en gewoon stelen
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Begin zo langzamerhand een prima beeld te krijgen waarom ze je niet meer willen zien daar in de ArenA.
Beetje jammer deze reactie want we weten het niet. Verder kun je deze opmerking ook in FOK!sters sexy en gewaagd plaatsen is het dat het daar niet gepast zou zijn.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:10 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Gozer, je zit maar te piepen als een bibberend keeshondje. Er is geen vrouw die daar niet allergisch voor is. Grow some balls.
Ah sabhi wat kom jij praten jij weet niets komt nu stoken stoere jongen tfoequote:Op vrijdag 19 december 2014 22:10 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik ook niet, vroeger wel maar dat was meer om stoer te zijn denk ik. Nu loop ik steeds meer kans op een hartaanval ook.quote:
Er zijn een paar op dit forum die het weten.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Elke vrouw op FOK! is nep tot het tegendeel is bewezen, ondanks dat je heel aardig bent kunnen we helaas geen uitzondering maken.
Dus die hebben de foto's?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:13 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Er zijn een paar op dit forum die het weten.
Richolio had je gebald toch?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:13 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Er zijn een paar op dit forum die het weten.
spongeboss pls.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:11 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Trek het je niet aan man, als jij duidelijkheid hebt gevraagd en die nooit gegeven is ruiken kan je het niet. Verder is het iets tussen jou en haar ik snap niet waarom iedereen zich ermee moet bemoeien maar ik raad je ook aan er niet hier op het forum over te beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |