que?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:45 schreef Fascination het volgende:
Missen jullie soms ook de magie van vroeger?
Welke?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:45 schreef Fascination het volgende:
Oh goddamnit, als Loka al een fatty is, dan ben ik een walrusquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekkere fatty ben je geworden.
Hoe bedoel je dat precies?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:45 schreef Fascination het volgende:
Elaborate...quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:45 schreef Fascination het volgende:
en ik een zeekoequote:Op vrijdag 19 december 2014 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh goddamnit, als Loka al een fatty is, dan ben ik een walrus.
Nee, mijn toverstok werkt nog goed.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:45 schreef Fascination het volgende:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh Roy. Ik leer iedere dag weer van je! *noteertquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, mijn toverstok werkt nog goed.
Walrussen zijn tof.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is het mooie aan kind zijn. Nu verkloot ratio allesquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:47 schreef Fascination het volgende:
Nou, dat je je helemaal kon verliezen in iets en dat alles veel mooier leek dan het daadwerkelijk was.
Dat wel. Ik heb ooit, als klein Samzz'je, een kus gehad van zo'n beest.quote:
Ik schud ze zo uit mijn mouw hequote:Op vrijdag 19 december 2014 21:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh Roy. Ik leer iedere dag weer van je! *noteert
Wat klink je melancholischquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:45 schreef Fascination het volgende:
Hahah, aww.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah lief.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wel. Ik heb ooit, als klein Samzz'je, een kus gehad van zo'n beest.
Ik werd door eentje met water in mijn gezicht gespuugd in het dolfinariumquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wel. Ik heb ooit, als klein Samzz'je, een kus gehad van zo'n beest.
Losse flodders?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik schud alleen met mijn puddingbuks
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, mijn toverstok werkt nog goed.
Tuurlijk weet ik datquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat klink je melancholisch
[..]
Hahah, aww.
Je weet dat ik Loka geen fatty vind toch?
inb4 faxiequote:Op vrijdag 19 december 2014 21:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik werd door eentje met water in mijn gezicht gespuugd in het dolfinarium
Ja, maar tegelijkertijd maakte je vroeger dingen ook veel erger dan ze waren. Een ruzietje was direct heel erg en als een vriendinnetje het uitmaakte dan sprong je bijna van de flat. Ik denk dat het elkaar wel redelijk opheft eigenlijk. Het leven wordt ook wel makkelijker omdat je jezelf beter leert kennen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:47 schreef Fascination het volgende:
Nou, dat je je helemaal kon verliezen in iets en dat alles veel mooier leek dan het daadwerkelijk was.
Charmantquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, dat herken ik helemaal nietquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:49 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ja, maar tegelijkertijd maakte je vroeger dingen ook veel erger dan ze waren. Een ruzietje was direct heel erg en als een vriendinnetje het uitmaakte dan sprong je bijna van de flat. Ik denk dat het elkaar wel redelijk opheft eigenlijk. Het leven wordt ook wel makkelijker omdat je jezelf beter leert kennen.
Ik moet geen Dawson's Creek meer kijken.quote:
Kijk maar naar mijn Facebookquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik moet geen Dawson's Creek meer kijken.Memories.
Oh, dat keek ik vanmorgen ook.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb wel vaak dat ik me oud voel bij dat soort series.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ok okquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk weet ik dat. Ik was niet heel serieus, sweetie.
Lekker emo-eten erbij.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben je ookquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb wel vaak dat ik me oud voel bij dat soort series.
Toch triest hoor....quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok ok
[..]
Lekker emo-eten erbij.
Ik denk dat veel kinderen in het hoofd hebben dat er een punt komt waarop je shit is geregeld (huisje, boompje, beestje of wat je dan ook maar wil in het leven). De realiteit is natuurlijk dat dat punt nooit gaat komen omdat het leven niet alleen opbouwen is maar ook afscheid nemen van. Ofzo.quote:
Jaquote:
Ga series als Peter Gunn, the Persuaders en Mission: Impossible kijken, dan voel je je weer jong. En vraag je je af waarom jij er niet zo goed uitziet in pak.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb wel vaak dat ik me oud voel bij dat soort series.
Ik zie er toch zo goed uit in pak?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga series als Peter Gunn, the Persuaders en Mission: Impossible kijken, dan voel je je weer jong. En vraag je je af waarom jij er niet zo goed uitziet in pak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |