lolquote:
Ligt niet aan de stream. Maar aan de upload van Fylax. Verder heeft niemand er problemen mee.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:55 schreef Blackings het volgende:
[..]
Fylax sleept zoveel luisteraars naar binnen
Maar kan je de stream niet mirroren ergens oderzo om minder belasting te hebben?
hoi ben je 17quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:56 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WOOOOEEEEE
ARIANAAAAquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:56 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WOOOOEEEEE
Oh oké, ik dacht dat je bedoelde dat hij de bitrate van de stream omlaag moest doen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ligt niet aan de stream. Maar aan de upload van Fylax. Verder heeft niemand er problemen mee.
quote:
Dat iemand een jaartal in de username heeft houd het niet in dat diegene daadwerkelijk in dat jaar geboren is.quote:
Ja, met hoeveel hij zelf uitzend. dat kan boven de 192 Kbs nog wel eens problemen opleveren.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:57 schreef Blackings het volgende:
[..]
Oh oké, ik dacht dat je bedoelde dat hij de bitrate van de stream omlaag moest doen.
Je regelt deze shit wel nice man, respect daarvoor.
ik streamde idd 320quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, met hoeveel hij zelf uitzend. dat kan boven de 192 Kbs nog wel eens problemen opleveren.
En Tnx
whiskers bijvoorbeeld, die is ook al 60 ofzo terwijl er 2009 in haar username staatquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:58 schreef Blackings het volgende:
[..]
Dat iemand een jaartal in de username heeft houd het niet in dat diegene daadwerkelijk in dat jaar geboren is.
In mijn geval wel dus je kan goed rekenenquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:58 schreef Blackings het volgende:
[..]
Dat iemand een jaartal in de username heeft houd het niet in dat diegene daadwerkelijk in dat jaar geboren is.
zei die jouw naam wowquote:
dan vang ik haar opquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:00 schreef Blackings het volgende:
Ik zou die arianne grande wel van de trap willen duwen.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:00 schreef Blackings het volgende:
Ik zou die arianne grande wel van de trap willen duwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I live For Hardstyle!
kkmadnuquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:01 schreef tweelo_1997 het volgende:
VERDOMMESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |