Hey wacht eens, ben jij een kloontje?quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:23 schreef Koettie het volgende:
Haha. Ik heb een we-vibe 2 en een paar goedkope
Die we-vibe vond ik nog wel de meest slechte aankoop ooitquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:23 schreef Koettie het volgende:
Haha. Ik heb een we-vibe 2 en een paar goedkope
Die naamquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:24 schreef Koettie het volgende:
[..]
Euh, de We-vibe. Kan je ook echt met zn 2e gebruiken dus dat is wel cool. En ik heb er eentje die er best ranzig uitziet maar wel chill is, Willy the Finger ofzo
Kwestie van wennen lijkt mequote:Op vrijdag 19 december 2014 20:26 schreef Inolvidable het volgende:
Ik had een keer zo'n ei gekocht en dat ding trilde als de ziekte. Dat wil je echt niet in je hebben.
Irri ding iddquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
Die we-vibe vond ik nog wel de meest slechte aankoop ooit
Vond het ook niks.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nope.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hey wacht eens, ben jij een kloontje?
Haha, ja als ie niet bevalt is het kut want dat ding is duur. Zit te denken aan de 4 maar dat komt ooit nog wel es :pquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik stond echt op het punt zo'n ding aan te schaffen in mijn vorige relatie.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
F1978quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hey wacht eens, ben jij een kloontje?
Neuh.quote:
*delete PM met foto'squote:Op vrijdag 19 december 2014 20:24 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Bij veel foksters hoef ik dat niet te zien denk ik.
geen toevoeging vond ikquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik stond echt op het punt zo'n ding aan te schaffen in mijn vorige relatie.
Ow okquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:27 schreef Koettie het volgende:
[..]
Nope.
[..]
Haha, ja als ie niet bevalt is het kut want dat ding is duur. Zit te denken aan de 4 maar dat komt ooit nog wel es :p
Ze is zo cutequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |