gooi jouw stream, mijnes loopt vies achter en de tv is bezetquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
RTL7 zendt nu VI uit dus ik ben aangewezen op de internetstreams.
Altijd welkom een betere streamquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gooi jouw stream, mijnes loopt vies achter en de tv is bezet
Nee, de laatste partij van vanavond zal uitwijzen wie Van Gerwen treft in de tweede ronde.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:01 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Moest de winnaar hiervan tegen Van Gerwen?
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:04 schreef icloud het volgende:
Mvg gaat niet ver komen, hij heeft vorig jaar per ongeluk een pret wk gewonnen maar dit jaar zal hij echt aan het werk moeten.
Wil je nieuwe koffie voor me zetten?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:04 schreef icloud het volgende:
Mvg gaat niet ver komen, hij heeft vorig jaar per ongeluk een pret wk gewonnen maar dit jaar zal hij echt aan het werk moeten.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:04 schreef icloud het volgende:
Haha, Lewis speelde ook gewoon een steengoede partij die wedstrijd. Alleen was MVG té goed.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:09 schreef icloud het volgende:
Gary andersson en peter wright waren de enige serieuze tegenstanders, daarnaast waren een heleboel favorieten zoals taylor al gesneuveld, op die manier kan zels co een wk winnen.bij wijze van spreken dan
Vetklep zie ik niet als een serieuze tegenstander met zijn 6-0 verlies
Ik versta iets anders onder steengoed, hij was voldoende maar meer niet en volgens mij had mvg toch behoorlijk moeite met andersson, kan ne berrineren dat hij die op het randje heeft gewonnenquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haha, Lewis speelde ook gewoon een steengoede partij die wedstrijd. Alleen was MVG té goed.
Ja, het is heel gek dat Van Gerwen moeite heeft met Anderson. Dat had Taylor anders ook niet op zijn favoriete toernooi, de World Matchplay. Anderson wint niet voor niets de PC Finals. Jij doet alsof Anderson een van het niveau van pakweg de BDO is.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:12 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik versta iets anders onder steengoed, hij was voldoende maar meer niet en volgens mij had mvg toch behoorlijk moeite met andersson, kan ne berrineren dat hij die op het randje heeft gewonnen
Ga nou gewoon niet in op de meestertroll in SPTquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, het is heel gek dat Van Gerwen moeite heeft met Anderson. Dat had Taylor anders ook niet op zijn favoriete toernooi, de World Matchplay. Anderson wint niet voor niets de PC Finals. Jij doet alsof Anderson een van het niveau van pakweg de BDO is.
Dat zeg ik niet maar ik blijf erbij dat mvg vorig jaar maar een echte wedstrijd heeft gespeeld en de rest cadeau heeft gekregen, hij heeft het wk te danken aan phil.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, het is heel gek dat Van Gerwen moeite heeft met Anderson. Dat had Taylor anders ook niet op zijn favoriete toernooi, de World Matchplay. Anderson wint niet voor niets de PC Finals. Jij doet alsof Anderson een van het niveau van pakweg de BDO is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |