Weekend betekent middagsessies en uitzending op tvquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:36 schreef icloud het volgende:
Ik zie dat rtl morgen vanaf 13:30 een uitzending heeft, zijn er dan toch middagpartijen morgen? Eerder stond op hun website van niet
13.45 begint de eerste pot ja.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:36 schreef icloud het volgende:
Ik zie dat rtl morgen vanaf 13:30 een uitzending heeft, zijn er dan toch middagpartijen morgen? Eerder stond op hun website van niet
Hmm, kan ik het uitgeprinte schema ook weer weg gooien, eergister schema geprint vanaf rtl webdite en daar stond alleen op de zondag middagpartijen, bahquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Weekend betekent middagsessies en uitzending op tv
Je kan beter je eigen schema in elkaar zetten.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:39 schreef icloud het volgende:
[..]
Hmm, kan ik het uitgeprinte schema ook weer weg gooien, eergister schema geprint vanaf rtl webdite en daar stond alleen op de zondag middagpartijen, bah
Neuh teveel werkquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Je kan beter je eigen schema in elkaar zetten.
Je kan toch ook op de PDC-website kijken?quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:39 schreef icloud het volgende:
[..]
Hmm, kan ik het uitgeprinte schema ook weer weg gooien, eergister schema geprint vanaf rtl webdite en daar stond alleen op de zondag middagpartijen, bah
Waarom? Ging er vanuit dat het schema zou kloppen, en dan heb ik niet alle uitzonderingen die rtl maakt in het schema staan.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan toch ook op de PDC-website kijken?
OPquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:46 schreef icloud het volgende:
[..]
Waarom? Ging er vanuit dat het schema zou kloppen, en dan heb ik niet alle uitzonderingen die rtl maakt in het schema staan.
Ik vertrouw de RTL nooit met hun rare trekjes dus ik ga gewoon uit van de originele bron.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:46 schreef icloud het volgende:
[..]
Waarom? Ging er vanuit dat het schema zou kloppen, en dan heb ik niet alle uitzonderingen die rtl maakt in het schema staan.
Maar aan de orginele bron heb je weinig, als je het liefst de tv uitzending vanuit je luie bed wilt volgenquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vertrouw de RTL nooit met hun rare trekjes dus ik ga gewoon uit van de originele bron.
watquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:51 schreef icloud het volgende:
[..]
Maar aan de orginele bron heb je weinig, als je het liefst de tv uitzending vanuit je luie ved wilt volgen
Of toch wel...quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Nah, daat 'm niet worden voor Richardson.
Kijk jij op tvquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Richardson pakt de derde set met 3-1.
Hamilton moet aan de bak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |