Smoothquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:49 schreef Faxie het volgende:
Tja ik heb alleen je nummer niet, dus dat wordt lastig
Ja wacht even hoorquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:49 schreef Faxie het volgende:
Mogen die uiers uit de OP?Ik vind haar eng
Dat heb je wel vaker met vrouwen toch?quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:49 schreef Faxie het volgende:
Ik vind haar best knap, eigenlijk. Maar ze mag wel uit de OPquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:49 schreef Faxie het volgende:
Nah, had zo'n blik alsof ze nog honger hadquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind haar best knap, eigenlijk. Maar ze mag wel uit de OP.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat heb je wel vaker met vrouwen toch?
Wij zijn altijd braaf toch?quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:52 schreef Royco1 het volgende:
Ik ben aankomend weekend niet zoveel online, kan ik er van op aan dat jullie jezelf gedragen?
Dat jullie niet allemaal een ban hebben als ik terug kom.
Ik een ban? Hallo, ik krijg niet eens een note wanneer ik iemand dood wensquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:52 schreef Royco1 het volgende:
Ik ben aankomend weekend niet zoveel online, kan ik er van op aan dat jullie jezelf gedragen?
Ik kan niet zonder je, Roy. Ga je naar Amsterdam?quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:52 schreef Royco1 het volgende:
Omdat jijquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik een ban? Hallo, ik krijg niet eens een note wanneer ik iemand dood wens.
Ja, eens kijken of die Hazes musical wat is.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik kan niet zonder je, Roy. Ga je naar Amsterdam?
Ruilen?quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik een ban? Hallo, ik krijg niet eens een note wanneer ik iemand dood wens.
Tof dat je aan me denktquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Terecht. Kom maar langs met Kaneel. Drinken we een glaasje. Straw ook voordat ze naar feestje gaat en Thijs voor een glaasje fris.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |