en golddiggersquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:52 schreef SuperFood het volgende:
[..]
hoerenallemaal
zeker die kleintjes
Wat heeft lengte met hoer te makequote:Op vrijdag 19 december 2014 19:52 schreef SuperFood het volgende:
[..]
hoerenallemaal
zeker die kleintjes
als je klein bent, draag je hoge naaldhakken en ben je een hoerquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:55 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Wat heeft lengte met hoer te make
ik draag altijd hakken en door die hakken ga ik van schattig meisje naar een ekte damequote:Op vrijdag 19 december 2014 19:59 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
als je klein bent, draag je hoge naaldhakken en ben je een hoer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
idd 1,59 wel kinder lengtequote:Op vrijdag 19 december 2014 20:01 schreef Fer het volgende:
1,70 is de perfecte lengte voor vrouwen, groot genoeg om niet voor een kind(vrouwtje) aangezien te worden. Maar ga je naar de 1,80, zijn een hoop mannen alweer kleiner dan jouw.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:01 schreef Djeez het volgende:
Terechte klacht, ik ben 1m68 als manIs er ook een heel lang alien ras denk je? Aliens van 5 meter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liefde voor God
Jeh denk het welquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Is er ook een heel lang alien ras denk je? Aliens van 5 meter?
Zeker wel, ze zijn er zelfs van 10 meterquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Is er ook een heel lang alien ras denk je? Aliens van 5 meter?
quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:32 schreef mapima het volgende:
Het is een feit dat ik de 1,70 meter niet haal. Dat is stom.
Zo merk ik dat ik vaak ergens NET NIET bij kan. Vooral in de supermarkt is dat vervelend.
Andere mensen zijn bijna altijd groter dan ik.
Alle mannen zijn super veel groter dan ik. Dat is onhandig bij het zoenen met je vriend.
Als ik met iemand praat moet ik vaak naar boven kijken
alleen god kan daarover beslissenquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:28 schreef Bami-Powner het volgende:
Poll: mapima opent kuttopics en moet een permaban krijgen
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
1,70 is gemiddeld voor een vrouw in Nederland, mijn topic gaat meer over de nadelen van kleiner zijn dan gemiddeld :pquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:19 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
1,82 en zelfs ik merk dat er zoveel mensen zijn die langer zijn dan ik. Volgens mij heb je geen bestaansrecht in Nederland als dwerg, tenzij je een vrouw bent. Dan is 1.70 wel redelijk gemiddeld denk ik.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:58 schreef mapima het volgende:
Hier nog een foto van mijn billen
Mijn bovenbenen lijken zo kort als ik me vergelijk met anderen
Whyquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:05 schreef IfImJamesDean het volgende:
Ik ben ook kleiner dan 1m70, zou graag nog 5cm kleiner willen zijn
In dit land vol reuzen valt het nog wel meequote:Op vrijdag 19 december 2014 20:01 schreef Fer het volgende:
Maar ga je naar de 1,80, zijn een hoop mannen alweer kleiner dan jouw.
Godverquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:58 schreef mapima het volgende:
Hier nog een foto van mijn billen
[ afbeelding ]
Mijn bovenbenen lijken zo kort als ik me vergelijk met anderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |