abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † maandag 22 december 2014 @ 19:51:32 #201
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_147852113
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 10:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Spijbelgevoel, juist heerlijk O+

Ik voel me een heel stuk beter. Ik denk dat ik helemaal gezond was geweest als ik vannacht lekker had geslapen, maar om de een of andere reden beïnvloeden de geluiden die je hoort aan een oud huis bij hele harde wind me meer nu we eigenaar zijn :@ :')
Bevalt het huis goed?
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † maandag 22 december 2014 @ 19:52:29 #202
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_147852142
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 10:01 schreef indaha het volgende:

[..]

Jij afkickende workaholic :o , geniet nu maar eens lekker van je vakantie :*
Inderdaad, probeer eens even fijn aan jezelf te denken! :*
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † maandag 22 december 2014 @ 19:55:26 #203
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_147852246
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 10:20 schreef ferrari_rood het volgende:
pb geniet van je vakantie lekker even bijkomen.
md hebben jullie nu toch het huis gekocht wat jullie huurden?

Ik ben mijn vakantie begonnen met een bezoekje aan de ha. Dat ging eigenlijk heel prima met Ean
Ik ben mijn vakantie begonnen met een bezoekje aan de ha. Dat ging eigenlijk heel prima met Ean en Sac mee. Volgens mij konden de meeste mensen in de wachtkamer sac ook wel waarderen ik gok de assistente iets minder want die kon haar telefoongesprek iets minder verstaan met een lachende sac er doorheen.
Liever een schaterend kind dan een brullend kind. Het eerste maakt iedereen vrolijk ;)
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † maandag 22 december 2014 @ 20:02:25 #204
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_147852509
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 12:33 schreef Candaasje het volgende:
Wie zal het zeggen :P
Het is goed bedoeld denken we maar ;)
Oh, ik zie het voor me! Ik had jaren geleden in een kerstpakket twee kerstberen met een snoertje er tussen, dan speelden ze een kerstliedje. Het ding was monsterlijk, ik zette hem Othello dan op z'n kopals 2 oorwarmers, Pagan vond dat dierenmishandeling. >:)
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 december 2014 @ 20:10:22 #205
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_147852822
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 14:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Zijn Nederlanders zoveel uitbundiger met Kerst dan of zo? Voor mijn gevoel kunnen Duitsers er ook wel wat van :P
Nee hoor, maar in Kleve en Goch komen ze bij bosjes boodschappen doen. Daar is het dus loeidruk in de winkels. Veel dingen zijn hier een stuk goedkoper. Maar gelukkig weten wij winkels te vinden die de meeste Nederlanders niet kennen. We waren in een half uur klaar met boodschappen doen :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 december 2014 @ 20:11:02 #206
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_147852849
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 20:02 schreef Strega het volgende:

Oh, ik zie het voor me! Ik had jaren geleden in een kerstpakket twee kerstberen met een snoertje er tussen, dan speelden ze een kerstliedje. Het ding was monsterlijk, ik zette hem Othello dan op z'n kopals 2 oorwarmers, Pagan vond dat dierenmishandeling. >:)
:D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_147857586
Hoi, ik post al zo nu en dan in F&F dus dacht laat me ook maar eens in de SC melden.
Duss.. hoi O+
Duvel & Niels
pi_147858388
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 21:52 schreef Duufje het volgende:
Hoi, ik post al zo nu en dan in F&F dus dacht laat me ook maar eens in de SC melden.
Duss.. hoi O+
Hoi en welkom , heb je ook huisdieren en wie zijn Duvel en Niels ?
Als het me niets aangaat mag je dat ook gewoon zeggen hoor :P


Ik kwam hier net langs op mijn laatste ronde onderweg weg naar bed :z :W


O ik zie nu pas je UI en vermoed dat het je katten zijn :@

[ Bericht 7% gewijzigd door indaha op 22-12-2014 22:15:28 ]
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_147859320
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 22:07 schreef indaha het volgende:

[..]

Hoi en welkom , heb je ook huisdieren en wie zijn Duvel en Niels ?
Als het me niets aangaat mag je dat ook gewoon zeggen hoor :P

Ik kwam hier net langs op mijn laatste ronde onderweg weg naar bed :z :W

O ik zie nu pas je UI en vermoed dat het je katten zijn :@
Hoi, dankje voor het welkom :)
Niels en Duvel zijn inderdaad mijn katten! 1 jaar en 4 maanden oud zijn ze, twee broertjes.. rode katers O+
Vandaar ook de nick, Duufje aangezien Duvel vaak afgekort wordt naar Duufje, Duuf, Duiveltje :D

Ik heb ook zo'n anderhalf jaar gerbils gehad, toffe beesten maar toch meer kijkbeesten dan knuffelbeesten, katten zijn dan echt heel anders!

Ah onderweg naar bed.. nou slaaplekker! Ik geniet nog even van het feit dat ik vakantie heb en niet vroeg op hoef morgen. *O*
Duvel & Niels
pi_147859599
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 21:52 schreef Duufje het volgende:
Hoi, ik post al zo nu en dan in F&F dus dacht laat me ook maar eens in de SC melden.
Duss.. hoi O+
Haaaij :W
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147859605
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 20:02 schreef Strega het volgende:

[..]

Oh, ik zie het voor me! Ik had jaren geleden in een kerstpakket twee kerstberen met een snoertje er tussen, dan speelden ze een kerstliedje. Het ding was monsterlijk, ik zette hem Othello dan op z'n kopals 2 oorwarmers, Pagan vond dat dierenmishandeling. >:)
:D :'( :D

Welkom Duufje! *O*
Of is dat iets te enthousiast :P

Zo, nu douchen. Ik stink. Niet dat ik morgenochtend na het mesten van diverse stallen beter zal ruiken, maar anders stinkt het bed straks ook zo :X . Wel lekker paardgereden :).
pi_147859616
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 22:07 schreef indaha het volgende:

[..]

Hoi en welkom , heb je ook huisdieren en wie zijn Duvel en Niels ?
Als het me niets aangaat mag je dat ook gewoon zeggen hoor :P


Ik kwam hier net langs op mijn laatste ronde onderweg weg naar bed :z :W


O ik zie nu pas je UI en vermoed dat het je katten zijn :@
Slaap lekker
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147859658
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 22:30 schreef Candaasje het volgende:

[..]

:D :'( :D

Welkom Duufje! *O*

Zo, nu douchen. Ik stink. Niet dat ik morgenochtend na het mesten van diverse stallen beter zal ruiken, maar anders stinkt het bed straks ook zo :X . Wel lekker paardgereden :).
Leuk paardrijden ^O^

Laatst ook weer sinds jaren gedaan. Ging nog verbazingwekkend goed.. Maar mijn god de spierpijn. :X
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147859676
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 22:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Leuk paardrijden ^O^

Laatst ook weer sinds jaren gedaan. Ging nog verbazingwekkend goed.. Maar mijn god de spierpijn. :X
In je liezen ja? >:)
pi_147860033
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 22:31 schreef Candaasje het volgende:

[..]

In je liezen ja? >:)
Je kunt beter vragen waar niet :+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147860278
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 22:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Je kunt beter vragen waar niet :+
Hehe, ik heb het soms ook nog wel hoor. Als het een erg pittige les was, waarbij je dan toch teveel aanspant enzo :D .
pi_147860919
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 22:44 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Hehe, ik heb het soms ook nog wel hoor. Als het een erg pittige les was, waarbij je dan toch teveel aanspant enzo :D .
Ja was echt erg. Had gevraagd om een rustig klein paard. Maar moest wel werken om die aan het lopen te krijgen. Lukte wel maar toch he.

En meteen draven galopperen over balken enzo. En dat na een jaar of 10. Maar vond het zo leuk als ik daar in de buurt woon ga ik daar vast les nemen :D

Rijd je al lang?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147861462
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 22:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja was echt erg. Had gevraagd om een rustig klein paard. Maar moest wel werken om die aan het lopen te krijgen. Lukte wel maar toch he.

En meteen draven galopperen over balken enzo. En dat na een jaar of 10. Maar vond het zo leuk als ik daar in de buurt woon ga ik daar vast les nemen :D

Rijd je al lang?
Oh, dan mag je gelijk wel aan de slag ja :D
Ik rij nu...een jaartje of 7-8 op deze manege. Daarvoor wel met vriendinnen meegeweest naar verzorgpaarden, maar dat was niet echt les. Meer 'zoek het zelf maar een beetje uit-aanklooien.' Nog nooit zo vaak van een paard gedonderd :P .
pi_147862509
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 23:04 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oh, dan mag je gelijk wel aan de slag ja :D
Ik rij nu...een jaartje of 7-8 op deze manege. Daarvoor wel met vriendinnen meegeweest naar verzorgpaarden, maar dat was niet echt les. Meer 'zoek het zelf maar een beetje uit-aanklooien.' Nog nooit zo vaak van een paard gedonderd :P .
Ja ze wou kijken hoe ver ik ongeveer nog was..

Maar agh het was echt tof.

Maar leuk dat je al een tijdje rijdt. Ik had vroeger een eigen paard. Ook heel wat afgelazerd.

Maar dat zelf aanklooien was ook wel leuk. Geen instructrice die aan het zeuren was enzo :P

Welke stijl vind je het leukst?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147863191
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 23:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja ze wou kijken hoe ver ik ongeveer nog was..

Maar agh het was echt tof.

Maar leuk dat je al een tijdje rijdt. Ik had vroeger een eigen paard. Ook heel wat afgelazerd.

Maar dat zelf aanklooien was ook wel leuk. Geen instructrice die aan het zeuren was enzo :P

Welke stijl vind je het leukst?
De manege waar ik rijd is gericht op de engelse dressuur.Ik zou zelf ook wel eens western willen rijden, meer willen springen of bijvoorbeeld ook grondwerk willen doen. (Zonder bit rijden lijkt me ook wel erg tof overigens, hoewel ik niet weet of het voor elk paard geschikt is.)

Ik ben zelf verder niet echt een dressuurtype. Niet wat de wedstrijden betreft althans. Ik voel me er zelf te lomp voor in mijn doen (ik ben ook niet echt geschikt voor ballet, mis dat gracieuze) en ik heb ook niet zoveel met knotjes e.d. Gewoon lekker door de bossen kunnen rijden vind ik veel heerlijker. (En al helemaal als je dan opeens herten tegenkomt, waarbij je best dichtbij kunt komen zo op je paard O+ )

Ik vind het wel eens jammer dat dit op de manege hier niet mogelijk is, maar ik zie het maar als een goede basis leren om zelf af en toe eens een buitenrit ergens anders te kunnen maken. Het zijn namelijk wel vrij pittige paarden met karakter op de manege, en er wordt ook enorm vanuit de zit gereden. Doe je dat niet maar zit je teveel met je teugels te klooien, dan heb je bij veel van de paarden kans dat ze compleet in verzet gaan en dan ben je wel heel snel van A naar C en weer ergens bij A :D (of nog een rondje erachteraan, als ze al niet besloten hebben dat ze graag nog een keer of drie van hand willen veranderen....) Het is echt verre van suf in een treintje achter elkaar rijden, dus dat maakt het wel leuk. (Ken ook maneges waarbij dat wel het geval is helaas.)

Vandaag merkte ik ook dat ik wat gespannen was. Mijn paard voor deze les - Dana, een merrie waar ik al weeeeekend (maanden?) niet meer op had gereden - was hier en daar wat vlot :+ . Maar hoe meer ik leerde om te ontspannen, hoe soepeler het ging en we hebben afgesloten met een mooie galop.
pi_147864432
Dank voor het warme welkom :)

Wat voor huisdieren hebben jullie? Ik ben benieuwd of er naast katten- en paardenliefhebbbers nog veel andere dieren geliefd zijn.

Ik duik mijn bed zo in, slaaplekker allemaal!
Duvel & Niels
  † In Memoriam † dinsdag 23 december 2014 @ 01:39:49 #222
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_147868461
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 21:52 schreef Duufje het volgende:
Hoi, ik post al zo nu en dan in F&F dus dacht laat me ook maar eens in de SC melden.
Duss.. hoi O+
Hoi Duufje ^O^
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  dinsdag 23 december 2014 @ 06:35:45 #223
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_147870870
mogguh dames :W

Raar, ik bleef mijn vriendin slapen en moet 'gewoon' naar Eindhoven. Blijkt dat als ik dezelfde trein vanuit Den Haag wel nemen als die ik vanuit Rotterdam normaal heb ik om dezelfde tijd op moet _O-
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_147871237
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 23:32 schreef Candaasje het volgende:

[..]

De manege waar ik rijd is gericht op de engelse dressuur.Ik zou zelf ook wel eens western willen rijden, meer willen springen of bijvoorbeeld ook grondwerk willen doen. (Zonder bit rijden lijkt me ook wel erg tof overigens, hoewel ik niet weet of het voor elk paard geschikt is.)

Ik ben zelf verder niet echt een dressuurtype. Niet wat de wedstrijden betreft althans. Ik voel me er zelf te lomp voor in mijn doen (ik ben ook niet echt geschikt voor ballet, mis dat gracieuze) en ik heb ook niet zoveel met knotjes e.d. Gewoon lekker door de bossen kunnen rijden vind ik veel heerlijker. (En al helemaal als je dan opeens herten tegenkomt, waarbij je best dichtbij kunt komen zo op je paard O+ )

Ik vind het wel eens jammer dat dit op de manege hier niet mogelijk is, maar ik zie het maar als een goede basis leren om zelf af en toe eens een buitenrit ergens anders te kunnen maken. Het zijn namelijk wel vrij pittige paarden met karakter op de manege, en er wordt ook enorm vanuit de zit gereden. Doe je dat niet maar zit je teveel met je teugels te klooien, dan heb je bij veel van de paarden kans dat ze compleet in verzet gaan en dan ben je wel heel snel van A naar C en weer ergens bij A :D (of nog een rondje erachteraan, als ze al niet besloten hebben dat ze graag nog een keer of drie van hand willen veranderen....) Het is echt verre van suf in een treintje achter elkaar rijden, dus dat maakt het wel leuk. (Ken ook maneges waarbij dat wel het geval is helaas.)

Vandaag merkte ik ook dat ik wat gespannen was. Mijn paard voor deze les - Dana, een merrie waar ik al weeeeekend (maanden?) niet meer op had gereden - was hier en daar wat vlot :+ . Maar hoe meer ik leerde om te ontspannen, hoe soepeler het ging en we hebben afgesloten met een mooie galop.
Ja lastig als dat je niet helemaal ligt idd. Maar wel leuk. Ik ben begonnen idd ook met Engelse dressuur. En die finesse waar jij over spreekt is hier idd ook niet echt aanwezig :')

Later heb ik dressuur western gereden erg leuk. Mocht je een western stal in de buurt hebben zou ik zeker eens kijken voor een paar lessen.

Naja en deze stal is meer gericht op springen. Maar weet nog niet of ik dat echt leuk vind.

Het lekkerste is idd lekker in het bos of op het strand. Dat weleens gedaan? Dat is ook zo tof.

En idd jammer dat de meeste manege's hun paarden zo duf hebben gereden een beetje pit mag wel. Fijn dat je paard als een soort therapie werkte gisteren ;)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147871248
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 23:53 schreef Duufje het volgende:
Dank voor het warme welkom :)

Wat voor huisdieren hebben jullie? Ik ben benieuwd of er naast katten- en paardenliefhebbbers nog veel andere dieren geliefd zijn.

Ik duik mijn bed zo in, slaaplekker allemaal!
Hoi ik heb een blonde labrador Loebes genaamd.
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')