Ah kom op. Dat is gewoon een flauw argument. Hier hebben we tenminste zorg. Ja, moet je zien hoe.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Slechte zorg is zeker een vorm van armoede, maar ik zeg enkel dat het ontbreken van zorg nog grotere armoede is. Afijn, dat mag jij geen argument vinden.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:16 schreef Samzz het volgende:
Tot het topic eindelijk geopend is, denk ik. Dat duurde wel lang.
Ik heb de pest aan de houding van veel Antillianenquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
[..]
Ik wist gewoon niet meer wat zijn afkomst was.. wil ik niks mee zeggen verder
Je moet de Surinaamse man van mijn vriendin eens over Surinamers horenquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb de pest aan de houding van veel Antillianen
We worden te oud.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah kom op. Dat is gewoon een flauw argument. Hier hebben we tenminste zorg. Ja, moet je zien hoe.
Dat staat buiten kijf. Maar afspuiten is ook zo onethisch.quote:
Ken je Dinosaurs nog, die poppenserie? Daar werden ze met 70 gewoon van de klif afgegooid.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat staat buiten kijf. Maar afspuiten is ook zo onethisch.
Ik heb er geen idee van.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb de pest aan de houding van veel Antillianen
Nee, die ken ik nietquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:19 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ken je Dinosaurs nog, die poppenserie? Daar werden ze met 70 gewoon van de klif afgegooid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah, als ze zelf wel willen...quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat staat buiten kijf. Maar afspuiten is ook zo onethisch.
Dan is het wat anders. Maar voor anderen bepalen dat hun tijd is gekomen gaat wat ver.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mwah, als ze zelf wel willen...
Mijn opa zit zijn dagen ook af te tellen geloof ik.
Ik ken alleen:quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:19 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ken je Dinosaurs nog, die poppenserie? Daar werden ze met 70 gewoon van de klif afgegooid.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ken alleen:
[ afbeelding ]
Uiteraard.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan is het wat anders. Maar voor anderen bepalen dat hun tijd is gekomen gaat wat ver.
Idd geen armoede meer! Geen ouderen meer (of iig minder)! Perfectquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:22 schreef Royco1 het volgende:
Conclusie: We hebben gewoon een wereldwijde zombie outbreak nodig.
Ken ik weer niet, ik bedoel:quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ken alleen:
[ afbeelding ]
Children and old farts first!quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:23 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Idd geen armoede meer! Geen ouderen meer (of iig minder)! Perfect!
Ik heb denk ik liever een tweede zwarte doodquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:22 schreef Royco1 het volgende:
Conclusie: We hebben gewoon een wereldwijde zombie outbreak nodig.
Oh, dat ken ik wel! Nou ja, soort van.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:24 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ken ik weer niet, ik bedoel:
[ afbeelding ]
Je hebt zoveel vertrouwen in je eigen immuunsysteem?quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb denk ik liever een tweede zwarte dood.
Maar ik wil zombies afslachten.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Was echt superleuk. Ah, jeugdherinneringenquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat ken ik wel! Nou ja, soort van.
Je gunt die roy ook weer eens niks ehquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet bang om dood te gaan.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je hebt zoveel vertrouwen in je eigen immuunsysteem?
Oh. Nou. Oké. Maar, wat als ik een zombie wordquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar ik wil zombies afslachten.
Je gunt me ook niks he
quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar ik wil zombies afslachten.
Je gunt me ook niks he
Mja, er op hopen is ook weer zoiets...quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet bang om dood te gaan.
Dan slacht hij jou liefdevol afquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Oh. Nou. Oké. Maar, wat als ik een zombie word?
Ik doe mijn best om dat te voorkomen Sammiequote:Op vrijdag 19 december 2014 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Oh. Nou. Oké. Maar, wat als ik een zombie word?
quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haha wauw, doe mij die maar.
Nee, toch liever een katana.
Deze damequote:Op vrijdag 19 december 2014 14:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haha wauw, doe mij die maar.
Nee, toch liever een katana.
Oh, zei ik dat ik hoopte op een nieuwe zwarte dood. Good to know.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mja, er op hopen is ook weer zoiets...
Nee, hak maar af. Men wordt er als zombie niet mooier van.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik doe mijn best om dat te voorkomen Sammie
Maar mocht het gebeuren dan zal ik helaas je kop eraf moeten hakken.
Niks persoonlijks verder he.
behalve mijn pa en halfzus ken ik ze nauwelijks. Maar de algemene houding bij Antillianen is vreselijk anti nederland. Er wordt daar slechter nederlands gesproken dan in Suriname wat nota bene al sinds de jaren 70 onafhankelijk isquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet de Surinaamse man van mijn vriendin eens over Surinamers horen.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hak maar af. Men wordt er als zombie niet mooier van.
Ik ken eigenlijk geen Antillianenquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
behalve mijn pa en halfzus ken ik ze nauwelijks. Maar de algemene houding bij Antillianen is vreselijk anti nederland. Er wordt daar slechter nederlands gesproken dan in Suriname wat nota bene al sinds de jaren 70 onafhankelijk is
Zoiets dacht ik n.a.v. een eerdere discussie over dit onderwerp. Maar dan heb ik niks gezegd.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, zei ik dat ik hoopte op een nieuwe zwarte dood. Good to know.
Ik heb altijd gezegd dat ik verwacht dat er een epidemie/pandemie uitbreekt omdat er gewoonweg teveel mensen zijn op de wereld. Ik heb nooit gezegd dat ik hoop dat er een tweede rondje zwarte dood uitbreekt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik n.a.v. een eerdere discussie over dit onderwerp. Maar dan heb ik niks gezegd.
Zwarte dood?quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, zei ik dat ik hoopte op een nieuwe zwarte dood. Good to know.
Hoe moet ik het dan noemenquote:
Okay.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb altijd gezegd dat ik verwacht dat er een epidemie/pandemie uitbreekt omdat er gewoonweg teveel mensen zijn op de wereld. Ik heb nooit gezegd dat ik hoop dat er een tweede rondje zwarte dood uitbreekt.
De Pest.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe moet ik het dan noemen? Ik vind het wel lekker duister klinken
.
TLC heeft die meuk geregeld, zag er gisteren een mega dikke vrouw ooquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:33 schreef Myraela het volgende:
Oh god, een TLC programma over een extreem dikke man.Jezus, als dat al een programma waard is.
Het gebrek aan natuurlijke selectie bij de mens is anders wel de oorzaak bij uitstek van alle problemen die geen natuurlijke oorzaak hebben.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Okay.Er zijn wel mensen die verlangen naar een epidemie of derde wereldoorlog.
"Natuurlijke selectie."
Tyf op.
Dikste man ter wereld is pas overleden.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:33 schreef Myraela het volgende:
Oh god, een TLC programma over een extreem dikke man.Jezus, als dat al een programma waard is.
Nou ja, ik verlang er niet naar. Maar ik denk wel dat het onvermijdelijk is.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
"Natuurlijke selectie."
Tyf op.
Er is nog gewoon natuurlijke selectie, alleen in een andere vorm.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het gebrek aan natuurlijke selectie bij de mens is anders wel de oorzaak bij uitstek van alle problemen die geen natuurlijke oorzaak hebben.
Idd niet door hebbende dat zij net zo makkelijk er door getroffen kunnen wordenquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
"Natuurlijke selectie."
Tyf op.
Ik vind dat programma over die polygamisten interessantquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
TLC heeft die meuk geregeld, zag er gisteren een mega dikke vrouw oo
Zwarte dood klinkt tofferquote:
Wat vervelend dat e.e.a. niet naar uw gading is.quote:
Dat is een behoorlijke queestequote:Op vrijdag 19 december 2014 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb ze dan ook nog niet allemaal gehad om daar over te oordelen
monogamie is overratedquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:40 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik vind dat programma over die polygamisten interessant. De rest kijk ik niet.
in b4 picsquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:56 schreef Samzz het volgende:
Ik vind m'n eigen wel redelijk. De rest die ik in real life heb mogen aanschouwen waren best wel walgelijk want bloemkoollippen
.
Ach joh geslachtdelen opzichzelf zijn ook niet bepaald smaakvolquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:56 schreef Samzz het volgende:
Ik vind m'n eigen wel redelijk. De rest die ik in real life heb mogen aanschouwen waren best wel walgelijk want bloemkoollippen
.
Mits hitsig, tot zekere hoogte geen probleem. Ik heb wel eens een scharrel gehad met lange schaamlippen, dat was wel freaky. Dan heb ik het over 4 cm ofzo.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:56 schreef Samzz het volgende:
.
Soms wel hoor.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:58 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Ach joh geslachtdelen opzichzelf zijn ook niet bepaald smaakvol![]()
Nou, liever nietquote:
Mwa, het zijn geen lichaamsdelen die schoonheidsprijzen winnen, maar er zijn wel gradaties hoorquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:58 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Ach joh geslachtdelen opzichzelf zijn ook niet bepaald smaakvol. Maar het totaal plaatje
.
Jakkesquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:59 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Mits hitsig, tot zekere hoogte geen probleem. Ik heb wel eens een scharrel gehad met lange schaamlippen, dat was wel freaky. Dan heb ik het over 4 cm ofzo.
Het zou me eigenlijk verbazen als ik 89 keer klaarkomen heb gehaald.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:03 schreef Harmankardon het volgende:
Nog 12 dagen en dan moet iedereen de 89 gehaald hebben
Was ook jakkes, totdat je in the mood was en dan tja....quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:01 schreef Samzz het volgende:
Jakkes. Ik heb het over binnenste lippen die idd ook flink uitsteken en samenrimpelen tot een wildvleeswondachtig resultaat
.
Ogen dicht en gaan.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:04 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Was ook jakkes, totdat je in the mood was en dan tja....
dan ben je minder kritisch opeensquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:04 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Was ook jakkes, totdat je in the mood was en dan tja....
straw is gewoon stiekem kinkyquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
wow... Zo adorkable op het eerste gezicht, maar ondertussen...
Ieder z'n meug. Als ik een penis weerzinwekkend vind, draai ik me om en loop wegquote:
Wat zou een penis voor jou weerzinwekkend maken?quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ieder z'n meug. Als ik een penis weerzinwekkend vind, draai ik me om en loop weg.
dat vind ie vast niet ergquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ieder z'n meug. Als ik een penis weerzinwekkend vind, draai ik me om en loop weg.
google op misvormde penis dan krijg je die geheidquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat zou een penis voor jou weerzinwekkend maken?
Korstjes, rare bulten, uitslag, slechte verzorging, om maar wat te noemen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat zou een penis voor jou weerzinwekkend maken?
Kut...quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Korstjes, rare bulten, uitslag, slechte verzorging, om maar wat te noemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet of ik dat durf.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
google op misvormde penis dan krijg je die geheid
Ik heb niet zoveel penissen gezien, maar dat komt geloof ik niet vaak voor.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Korstjes, rare bulten, uitslag, slechte verzorging, om maar wat te noemen.
Douchen bij het sporten?quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb niet zoveel penissen gezien, maar dat komt geloof ik niet vaak voor.
Wel begrijpelijk natuurlijk.
Lichaam kan sporten niet aanquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:10 schreef Myraela het volgende:
Samzz! Ik heb de mening nodig van een profescionele jurkjesdrager. Ik heb geen panty.Zo weinig draag ik dus jurkjes. Kan dit zo met een majo? (zo heet dat toch?)
Ennnn, ik heb een lange zwarte nette jas. Kan die erover? Dan ben ik wel helemaal zwart. Maar anders moet ik een legerprint jasje of een bruine leren jas aan.Ja tuurlijk, superleuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:10 schreef Myraela het volgende:
Samzz! Ik heb de mening nodig van een profescionele jurkjesdrager. Ik heb geen panty.Zo weinig draag ik dus jurkjes. Kan dit zo met een majo? (zo heet dat toch?)
Ennnn, ik heb een lange zwarte nette jas. Kan die erover? Dan ben ik wel helemaal zwart. Maar anders moet ik een legerprint jasje of een bruine leren jas aan.maillotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sabelen in de douche na het sportenquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lichaam kan sporten niet aan
En met gym ofzo keken we niet echt naar elkaars piemels.
Noem je me nou een dork?quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
wow... Zo adorkable op het eerste gezicht, maar ondertussen...
Slechte hygiëne komt best vaak voor, hoor.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat durf.
[..]
Ik heb niet zoveel penissen gezien, maar dat komt geloof ik niet vaak voor.
Wel begrijpelijk natuurlijk.
just kiddingquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is het kinky om sommige geslachtsdelen mooi/lekker te vinden? Weer wat nieuws.
Dork is ook een synoniem voor penis.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
In a cute way![]()
ik vond het schattig klinken
Ik vind dat. Want anderen vinden weet ik niet, natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb korsten op m'n penis. Wist niet dat het weerzinwekkend kon zijn.
Lekker knabbelen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nog een extra bron van proteine.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, dat zeg je nuquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar ik heb helemaal geen korstjes.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Slechte hygiëne komt best vaak voor, hoor.
Nou sorry, maar een bepaalde mate van hygiëne lijkt me niet te veel gevraagd. Hoe 'vies' seks ook mag zijnquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:21 schreef Harmankardon het volgende:
Seks is sowieso best wel smerig als je erover nadenkt. En daarom niet denken maar doen.
Je denkt nu aan een bepaald onderdeel?quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:21 schreef Harmankardon het volgende:
Seks is sowieso best wel smerig als je erover nadenkt. En daarom niet denken maar doen.
Zeker, maar daar heb ik nooit issues mee gehad bij partners. Eerst douchen, dan duwen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou sorry, maar een bepaalde mate van hygiëne lijkt me niet te veel gevraagd. Hoe 'vies' seks ook mag zijn.
Oh, ik ga niet voor iedere seksbeurt douchen, hoorquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:24 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Zeker, maar daar heb ik nooit issues mee gehad bij partners. Eerst douchen, dan duwen.
Echtquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dork is ook een synoniem voor penis.
Nee zeker niet, maar ik doelde meer op eenmalige avonturen. Onhygiënische mensen (vrouwen) wil ik geen seks of relatie mee.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik ga niet voor iedere seksbeurt douchen, hoor. Als je persoonlijke hygiëne een beetje oké is, is dat ook niet nodig.
als ik aan seks denk dan wil ik op dat moment, na douchen is de zin er wel weer afquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:26 schreef Myraela het volgende:
Ik ga ook niet voor elke keer seks douchen hoor.
zonder te seksen?quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:27 schreef Samzz het volgende:
Ik ga nu wel douchen. Ik ben zo duf als maar kan.
Ja, snap ik.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:24 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
EchtIk dacht dat hij het lief bedoelde
.
Moet er niet aan denken elke keer eerst te douchen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:24 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Zeker, maar daar heb ik nooit issues mee gehad bij partners. Eerst douchen, dan duwen.
Sterker nog, eerst seks dan douchen. Is veel logischer.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:26 schreef Myraela het volgende:
Ja, precies. In het moment, niet eerst nog even onder de douche. Al kan dat ook samen gaan.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik aan seks denk dan wil ik op dat moment, na douchen is de zin er wel weer af
Bedoelde ik ookquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:24 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
EchtIk dacht dat hij het lief bedoelde
.
Dit is/was bij niet vaste partners, drukte me te kort door de bocht uit.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Moet er niet aan denken elke keer eerst te douchen.
Waarom kies je dan het universele woord voor een sukkel/lulquote:
Ik kan iemand ook wel liefkozend sukkeltje noemen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom kies je dan het universele woord voor een sukkel/lul?
Sukkeltje klinkt wel iets anders dan dork. Maar goed, ligt ook aan de context.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kan iemand ook wel liefkozend sukkeltje noemen.
Pfew, thanksquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:31 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Zo kwam het ook op mij over *boks*
Ik wel. Ik hou niet van viezigheidquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:26 schreef Myraela het volgende:
na douchen is de 'spanning' er af I'm afraidquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wel. Ik hou niet van viezigheid
Als het een mooie naakte vrouw is dan maak ik die spanning zelf wel weer. Binnen 1,2 seconden.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
na douchen is de 'spanning' er af I'm afraid
Dat is meestal de volgende ochtend pas.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:28 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Sterker nog, eerst seks dan douchen. Is veel logischer.
Niet voordat je een portie ochtendseks hebt gehadquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is meestal de volgende ochtend pas.
Ik heb het dilemma dat ik ochtendseks zo geil vind, maar ik wil niet als ik net wakker ben zoenen zonder eerst mijn tanden te poetsen. Dus dan is het seks zonder zoenen, en dat is toch altijd wel een beetje jammer.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Niet voordat je een portie ochtendseks hebt gehad
dat is dan ook wel weer zoquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:40 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Als het een mooie naakte vrouw is dan maak ik die spanning zelf wel weer. Binnen 1,2 seconden.
Snap ik wel een beetje. Maar ochtendseks is zo fucking lekker inderdaad.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb het dilemma dat ik ochtendseks zo geil vind, maar ik wil niet als ik net wakker ben zoenen zonder eerst mijn tanden te poetsen. Dus dan is het seks zonder zoenen, en dat is toch altijd wel een beetje jammer.
Ware woordenquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb het dilemma dat ik ochtendseks zo geil vind, maar ik wil niet als ik net wakker ben zoenen zonder eerst mijn tanden te poetsen. Dus dan is het seks zonder zoenen, en dat is toch altijd wel een beetje jammer.
Vergeleken worden met Zooey. Daar kan ik mee leven.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:36 schreef artelligence het volgende:
adorkable
Or, as the Guardian puts it, think “Zooey Deschanel, in a pair of glasses that she doesn’t medically need, attempting to give you a friendship bracelet she made but falling on her bottom in the process.”
Très cute!
die is best lekkahquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vergeleken worden met Zooey. Daar kan ik mee leven.
Noem jij Straw nu 'iedere vrouw'?quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Art zijn hormonen gaan wel hard de laatste week.
Iedere vrouw is voldoende.
Nieuwe faxie of nieuwe bondage?
quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:31 schreef aeque het volgende:
Stomme Greetz.nl, mijn kaart is nog steeds niet bezorgd.
Boefje.quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
Noem jij Straw nu 'iedere vrouw'?![]()
komt die vandaag nog?quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:14 schreef Samzz het volgende:
Ik ga bozig wachten tot m'n jurk er eindelijk is en ik kan passen.
Doe maar 4, pannekoeken gaan er altijd in.quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb geen zin, neem je het even over
+3 personen
quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:17 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Doe maar 4, pannekoeken gaan er altijd in.
Jij hebt mij geen kaart gestuurd?quote:
Wat?quote:
Naar alle mannelijke vrijgezelle FOKkers.quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:28 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Naar alle mannelijke vrijgezelle FOKkers.
Wow.quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:28 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik heb er nog geenquote:Op vrijdag 19 december 2014 16:28 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Daarom vraag ik ook om een vrijwillige bijdrage in de kaart.quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wow.
Dat heeft je veel gekost
papieren kaarten?quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:28 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Was mijn naaktfoto voldoende?quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:32 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Daarom vraag ik ook om een vrijwillige bijdrage in de kaart.
Ja.quote:
Nog niks gehad.quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:28 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
[faxie] Ik deponeer wel wat in de kaart. [/faxie]quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:32 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Daarom vraag ik ook om een vrijwillige bijdrage in de kaart.
Voor jou zit er een kadotje bij.quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was mijn naaktfoto voldoende?
Kinkyquote:Op vrijdag 19 december 2014 16:34 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Voor jou zit er een kadotje bij.
Valt wel mee, kan gewoon terugsturenquote:Op vrijdag 19 december 2014 16:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan hoop ik dat ie goed past, ruilen wordt lastig
Weet ik niet.quote:
Ik bedoel, als je moet ruilen heb je hem niet voor kerst denk ikquote:Op vrijdag 19 december 2014 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Valt wel mee, kan gewoon terugsturen. Maar ik denk wel dat ie past, er stond een vrij uitgebreide maattabel bij
.
Oh zo. Nee, dan niet inderdaad. Maar dan doe ik Audrey aanquote:Op vrijdag 19 december 2014 16:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik bedoel, als je moet ruilen heb je hem niet voor kerst denk ik
Hallo.quote:
ah okéquote:Op vrijdag 19 december 2014 16:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh zo. Nee, dan niet inderdaad. Maar dan doe ik Audrey aan.
project X?quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:46 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Blijkbaar ben ik sponsor van een evenement.
Waar gaat het over?quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hallo.
Ik kijk Dr Phil.
Ben jij lekker aan het wachten totdat Feer voor je kookt?
Hoardersquote:Op vrijdag 19 december 2014 16:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waar gaat het over?
Nee vandaag ongezond leef :$
Project Polkadot.quote:
Waar komt deze aanname nu weer vandaan?quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Art zijn hormonen gaan wel hard de laatste week.
Iedere vrouw is voldoende.
Nieuwe faxie of nieuwe bondage?
Hij lult poep.quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoarders
Ongezond leef, alweer? Ben jelly.
Rustig Samskequote:Op vrijdag 19 december 2014 17:05 schreef Samzz het volgende:
Ja godverdomme, mijn zending staat al vanaf gisterenavond op postbezorger is onderweg. Waar moet ie weg komen, fucking Australië?
dat klinkt rete gezelligquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:22 schreef Samzz het volgende:
On top of that staat mijn opgedrongen huisgenoot nu te koken. Dus duurt het fucking anderhalf uur voor ik eten kan maken en stinkt het hele huis naar zijn godvergeten Afrikaanse meuk.
Opgedrongen huisgenoot?quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:22 schreef Samzz het volgende:
On top of that staat mijn opgedrongen huisgenoot nu te koken. Dus duurt het fucking anderhalf uur voor ik eten kan maken en stinkt het hele huis naar zijn godvergeten Afrikaanse meuk.
Mijn werkgevers besloten dat het wel een goed idee is een Afrikaan tijdelijk bij mij en m'n collega in huis te zetten. Zonder overleg.quote:
wat ben je wel niet van plan vanavondquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:47 schreef -Strawberry- het volgende:
600 kcal op so far. Lekker veel ruimte voor knabbeltjes straks.
Drank, chips, frituur.quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat ben je wel niet van plan vanavond
Doe je goedquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:47 schreef -Strawberry- het volgende:
600 kcal op so far. Lekker veel ruimte voor knabbeltjes straks.
kijk dat klinkt nog beterquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Socializen, spelletjes, feestje.
Ik zal ze in elkaar slaan.quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:59 schreef Lokasenna het volgende:
Die schobbejakken die vuurwerk steeds misbruiken met mij als slachtoffer
Moesten ze huilen toen?quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb me inhouden, en alleen maar hun moeder uitgescholden
Wat is dat voor achterbuurtgedrag.quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:59 schreef Lokasenna het volgende:
Die schobbejakken die vuurwerk steeds misbruiken met mij als slachtoffer
Lekker bezorgen in het ghetto van Zeistquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is dat voor achterbuurtgedrag.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, dat doen ze niet meer als ze veertien zijn
Met de zakmes kun je die schoffies bedreigenquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:14 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kan niet kiezen tussen een zakmes of een koekjesmakerset als kerstpakket
De koekjesmaakset.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:14 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kan niet kiezen tussen een zakmes of een koekjesmakerset als kerstpakket
Die worden daar echt niet bang van hoorquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:15 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Met de zakmes kun je die schoffies bedreigenen met dat andere kun je voor hun neus koekjes eten
. Moeilijk hoor
.
Denk dat die het gaat worden ja.quote:
Nee iddquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die worden daar echt niet bang van hoor
quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:17 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Nee idd. Je moet hun telefoon afpakken, dan worden ze pas bang
.
Bij mij wordt een enkel hartje altijd een groot bonzend hartquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:15 schreef Inolvidable het volgende:
Als je een hartje stuurt via WA dan wordt het soms een groot bonzend hart. Terwijl ik die dan helemaal niet wil sturen.
En die dan voor hun neus op de grond kapot trappen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:17 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
.
Als je weet waar ze wonen kun je daar aanbellen en het tegen hun moeder zeggen, daar zijn ze nog wel bang voor.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:17 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:17 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
.
Precies. En dan lachen om hun traantjes.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
En die dan voor hun neus op de grond kapot trappen.
Filmen met je eigen smartphone en het filmpje op Facebook zetten.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies. En dan lachen om hun traantjes.
Ik heb helemaal nietsquote:
Hele schap maar ingeschonken?quote:
Dat zal ze leren, de twats.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Filmen met je eigen smartphone en het filmpje op Facebook zetten.
Ik heb alleen linzensoep in huis momenteel.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets
En vind het altijd een beetje saai, alleen drinken. Dan krijg ik zin om te praten en is er niemand
Heb wel een flesje meegenomenquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is heul niet bij jou thuis.
Terecht. Kom maar langs met Kaneel. Drinken we een glaasje. Straw ook voordat ze naar feestje gaat en Thijs voor een glaasje fris.quote:
Proost alvast dan.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb wel een flesje meegenomen
Linzensoepquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb alleen linzensoep in huis momenteel.
Zijn je huisgenoten er niet?
Of anders praten met Sam
Even langskomen in Zwollywoodquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Terecht. Kom maar langs met Kaneel. Drinken we een glaasje. Straw ook voordat ze naar feestje gaat en Thijs voor een glaasje fris.
Dan blijf ik heen en weer rijden richting Zwolle deze weekquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Terecht. Kom maar langs met Kaneel. Drinken we een glaasje. Straw ook voordat ze naar feestje gaat en Thijs voor een glaasje fris.
As ifquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik vond de soep tegenvallen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Linzensoep
Nee, ze zijn allemaal naar huis omdat vakantie, behalve de Antilliaan, die heeft al zijn vrienden uitgenodigd hier dus nu proberen we elkaars muziek te overstemmen
quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even langskomen in Zwollywood
quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan blijf ik heen en weer rijden richting Zwolle deze week
Wat had je er allemaal door gedaan dan?quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond de soep tegenvallen.
Heb gedaan wat er achter op dat zakje stond, maar meh.
Het vult wel.
Soepgroenten pakket en een ui en knoflook.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat had je er allemaal door gedaan dan?
Lijkt me wel wat pittigheid missen misschienquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Soepgroenten pakket en een ui en knoflook.
Peper er door?quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat pittigheid missen misschien
Als dit waar zou zijn, begrijp ik waarom mijn crush van 2 jaar geleden me niet leuk vondquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:41 schreef Lokasenna het volgende:
Hahaha, die gasten helemaal in paniek
Geeft niet hoorquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:15 schreef Inolvidable het volgende:
Als je een hartje stuurt via WA dan wordt het soms een groot bonzend hart. Terwijl ik die dan helemaal niet wil sturen.
Dat geloof ik wel, maar ik wilde vegetarisch doen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iets van chorizo of andere pittige worst smaakt er heel goed door
Wat is dit Kaneel?quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel, maar ik wilde vegetarisch doen.
Nog even en hij gaat voor de volledige metamorfosequote:Op vrijdag 19 december 2014 18:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat is dit Kaneel?
Huilen bij LotR, vegetarisch doen.
Gaat het wel goed met je?
Ik vind het wel aantrekkelijkquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nog even en hij gaat voor de volledige metamorfose
Ah zo. Een rode peper kan er ook prima bij.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel, maar ik wilde vegetarisch doen.
Keiliefquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wil jou er ook wel een sturen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |