quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:26 schreef AnneX het volgende:
Eén zit er in een soort clownspak met sterren en rendieren in helblauw en rood te overleggen over bio thee en koffie.
Yes!quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:32 schreef AnneX het volgende:
Eens kijken of ik stiekum een foto kan maken...
Daar is DHCP voor uitgevonden.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:05 schreef minilot het volgende:
Aaargh. Onze jongste monteur staat ergens aan de andere kant van Nederland bij een klant een kassa te vervangen.. Is -ie erin geslaagd om zowel bij subnet, gateway als DNS bij de netwerkinstellingen de verkeerde gegevens in te vullen.![]()
Zo'n dag is het hier blijkbaar!![]()
Zeker, echter, het overkoepelende netwerk van deze klant van ons..quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Daar is DHCP voor uitgevonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...zit nogal idioot in elkaar geknoopt, en daar hebben wij verder geen invloed op of zeggenschap over.
Let me see you stripped down to the bone
Jaaaaa, de rechter! ik zit mobiel te klooien met de fotoemmer.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:41 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Zoiets Anne? [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jaaaaa, de rechter! ik zit mobiel te klooien met de fotoemmer.
Kijk mini: de rechter foto van IMA en ondertussen passeert van alles de revue: .."vergelijkbaar met Tupperware, de prospects, de bio markt in Amsterdam..." blablabla.
Koefnoen is er niks bij.
Aha!quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:56 schreef AnneX het volgende:
Niks werkoverleg...de afgelopen weken heeft hij al 5-6 afspraken per week gehad met mensen die in zijn businessmodel ( zouden) willen stappen....
Bio koffie en bio thee.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:50 schreef minilot het volgende:
[..]
Zeker, echter, het overkoepelende netwerk van deze klant van ons..Ook een idioot aan elkaar geknoopt netwerk zou met DHCP beter af zijn? Desnoods kan je op macadres vaste IP's toewijzen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...zit nogal idioot in elkaar geknoopt, en daar hebben wij verder geen invloed op of zeggenschap over.La derecha oprime, la izquierda libera
Absoluut, maar daar gaan wij zelf dus helemaal niet over.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ook een idioot aan elkaar geknoopt netwerk zou met DHCP beter af zijn?
Wat een geweldige stek om af en toe eens te zittenquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:53 schreef AnneX het volgende:
Jaaaaa, de rechter! ik zit mobiel te klooien met de fotoemmer.
Kijk mini: de rechter foto van IMA en ondertussen passeert van alles de revue: .."vergelijkbaar met Tupperware, de prospects, de bio markt in Amsterdam..." blablabla.
Koefnoen is er niks bij.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:27 schreef Bluezz het volgende:
Wat is Spotify toch geweldig
Zit alles van Terence Trent 'd Arby te streamen
Ben ik nu aan begonnen. Dank voor tip! Klinkt precies als waar ik voor in de stemming benquote:
Goede vliegreis!quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:48 schreef Jagärtrut het volgende:
vanaf het vliegveld, zo boarden. Tot vanuit duutserland
Goeie vlucht en veel plezier!!quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:48 schreef Jagärtrut het volgende:
vanaf het vliegveld, zo boarden. Tot vanuit duutserland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |