No man, maar one love ...quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je bent zeker een moslim. Met je Taqqiyah.
1.43m.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang Mutant is.
Geloof d'r niks van.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Echt heel jammer.
Wilde je net het nummer gaan geven.
Ja is beter zo. Het voelde gewoon niet meer goed weet je. Het ligt echt niet aan jou... Hoop dat we vrienden kunnen blijven.quote:
Uiteraard.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar jij bent wel moslim? soenniet?
Ja sinds hij wat ervaringen heeft afgedaan met allochtonen op werk is hij een beetje full-retard gegaan.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh die reacties heb ik nog nooit gelezen.
Nee salafistquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar jij bent wel moslim? soenniet?
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja is beter zo. Het voelde gewoon niet meer goed weet je. Het ligt echt niet aan jou... Hoop dat we vrienden kunnen blijven.
x
Echt heel jammer dat hij weg is. Zoveel voorstemmers zijn er niet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:06 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ja sinds hij wat ervaringen heeft afgedaan met allochtonen op werk is hij een beetje full-retard gegaan.
Bij gebrek aan beter. Ga je gang.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:08 schreef theunderdog het volgende:
Ik wil wel doen alsof ik een voorstemmer ben?![]()
Nee, zelfs ik heb mijn grenzen. Ga varkenskop Graus niet verdedigen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter. Ga je gang.
Wat spreek je dan?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ergens wel ja. Spreek geen Arabisch.
Hou toch op. Dat kan jij prima.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, zelfs ik heb mijn grenzen. Ga varkenskop Graus niet verdedigen.
Hoe lang ben je dan ?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:09 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ik het langst van jullie allemaal.
Ik heb daar verschillende baantjes gehad tijdens mijn studententijd in de jaren 80, als uitzendkracht. Ik kreeg zo'n pasje met een fotootje en daarmee ben ik overal geweest. In de alle kantines, de bagage-afhandeling, achter de pieren, cargo terrein, in vliegtuigen die werden schoongemaakt en voorzien van voedsel, in cockpits, aan de rand van landingsbanen, alle pieren (toen 3 volgens mij en 1 in aanbouw). Zal zeker 15 jaar later zijn geweest werd er een reportage over gemaakt en toen was die situatie nog steeds zo, ondanks dat men de verzekering gaf dat alles op en top was mbt de veiligheid op Schiphol.quote:
Ja dat zei je net ook al. Maar we zitten nu bijna in 2015.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb daar verschillende baantjes gehad tijdens mijn studententijd in de jaren 80, als uitzendkracht. Ik kreeg zo'n pasje met een fotootje en daarmee ben ik overal geweest. In de alle kantines, de bagage-afhandeling, achter de pieren, cargo terrein, in vliegtuigen die werden schoongemaakt en voorzien van voedsel, in cockpits, aan de rand van landingsbanen, alle pieren (toen 3 volgens mij en 1 in aanbouw). Zal zeker 15 jaar later zijn geweest werd er een reportage over gemaakt en toen was die situatie nog steeds zo, ondanks dat men de verzekering gaf dat alles op en top was mbt de veiligheid op Schiphol.
Als het soort figuren zoals die jij hier noemt (behalve misschien Volkert) bijv. werkzaam zijn bij een kerncentrale in een functie waarbij je behoorlijke schade kunt berokkenen dan word je ook niet blij, je moet daarbij wel een bepaalde screening hanteren. Volkert zal wrs een dergelijke screening te slim af zijn geweest.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als het rationeel was dan had je die argumentatie op alle andere incidenten losgelaten. Dat heb je niet gedaan. Niet bij de damschreeuwer, niet bij Tristan, niet bij Karst, niet bij Volkert.
Als Volkert nog niks op zijn kerfstok had was die idd door de screening gekomen....quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als het soort figuren als die jij hier noemt (behalve misschien Volkert) bijv. werkzaam zijn bij een kerncentrale in een functie waarbij je behoorlijke schade kunt berokkenen dan word je ook niet blij, je moet daarbij wel een bepaalde screening hanteren. Volkert zal wrs een dergelijke screening te slim af zijn geweest.
Maw? Screening zegt ook niet veel?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als Volkert nog niks op zijn kerfstok had was die idd door de screening gekomen....
Voor sommige mensen wel jaquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:36 schreef Kosmoproleet het volgende:
Want screening is hetzelfde als alle moslims weigeren.
Dat hoeft niet perse aan de screening te liggen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:36 schreef remlof het volgende:
Het punt is gewoon dat iedereen een gevaarlijke gek kan zijn die een baan kan krijgen op een gevoelige positie als de screening niet op orde is.
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat je dan maar gewoon geen moslims of Limburgers moet aannemen op dat soort posities.
Nee, die kan ook nooit waterdicht zijn.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet perse aan de screening te liggen.
Klopt, maar dan doen we het maar helemaal niet, want dan stoten we moslims niet tegen het hoofd...?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Screening zegt niet alles nee. Een screening voorspelt niet de toekomst.
Wat doen we hier helemaal niet ?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt, maar dan doen we het maar helemaal niet, want dan stoten we moslims niet tegen het hoofd...?
Het zijn allemaal geen moslims, dus dan hadden ze in jouw ogen wel allemaal bij schiphol kunnen werken. Immers je begrijpt de redenering van Graus..quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als het soort figuren zoals die jij hier noemt (behalve misschien Volkert) bijv. werkzaam zijn bij een kerncentrale in een functie waarbij je behoorlijke schade kunt berokkenen dan word je ook niet blij, je moet daarbij wel een bepaalde screening hanteren. Volkert zal wrs een dergelijke screening te slim af zijn geweest.
Wat heeft dit te maken met mensen tegen het hoofd stoten?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt, maar dan doen we het maar helemaal niet, want dan stoten we moslims niet tegen het hoofd...?
Tuurlijk moet je screenen, je wil bijvoorbeeld geen pvv'er op zo'n positie op de luchthaven.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
??????quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |