Gohquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mij een beetje voor fascist uit maken joh, dat is een belediging.
Omdat je gekrenkt bent als moslim?
Wat moet je dan doen, maar een beetje meehuilen met de gekrenkte moslim?
Of bij voorbaat al weer excuses maken, elhamdulillah....
Ik dacht dat je het had op gegevenquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:47 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Goh
Alleen niemand is hier moslim.
En jouw persoontje is gekrenkt, terwijl jij een hele bevolkingsgroep wil uitsluiten omdat ze in jouw ogen voor een aanzienlijk deel geflipt zijn.
Zelfs in jouw "reactie" naar percieved moslims op fok komt deze irrationele angst naar voren.
Wel kort door de bocht ditquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:49 schreef theunderdog het volgende:
Als je begrip hebt voor de deze uitlating van Graus dan ben je zwakbegaafd of psychopaat, en niet anders.
Zoek hulp met je bakkes.
Nee hoor, als je mensen wil weigeren puur op wat ze zijn dan ben je niet goed in je bovenkamer.quote:
Nja hij heeft wel zo'n hoofd idd.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee hoor, als je mensen wil weigeren puur op wat ze zijn dan ben je niet goed in je bovenkamer.
Graus sloeg niet voor niets zijn vrouw.
Je zou bijna een dier gaan martelen puur om hem te pesten. Grausje, onze rechtse dierenvriend.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja hij heeft wel zo'n hoofd idd.
Als het rationeel was dan had je die argumentatie op alle andere incidenten losgelaten. Dat heb je niet gedaan. Niet bij de damschreeuwer, niet bij Tristan, niet bij Karst, niet bij Volkert.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Onzin alles draait om veiligheid. Dat zijn rationele overwegingen die genomen moeten worden.
En waren dat moslims ?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als het rationeel was dan had je die argumentatie op alle andere incidenten losgelaten. Dat heb je niet gedaan. Niet bij de damschreeuwer, niet bij Tristan, niet bij Karst, niet bij Volkert.
Precies - dat waren geen moslims dus Ryan3 is een beetje selectief. Niet dat dat heel vreemd is trouwens. Maar van enige vorm van rationaliteit is geen sprake. Maar hey, wat wil je van een verzuurde lageloonarbeider. Kan het niet verteren dat er moslims zijn die een betere baan hebben dan hij.quote:
Niet zo he.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Precies - dat waren geen moslims dus Ryan3 is een beetje selectief. Niet dat dat heel vreemd is trouwens. Maar van enige vorm van rationaliteit is geen sprake. Maar hey, wat wil je van een verzuurde lageloonarbeider. Kan het niet verteren dat er moslims zijn die een betere baan hebben dan hij.
Oh die reacties heb ik nog nooit gelezen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:00 schreef Mutant01 het volgende:
Overigens vertelt hij zelf wat voor werk hij doet - en dat hij daar altijd in aanraking komt met achterlijke allochtonen (als collega's) enzo. En dat kan hij dan lekker extrapoleren, zoals hij dat ook altijd doet.
Ik loop hier dan ook wat langer rond.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh die reacties heb ik nog nooit gelezen.
Dat lijkt mij sterkquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik loop hier dan ook wat langer rond.
Jezus zolang al...quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik loop hier dan ook wat langer rond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |