Klopt, alleen de combinatie verdwaasde moslims/vliegtuigen is natuurlijk buitengewoon precair. In de zin van 1. verdwaasde moslims zijn er nu eenmaal in overvloed en 2. altijd leuk om een soort 9/11je te herhalen/evenaren/verbeteren...quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Bij iedereen kan dit gebeuren.
http://nos.nl/artikel/200(...)mauto-in-madrid.html
Hoeveel vliegtuigen heb jij de laatste jaren gebouwen in zien gaan ?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt, alleen de combinatie verdwaasde moslims/vliegtuigen is natuurlijk buitengewoon precair. In de zin van 1. verdwaasde moslims zijn er nu eenmaal in overvloed en 2. altijd leuk om een soort 9/11je te herhalen/evenaren/verbeteren...
Dat lijkt me een andere kwestie. Het gaat erom om dat op nul te houden iig.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoeveel vliegtuigen heb jij de laatste jaren gebouwen in zien gaan ?
Dus moslims gewoon weren uit het openbare leven dan maar Ryan?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt, alleen de combinatie verdwaasde moslims/vliegtuigen is natuurlijk buitengewoon precair. In de zin van 1. verdwaasde moslims zijn er nu eenmaal in overvloed en 2. altijd leuk om een soort 9/11je te herhalen/evenaren/verbeteren...
Ja snap je toch niks van. De enige reden waarom je voor dit voorstel kan zijn is omdat je een pleuris hekel hebt aan moslims en niet veel verder na kan denken dan een krop sla.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:14 schreef Kosmoproleet het volgende:
In een Albert Heijn of in de metro kan dat ook.
Gewoon moslims overal een beroepsverbod dan?
Jammer dat anno 2014 een user als Ryan3 zover wegzakt dat hij "beide kanten kan begrijpen".
En alweer gebaseerd op mediaberichten waar hij bang door is geworden.
Nee je haalt het zelf aan als argument.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat lijkt me een andere kwestie. Het gaat erom om dat op nul te houden iig.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:14 schreef Kosmoproleet het volgende:
In een Albert Heijn of in de metro kan dat ook.
Gewoon moslims overal een beroepsverbod dan?
Jammer dat anno 2014 een user als Ryan3 zover wegzakt dat hij "beide kanten kan begrijpen".
En alweer gebaseerd op mediaberichten waar hij bang door is geworden.
Dat staat er niet, dat is ook onmogelijk.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:16 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dus moslims gewoon weren uit het openbare leven dan maar Ryan?
Sorry ik bedoel mensen met een "islamitisch paspoort", dus bekeerlingen mogen wel
Alle mannen van 15 tot 49 uit het openbare leven is dan slimmer. Gezien Tristan, Karst etc.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat lijkt me een andere kwestie. Het gaat erom om dat op nul te houden iig.
Is prima mogelijk.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
[..]
Dat staat er niet, dat is ook onmogelijk.
Hoezo wel een beroepsverbod op schiphol maar niet de rest?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
[..]
Dat staat er niet, dat is ook onmogelijk.
Ja, klopt verreweg de beste optie. Ik bepleit die optie ook daadwerkelijk al meerdere jaren op dit forum.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:16 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Alle mannen van 15 tot 49 uit het openbare leven is dan slimmer. Gezien Tristan, Karst etc.
Ik zit eerder te denken aan een antecedenten onderzoek, wat ook gebruikelijk is voor andere beroepen die met veiligheid te maken hebben.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoezo wel een beroepsverbod op schiphol maar niet de rest?
Je denkt dat mensen nu geen screening krijgen?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zit eerder te denken aan een antecedenten onderzoek, wat ook gebruikelijk is voor andere beroepen die met veiligheid te maken hebben.
Ik zal je vertellen dat ik in mijn studententijd op Schiphol heb gewerkt, en toen in de jaren 80 met 1 kaartje overal bij kon, tot aan een bezoekje in vliegtuigen aan toe...
Onzin alles draait om veiligheid. Dat zijn rationele overwegingen die genomen moeten worden.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:18 schreef Kosmoproleet het volgende:
Gewoon onvervalste NSDAP retoriek. Niks "ik snap beide kanten"
Ja maar dan is het ergens anders ook niet veilig met die moslims.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Onzin alles draait om veiligheid. Dat zijn rationele overwegingen die genomen moeten worden.
Dat weet ik niet. Als het zo gaat als in de jaren 80, wat me niet eens zou verbazen, dan is dat niet rationeel.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je denkt dat mensen nu geen screening krijgen?
In de kerncentrale Doel niet nee. Lijkt me, of maakt dat ook allemaal niets uit en ben je maar een fascist als het voorstelt?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar dan is het ergens anders ook niet veilig met die moslims.
Ik kan uit ervaring vertellen dat mensen een screening krijgen en alleen in gebieden mogen komen die met hun functie te maken heeft. Iemand die bij de bagage werkt heeft geen toegang tot bv de vertrekhallen. En de meeste mensen die in de vertrekhallen werken hebben geen toegang tot de bagage ruimtes. Uitgezonderd mensen met een leidinggevende functie etc.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Als het zo gaat als in de jaren 80, wat me niet eens zou verbazen, dan is dat niet rationeel.
Voor wie een belediging ? Voor jou of voor de gehele islamitische bevolking in Nederland?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
In de kerncentrale Doel niet nee. Lijkt me, of maakt dat ook allemaal niets uit en ben je maar een fascist als het voorstelt?
Het is ook een behoorlijke belediging wmb weer.
Zou het werkelijk? In de jaren 00 is er nog een reportage geweest dat ze dat nog steeds niet op orde hadden toen... zou me niets verbazen dat ze nog steeds laks zijn daarin. Ik ken die organisatie wel een beetje.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik kan uit ervaring vertellen dat mensen een screening krijgen en alleen in gebieden mogen komen die met hun functie te maken heeft. Iemand die bij de bagage werkt heeft geen toegang tot bv de vertrekhallen. En de meeste mensen die in de vertrekhallen werken hebben geen toegang tot de bagage ruimtes. Uitgezonderd mensen met een leidinggevende functie etc.
Uiteraard zijn er zwakke plekken. Er werken mensen..... Maar het is niet zo dat je overal kan komen met dezelfde pas.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zou het werkelijk? In de jaren 00 is er nog een reportage geweest dat ze dat nog steeds niet op orde hadden toen... zou me niets verbazen dat ze nog steeds laks zijn daarin. Ik ken die organisatie wel een beetje.
Mij een beetje voor fascist uit maken joh, dat is een belediging.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Voor wie een belediging ? Voor jou of voor de gehele islamitische bevolking in Nederland?
Welke moslim heeft jouw hier beledigt ?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mij een beetje voor fascist uit maken joh, dat is een belediging.
Omdat je krenkt bent als moslim.
Wat moet je dan doen, maar een beetje meehuilen met de gekrenkte moslim?
Of bij voorbaat al weer excuses maken, elhamdulillah....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |