Net of het mij zoveel boeit wat jij zegt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:47 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nou vooruit, wat ik van het voorstel van Graus vind...
Oh, wacht even, een hele rits zelfverklaarde superieuren, politiek correcten hebben al voor mij antwoorden geplaatst.
Nou, als zulke wijze mensen het zeggen zal dat het wel zijn wat ik vind of denk he?
Zonder één woord te typen de domme onnozelheid van de pc's alhier aangetoond.
Je vrienden hebben, in al hun wijsheid, voor mij de ahtwoorden gegeven, dat is voldoende toch? Feiten controleren is so overratedquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Toe nou. Ik ben oprecht benieuwd wat je er van vindt.
Heb je ook mijn reactie daar over gezien ?quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:50 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Je vrienden hebben, in al hun wijsheid, voor mij de ahtwoorden gegeven, dat is voldoende toch? Feiten controleren is so overrated
Dit soort figuren vinden het geweldig dat jij iets heel graag van hem wilt en dat hij de macht heeft om dat niet aan jou te geven.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Toe nou. Ik ben oprecht benieuwd wat je er van vindt.
Net of het mij wat boeit dat jij een kneus bent.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:49 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Net of het mij zoveel boeit wat jij zegt.
Waarschijnlijk stond het inderdaad al in mijn antwoorden wat je zou zeggen
Ik ben gewoon haar echtgenoot.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:50 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Je vrienden hebben, in al hun wijsheid, voor mij de ahtwoorden gegeven, dat is voldoende toch? Feiten controleren is so overrated
Ga door!! Je zakt dieper en dieper in het moeras weg.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:50 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dit soort figuren vinden het geweldig dat jij iets heel graag van hem wilt en dat hij de macht heeft om dat niet aan jou te geven.
Hoe harder je smeekt, hoe minder antwoord en meer genot voor hem.
Serieus, ik lach ook.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:52 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ga door!! Je zakt dieper en dieper in het moeras weg.
Lach me dood hier!
Onze Kanjer...quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:53 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Serieus, ik lach ook.
Vind het grappig dat jij denkt dat ook maar iemand behalve Yasmin is geïnteresseerd in jouw visie.
Gewoon zoveelste voorspelbare "pc-ogenopener". OPEN JE OGEN. 👀
Dat allah of mohamed het lekker vinden om met 9 jarigen te trouwen zegt nog niet dat dat in Nederland ook mag.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:51 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik ben gewoon haar echtgenoot.
Naaah.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:54 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Dat allah of mohamed het lekker vinden om met 9 jarigen te trouwen zegt nog niet dat dat in Nederland ook mag.
Goeie man. Nu nog iets over Opsporing Verzocht! Je kan het.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:54 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Dat allah of mohamed het lekker vinden om met 9 jarigen te trouwen zegt nog niet dat dat in Nederland ook mag.
Echt he. Totaal onnodig. Stel hem al 2 dagen dezelfde vraag op een nette manier en dan ben ik ineens een 9 jarige.quote:
Niet aardig.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Echt he. Totaal onnodig. Stel hem al 2 dagen dezelfde vraag op een nette manier en dan ben ik ineens een 9 jarige.
volgens mij zijn die al een tijdje dood althans die laatste, Dion daarentegen ramt zijn vrouw tot moes zoals een ware moslim betaamt, toch?quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:54 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Tijd om je verwachtingspatroon van Kanjer bij te stellen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Echt he. Totaal onnodig. Stel hem al 2 dagen dezelfde vraag op een nette manier en dan ben ik ineens een 9 jarige.
Ben een hoopvol persoon. En vind deze vraag toch echt niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:58 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Tijd om je verwachtingspatroon van Kanjer bij te stellen.
Duidelijk geen innemende persoonlijkheid waar je normaal gedrag kunt verwachten.
Waarom proberen tegen beter weten in?
quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ben een hoopvol persoon. En vind deze vraag toch echt niet zo moeilijk.
Ja iedereen heeft het daar over. Weet er niks van af. Wanneer was dit ?quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:58 schreef Re het volgende:
[..]
volgens mij zijn die al een tijdje dood althans die laatste, Dion daarentegen ramt zijn vrouw tot moes zoals een ware moslim betaamt, toch?
Ik begrijp allah of mohamed niet zo goed, zijn dat twee willekeurig gekozen namen? Allah is namelijk behoorlijk wat anders dan de persoon Mohammed in de islam.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:54 schreef Kanjer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |