quote:Op zondag 21 december 2014 02:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bij mij ook nooit.Wanneer ik anderen gewoon zie lopen, rennen, hun hoofd draaien met oordopjes, denk ik wtf... Thuis heb ik wel een koptelefoon en buiten, in het ov ofzo luister ik eigenlijk nooit muziek.
Ja, maar muziek heeft dus totaal geen asmr effect op mij.quote:Op zondag 21 december 2014 02:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja maar ik doe alleen rustige, chillaxende muziek he als ik slaap
Zonder oordoppen btw
Verschillend. We werken met roosters.quote:Op zondag 21 december 2014 02:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Zitten hier alleen maar Turken?
Nachtdienst.quote:Op zondag 21 december 2014 02:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Verschillend. We werken met roosters.
quote:Op zondag 21 december 2014 02:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Verschillend. We werken met roosters.
Voornamelijk soul en wat 80s, 90s songs.quote:Op zondag 21 december 2014 02:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Heb je nog een goed nummer, Che? Ik kan wel wat inspiratie gebruiken.![]()
Alpha Blondy - Jerusalem.quote:Op zondag 21 december 2014 02:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Oké, maar bedoelde of je een specifiek nummer kon aanraden.
Welke genrequote:Op zondag 21 december 2014 02:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Oké, maar bedoelde of je een specifiek nummer kon aanraden.
quote:Op zondag 21 december 2014 02:31 schreef Landysh het volgende:
[..]
Alpha Blondy - Jerusalem.
Zo'n chill nummer.
Bagough ata adonai.
Vroeger helemaal blij bij die zin. Want adonai, bijna Adana.
Ik wachtte echt geconcentreerd op dat stukje, en daarna boeide het mij niet meer.quote:
Luister dan Jerusalem.quote:Op zondag 21 december 2014 02:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oo, te veel vragen, Che. Gewoon even een leuk nummer hoopte ik op, maakt niet uit welk genre.
Ik had net een stukje geluisterd toen je het noemde. Wel een leuk nummer, maar iets te eentonig vind ik.quote:
Sodeju hey ik heb me net toch een filmpje gezien.. impressive, 'Gone Girl'. Ken je ?quote:Op zondag 21 december 2014 02:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik had net een stukje geluisterd toen je het noemde. Wel een leuk nummer, maar iets te eentonig vind ik.
Ik wist niet dat je van de reggae was trouwens. Of alleen vanwege de jeugdherinnering aan Alpha Blondy?
quote:Op zondag 21 december 2014 02:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oo, te veel vragen, Che. Gewoon even een leuk nummer hoopte ik op, maakt niet uit welk genre.
Postte ik laatstquote:Op zondag 21 december 2014 02:48 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Sodeju hey ik heb me net toch een filmpje gezien.. impressive, 'Gone Girl'. Ken je ?
Ja, ik dacht dat je slaapliedjes zocht?quote:Op zondag 21 december 2014 02:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik had net een stukje geluisterd toen je het noemde. Wel een leuk nummer, maar iets te eentonig vind ik.
Ik wist niet dat je van de reggae was trouwens. Of alleen vanwege de jeugdherinnering aan Alpha Blondy?
Ik ken het, maar nog niet gezien. Aanrader dus?quote:Op zondag 21 december 2014 02:48 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Sodeju hey ik heb me net toch een filmpje gezien.. impressive, 'Gone Girl'. Ken je ?
Dombra, zó 2008 hč... Die ken ik uiteraard al.quote:Op zondag 21 december 2014 02:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel iets voor jou
Ik luisterde net Misunderstood van Santa Esmeralda (liedje uit Kill Bill, origineel van Nina Simone, red.) Wel leuk. Beetje Gipsy Kings-achtig (bekend van o.a. A mi manera (My way - Frank Sinatra, red.) uit Happy Feet (2006, red.) en Hotel California uit The Big Lebowski (1998, red.))
Jaa deze raad ik je zeker wel aan en Che ook zie ik, dus daar kom je niet meer onderuitquote:Op zondag 21 december 2014 02:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ken het, maar nog niet gezien. Aanrader dus?
Dacht vanwege de titel eerst dat het een vervolg was op Gone Baby Gone, maar daar heeft het niets mee te maken volgens mij.
[..]
Dombra, zó 2008 hč... Die ken ik uiteraard al.
De andere nummers ook, maar toch bedankt.
O, ik heb niet een speciale categorie slaapliedjes. Ik luister alles wel voor het slapengaan.quote:Op zondag 21 december 2014 02:54 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat je slaapliedjes zocht?
Nee, ben met Alpha Blondy opgegroeid maar ik houd ook echt van zijn muziek.
Why bizar.quote:Op zondag 21 december 2014 03:00 schreef JanPiraat het volgende:
Borte zit je nog in een bizarre nachtdienst verwikkeld ? Sterkte tot hoelaat gaat die shit door
Ja ik weet niet wat je allemaal al kentquote:Op zondag 21 december 2014 02:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ken het, maar nog niet gezien. Aanrader dus?
Dacht vanwege de titel eerst dat het een vervolg was op Gone Baby Gone, maar daar heeft het niets mee te maken volgens mij.
[..]
Dombra, zó 2008 hč... Die ken ik uiteraard al.
De andere nummers ook, maar toch bedankt.
Hahahaquote:Op zondag 21 december 2014 03:04 schreef Landysh het volgende:
[..]
Why bizar.Nachtdienst is
. Volgende week late, maar zit nog wel in de nachtdienst mode. Al ben ik vandaag wel redelijk vroeg opgestaan.
Wennen aan nachtdienst is nooit een probleem, maar wennen aan een normaal/vroege ritme is altijd zo'n hell.
Ik heb nu weekend. Sinds Vrijdag al.quote:Op zondag 21 december 2014 03:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hahahatot hoelaat moet je nog ?
25% voor drieploegen. Niet zo heel veel dus.quote:Op zondag 21 december 2014 03:07 schreef xaban06 het volgende:
Hoeveel % toeslag krijg je voor nachtdiensten?
Nachtdienst van die leventje toch, we've all been therequote:Op zondag 21 december 2014 03:08 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb nu weekend. Sinds Vrijdag al.Kan gewoon niet slapen.
Ik heb vandaag ook een vreetfestijn gehad. Met een te volle buik kan ik sowieso niet slapen.quote:Op zondag 21 december 2014 03:12 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nachtdienst van die leventje toch, we've all been there
Dit ben ik die jou 's ochtends uitlachtquote:
Dat was ik deze hele week. En volgende week ook.quote:Op zondag 21 december 2014 03:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit ben ik dit jou 's ochtends uitlacht
[ afbeelding ]
Ga je weer de nacht in deze weekquote:Op zondag 21 december 2014 03:15 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dat was ik deze hele week. En volgende week ook.
biatch.
quote:Op zondag 21 december 2014 03:19 schreef Intellectueel het volgende:
Tenzij men in een ziekenhuis werkt, is nachtdienst voornamelijk weggelegd voor de minder gefortuneerde mensen in de samenleving. Vaak ook nog eens dom, hersenloos werk.
Oh wow, mijn roze bubbel.. wat doe je. En ik maar denken dat ik intellectueel uitdagend werk deed.quote:Op zondag 21 december 2014 03:19 schreef Intellectueel het volgende:
Tenzij men in een ziekenhuis werkt, is nachtdienst voornamelijk weggelegd voor de minder gefortuneerde mensen in de samenleving. Vaak ook nog eens dom, hersenloos werk.
Een keertje, tijdens vrijwilligerswerk @ de zonnebloem op een cruise waar mijn werkzaamheid naast de mensen vermaken en erop uit gaan met ze, de receptie was.. na slopende week van 3-4 uur slaap per nacht moest ik laatste nacht een nachtdienst draaien, omdat receptie ook de alarmen uit kamers regelden en als er alarm afging ik verpleging moest inschakelen.. was erg pittig, kakte soms hard in haha.. maar memorabele toffe week was dat :3 kb weetsquote:Op zondag 21 december 2014 03:14 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook een vreetfestijn gehad. Met een te volle buik kan ik sowieso niet slapen.
Heb je weleens nachtdienst gedraaid? Mijn nichtje loopt stage bij een verzorgingshuis en heeft gisteren haar eerste nachtdienst gehad, helemaal enthousiast.
Heb foto's van die week gezien. Van jou en kb.quote:Op zondag 21 december 2014 03:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Een keertje, tijdens vrijwilligerswerk @ de zonnebloem op een cruise waar mijn werkzaamheid naast de mensen vermaken en erop uit gaan met ze, de receptie was.. na slopende week van 3-4 uur slaap per nacht moest ik laatste nacht een nachtdienst draaien, omdat receptie ook de alarmen uit kamers regelden en als er alarm afging ik verpleging moest inschakelen.. was erg pittig, kakte soms hard in haha.. maar memorabele toffe week was dat :3 kb weets
Mn privé, je hebt eraan gezetenquote:Op zondag 21 december 2014 03:22 schreef Landysh het volgende:
[..]
Heb foto's van die week gezien. Van jou en kb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |