Nog niets op te zeggen denk ik, elke run is het weer anders.quote:Op zondag 21 december 2014 21:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Domme vraag van iemand die niets van weerkaarten kent:
Krijgen we nu een witte Nieuwjaarsdag?

Ik hoop hetquote:Op zondag 21 december 2014 23:05 schreef Elan het volgende:
januari krijgen we gewoon 2 volle maanden winter

Het vervelendste van de winter zijn eigenlijk nog al die zeikerds gelijk jou.quote:Op zondag 21 december 2014 23:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat vinden jullie nu zo fijn aan die winter?

Winter ben ik dol op.quote:Op zondag 21 december 2014 23:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Het vervelendste van de winter zijn eigenlijk nog al die zeikerds gelijk jou.

Sinds wanneer duurt januari twee maanden?quote:Op zondag 21 december 2014 23:05 schreef Elan het volgende:
januari krijgen we gewoon 2 volle maanden winter

Wel vermakelijk om te zien hoe ze elkaar gek maken met voorspellingen op zeer onbetrouwbare termijn, waardoor het altijd tegenvalt. En de realisten krijgen vaak de wind van voren.quote:Op zondag 21 december 2014 23:26 schreef Rabieluh het volgende:
Wat zijn ze nou op weerwoord aan het doen, werkelijke iedere kaart van alle outputs zijn ze aan het posten en er dan over aan het brullen.

Eh... Hij stelt gewoon een vraag, volgens mij ben jij hier de zeikerd.quote:Op zondag 21 december 2014 23:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Het vervelendste van de winter zijn eigenlijk nog al die zeikerds gelijk jou.

Vanaf januari, zeur.quote:Op zondag 21 december 2014 23:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sinds wanneer duurt januari twee maanden?

oke hansquote:Op zondag 21 december 2014 23:45 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Eh... Hij stelt gewoon een vraag, volgens mij ben jij hier de zeikerd.

Hallo vriend. Beetje lekker weer in de Hoeksche Waard?quote:

Nee, het waait vies hier in de polder al dagen.quote:Op zondag 21 december 2014 23:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Hallo vriend. Beetje lekker weer in de Hoeksche Waard?

Vandaag was wat minder maar alsnog wel redelijk weer met een graadje of 10. Verbazingwekkend was de vele wind. Toch wel windkracht 5 zo gemiddeld. Heb ik hier nog niet vaak meegemaaktquote:Op zondag 21 december 2014 23:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee, het waait vies hier in de polder al dagen.
En daar? Terrasweer las ik ergens

20 graden met kerstquote:Op maandag 22 december 2014 00:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Vandaag was wat minder maar alsnog wel redelijk weer met een graadje of 10. Verbazingwekkend was de vele wind. Toch wel windkracht 5 zo gemiddeld. Heb ik hier nog niet vaak meegemaakt
Komende dagen warmt het weer op, eerste kerstdag een kleine twintig graden. IPV gourmetten gaan we dus maar BBQ'en
 , dat moet zelfs voor daar redelijk uniek zijn toch zeker? De weergoden zijn een beetje van slag inderdaad, vriendin van mij moest zijn wintersport verzetten, er is geen sneeuw.
   , dat moet zelfs voor daar redelijk uniek zijn toch zeker? De weergoden zijn een beetje van slag inderdaad, vriendin van mij moest zijn wintersport verzetten, er is geen sneeuw. 

Das erg mild uitgedrukt nog. Als je niet meegaat in de hypetrain moet je je kaak houden, alleen maar "leuke" kaartjes en ensembles posten. Vind je het gek dat de echte kundigen vertrokken zijn.quote:Op zondag 21 december 2014 23:44 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Wel vermakelijk om te zien hoe ze elkaar gek maken met voorspellingen op zeer onbetrouwbare termijn, waardoor het altijd tegenvalt. En de realisten krijgen vaak de wind van voren.

Gebruikelijk is het niet maar twee jaar geleden was het ook 18 graden. Het kan vriezen het kan dooien zeg maarquote:Op maandag 22 december 2014 00:04 schreef Elan het volgende:
[..]
20 graden met kerst, dat moet zelfs voor daar redelijk uniek zijn toch zeker? De weergoden zijn een beetje van slag inderdaad, vriendin van mij moest zijn wintersport verzetten, er is geen sneeuw.
Voor het eerst in 40-45 jaar ligt er niks en de prognoses zijn louter regen.

In de Alpen is het, zeker op lager gelegen pistes, kommer en kwelquote:Op maandag 22 december 2014 00:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Gebruikelijk is het niet maar twee jaar geleden was het ook 18 graden. Het kan vriezen het kan dooien zeg maar
Zo slecht gesteld met de wintersportgebieden? Het is hier redelijk warm de afgelopen week maar zelfs hier ligt op 2 KM nog sneeuw?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |