Wie doet er hier nou aan wishfull thinking alleen dan andersom.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:19 schreef dick_laurent het volgende:
Peh.... ik heb n beetje het idee dat de kou/sneeuwliefhebbers hier de boel aardig lopen te overdrijven.
(wishful thinking enzo)
Ik zie sowieso geen ijsdagen in de voorspellingen en ja op zaterdag/zondag zou het inderdaad wel eens voor het eerst dit jaar echt kunnen gaan sneeuwen.... wooptidoo![]()
Daarna gaan we gewoon naar normale temps van rond de 5 graden overdag. Dus weet niet waar jullie die diepvriestemperaturen vandaan halen, maarehhh, aint gonna happen!
quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:26 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Wie doet er hier nou aan wishfull thinking alleen dan andersom.
Dit dus. Vanaf die datum mag het weer warm water regenen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Laat maar komen! Toch pas 5 januari weer in de file.
Nu wel ja, de temperatuur gaat drastisch zakken.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vergeet sneeuw, het is daar veel te warm voor.
Heppie wel gekeken wat de pluim als prognose heeft komende dagen?quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vergeet sneeuw, het is daar veel te warm voor.
KNMI heeft de natuurlijk de juiste mensen in dienst, maar zijn ook wel conservatief in het oppikken van veranderingen op de middellange termijn. Zeg rond de 5 dagen. Ik denk zelf dat die 4-7 graden aan de hoge kant is kijkende naar de laatste pluimen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:43 schreef Elan het volgende:
Volgens het KNMI, en die hebben het vaak wel aardig voor elkaar (tevens de beste spullen, BullX B500-cluster) gewoon weer 4-7 graden maandag overdag, wel "iets" kouder dan "normaal" dus wellicht geen 12 graden meer overdag maar echt heel koud is het nu ook weer niet.
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/
Dit.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:48 schreef Elan het volgende:
O ja en een zuidwestelijke stroming, als je echt kou wilt hebben moet je een oostelijke of noordelijke stroming hebben.
Zitten er i.t.t. tot weerplaza en weeronline altijd wel goed bij is mijn ervaring , wel iets conservatiever inderdaad maar dat geeft niet vaak is het daardoor ook realistischer.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:54 schreef Blik het volgende:
[..]
KNMI heeft de natuurlijk de juiste mensen in dienst, maar zijn ook wel conservatief in het oppikken van veranderingen op de middellange termijn. Zeg rond de 5 dagen. Ik denk zelf dat die 4-7 graden aan de hoge kant is kijkende naar de laatste pluimen.
Ik denk dat niemand verwacht dat er veel sneeuw gaat vallen en dat het echt kouder gaat worden dan -10. Veel mensen hopen gewoon op wat meer kou en meer zon dan nu het geval isquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:54 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dit.
Maar goed, als mensen willen geloven dat er een meter sneeuw gaat vallen met temperaturen van -20 dan be my guest
IEK! Herstel, ook weerstatistieken.nl heeft de verwachting flink omlaag gegooid. Max temps van rond het vriespunt de laatste week van december en eerste dagen van januari.
GODVER. Naja, leuk voor de kou lovers iig...
Dat meen je niet. Dat wist ik nietquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:48 schreef Elan het volgende:
O ja en een zuidwestelijke stroming, als je echt kou wilt hebben moet je een oostelijke of noordelijke stroming hebben.
Heppie wel eens gevoeld hoe warm het nu buiten is? Zo'n omslag is onmogelijk, sneeuw blijft nooit liggen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:38 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Heppie wel gekeken wat de pluim als prognose heeft komende dagen?
Het weer heeft nog 4 dagen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heppie wel eens gevoeld hoe warm het nu buiten is? Zo'n omslag is onmogelijk, sneeuw blijft nooit liggen.
Dat maakt niet uit. Treinen vallen uit. Verkeersinfarct want 1 cm sneeuw.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heppie wel eens gevoeld hoe warm het nu buiten is? Zo'n omslag is onmogelijk, sneeuw blijft nooit liggen.
Ik vind het zelf ook vaag maar de kans is er dus wel.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Grond is nog behoorlijk warm zal dus wel lekker smelten en aanvriezen met als resultaat dat het spekglad word.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat het van 12 naar 2 kan gaan is prima mogelijk ja, maar al die winterfetischmensen die hopen op 10cm sneeuw kan ik gewoon bijna niet serieus nemen...quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:11 schreef Storneren het volgende:
[..]
Het weer heeft nog 4 dagen.
En zo'n omslag is zeker wel mogelijk.
Wie hier hoopt hier precies op 10 cm sneeuw?quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat het van 12 naar 2 kan gaan is prima mogelijk ja, maar al die winterfetischmensen die hopen op 10cm sneeuw kan ik gewoon bijna niet serieus nemen...
quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:14 schreef Storneren het volgende:
[..]
Wie hier hoopt hier precies op 10 cm sneeuw?
quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:26 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Wie doet er hier nou aan wishfull thinking alleen dan andersom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |