Mompelt iets met rabobankquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:20 schreef Amarantha het volgende:
Wow vet handig, op internetbankieren kan ik nu ook zien welke automatische incasso's er elk moment van mijn rekening gehaald worden. Handig!
Ik zit ook bij de raboquote:
erg is dat hequote:Op vrijdag 19 december 2014 12:59 schreef Amarantha het volgende:
Pff als ik eenmaal stof zie liggen in mijn kamer dan zie ik het echt overal
Ja echt vet irritant. Dacht net oh alleen even mijn pc schoonmaken enz zodat die ergens anders heen kan. Zie ik ineens op ieder kastje en tafeltje stof liggen. Ik maak het allemaal best vaak schoon.quote:
Janken mag in FB, dag.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:13 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Bedankt voor het verneuken van mijn topic.
You better be wearing a rubber!quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:15 schreef Fopje het volgende:
Ga nu weer niet hier beginnen anders neuk ik jullie de moeder.
50 euroquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:15 schreef Fopje het volgende:
Van binnen schoonmaken? Ik maak om de drie maand de kast aan de binnenkant stofvrij (doe een poging tot) zodat de temperatuur op acceptabel niveau blijft.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja echt vet irritant. Dacht net oh alleen even mijn pc schoonmaken enz zodat die ergens anders heen kan. Zie ik ineens op ieder kastje en tafeltje stof liggen. Ik maak het allemaal best vaak schoon.
Fopj0nquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:15 schreef Fopje het volgende:
Weer? Dat deed je gisteravond ook al.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:15 schreef Fopje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |