Winter is al 19 dagen aan de gang om exact te zijnquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Voorjaar... Winter moet nog beginnen, maar oke.
Gooi je zomaar even onze vriendschap het ravijn inquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hier nog tot 5Ik hoop dat je een afgrond in glijdt
4ebe vindt dat wel erg denk ikquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Winter is al 19 dagen aan de gang om exact te zijnMaar gezien de volle zon en 15 graden met vooruitichten die op blijven lopen tot 19 graden met kerst, waan ik mezelf even in het voorjaar als je het niet erg vindt
Gemeen.quote:
ja, zo is ze welquote:
Ik zal wat zonnestraaltjes naar haar blazen. Misschien vrolijkt ze dan wat op.quote:
Zomaar boem en weg is het lolquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Gooi je zomaar even onze vriendschap het ravijn in
Altijd.quote:
ze ziet er uit als een lief en intelligent meisjequote:
Wel net zo klein als 4ebequote:Op vrijdag 19 december 2014 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze ziet er uit als een lief en intelligent meisje
Dat was het vanaf topic 3 idd al, maar echt consequent de SC in toom houden heeft sowieso niet de grootste prioriteit bij de hoge heren, geloof ik.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:59 schreef LudoSanders het volgende:
Ik vind het KLB userverkiezingen topic zijn doel totaal voorbij schieten, gewoon pure slowchat en niets met deze verkiezingen te maken.
Overdag ook steeds meer hoorquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:50 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat was het vanaf topic 3 idd al, maar echt consequent de SC in toom houden heeft sowieso niet de grootste prioriteit bij de hoge heren, geloof ik.. Sowieso altijd rond een uur of 8/9 's avonds, kijk in KLB en het topic met de meeste posts gaat vanaf pagina 1 al niet meer over het topic maar verzandt meteen in een SC (die normaal dan verder gingen in
nachtbagger
) door die zwakbegaafden die nu topposter zijn in die verkiezingsreeks.
Zal mij aan mijn reet roesten verder maar ik snap het nut nooit zo van wel regels hebben maar ze niet handhaven.
Boefje. Nou ja, toch liever zo dan dat al die downies allemaal weer hier komen, 1 is al genoeg.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:50 schreef LudoSanders het volgende:
Ik had gewoon zin om het vuurtje aan te steken, don't blame me.
Niets mis met een beetje reuring hierquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:54 schreef Modus het volgende:
[..]
Boefje. Nou ja, toch liever zo dan dat al die downies allemaal weer hier komen, 1 is al genoeg.
Ik lees nog liever de Relaties SC.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niets mis met een beetje reuring hier
Is dat besmettelijk die homofilie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |