twitter:giel3fm twitterde op donderdag 22-01-2015 om 08:55:05JAAAA ZE GEVEN HET TOE: @bearsdenmusic op #PP15
reageer retweet
Nou nou poeh poeh, wat een 'wilde gok' van Giel, en wat 'toevallig' dat ze het toegeven. En dan twitteren alsof je de Rolling Stones het hebt ontloktquote:Op donderdag 22 januari 2015 08:56 schreef Pino112 het volgende:
twitter:giel3fm twitterde op donderdag 22-01-2015 om 08:55:05JAAAA ZE GEVEN HET TOE: @bearsdenmusic op #PP15
reageer retweet
Sneuer is het haast niet, neequote:Op donderdag 22 januari 2015 09:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou nou poeh poeh, wat een 'wilde gok' van Giel, en wat 'toevallig' dat ze het toegeven. En dan twitteren alsof je de Rolling Stones het hebt ontlokt
Moet dus een soort Mumford & Sons light zijn ofzo?quote:Giel vroeg daarna ook nog of de mannen te vinden zijn op Pinkpop. Het was een wilde gok van Giel, maar de band reageerde bevestigend! Dus we gaan de mannen op Pinkpop terugzien
Dat Stage 4 moet ook gevuld worden. Plus staan er toch vaak wel wat van dit soort dingen? Heb alleen het idee dat het nu wat 'vroeger' bekend wordt dan anders.quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:16 schreef TheVulture het volgende:
Leuke toevoeging wel, en het lijkt alsof Pinkpop toch weer de wat nieuwere bands ook een podium geeft, waarschijnlijk om niet alles wat relatief nieuw is naar BKS en DTRH te zien vertrekken
True, maar de laatste jaren waagde Pinkpop zich toch steeds minder aan dit soort 'nieuwe bandjes' en gingen ze voor gevestigde namen of meuk die mee werd geboekt met package deals met echt grote bands.quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat Stage 4 moet ook gevuld worden. Plus staan er toch vaak wel wat van dit soort dingen? Heb alleen het idee dat het nu wat 'vroeger' bekend wordt dan anders.
Ja klopt, wat dat betreft zijn ze denk ik wel wakker geschud door BKS. Zie ook die hele actie rond Arcade Fire, Pinkpop had zonder BKS natuurlijk nooit zoveel moeite (en geld) gedaan om zo'n band binnen te hengelen. Dan was het wss 'jammer, doe maar Paradiso / Lowlands'.quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
True, maar de laatste jaren waagde Pinkpop zich toch steeds minder aan dit soort 'nieuwe bandjes' en gingen ze voor gevestigde namen of meuk die mee werd geboekt met package deals met echt grote bands.
quote:Bear's Den op Pinkpop! NIET DUS!
UPDATE: haha nog mooier... Bear's Den krabbelt terug. Ze hadden zich totaal vergist. Maar dus NIET op #PP15 Maar waar dan wel?
Ik probeer het gewoon altijd: "Jullie staan toch gewoon op Pinkpop dit jaar he...?" En de boys van Bear's Den keken elkaar verschrikt aan. "Is dat al bekend dan?"
Toen konden ze geen kant meer op: BEAR'S DEN STAAT OP PINKPOP!
Ik zet dan mijn geld op BKS, daar passen ze prima tussen.quote:
Zegt me nog steeds niks, maar minder erg dan ik gedacht had.quote:
Ik vind main stage ook wel een vreemde keuze.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:09 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind t echt wel een beetje een bummer. Mooie naam, maar had wellicht dagkaarten gewild voor de Foo Fighters dag. Laten we zeggen dat de kansen daarop niet toenemen met Pharrell vóór de Foo's. Terwijl er zoveel had kunnen staan, vrijwel alles met beetje gitaren past. Royal Blood (goed, ging volgens mij planningstechnisch niet), Kaiser Chiefs (nu hun support in zuid-amerika), Kasabian, Placebo, Incubus, Faith No More, etc.
Jup, Pharrell op de 3FM met wat 'leuks' in z'n genre ervoor. En gewoon gitaren voor de Foo's. Klaar. Dit is voor Pharrell ook niet echt leuk lijkt me, sta je voor de grootste act van het weekend, die in een compleet ander genre ligt.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:22 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik vind main stage ook wel een vreemde keuze.
Had hem toch de 3FM stage af laten sluiten. Is een groot contrast verschil tussen Foo's en P. Williams
Zou erg netjes zijn ja, maar dat lijkt me meer ook een headliner. Zie die (of Taylor Swiftquote:Op maandag 26 januari 2015 10:43 schreef indiaantje89 het volgende:
Kylie Minogue misschien voor Robbie Williams? Dat zou in het pop genre een goede comi zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |