Ik hoop, gun hem echt een topseizoen!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat als er (nog) iets mis was met haar Robert minder positief gestemd zou zijn.
Wie de fuck is Wilco Kruijswijk?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:28 schreef Aguero het volgende:
http://nos.nl/artikel/201(...)oorjaar-en-tour.html
Ik hoorde tijdens het interview met Gesink dat Wilco Kruijswijk voor een top-10 in de Giro gaat, goed om te weten.
Da's volgens het nieuwe reglement, waarbij je twee renners om en om de etappes mag laten rijden.quote:
Nu misschien, maar wat een bagger heeft hij over zich heen gekregen zeg. Was helaas ook totaal niet bestand (hardritmestoornis van de stress zelfs) tegen landelijk aan de schandpaal genageld te wordenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Robert is echt zo'n man die niemand iets misgunt, hopelijk wordt 2015 zijn jaar inderdaad.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's volgens het nieuwe reglement, waarbij je twee renners om en om de etappes mag laten rijden.
Prima etappe! Al bepalen de renners zelf wel hoe zwaar hij echt wordt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:47 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]Vuelta.twitter:cronoescalada twitterde op donderdag 08-01-2015 om 08:32:43El etapón de Andorra pendiente de asfaltar la Collada de Beixalís @lavuelta http://t.co/tNt7wWtkx6 reageer retweet
SKYquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:23 schreef wimderon het volgende:
NK tijdrijden Australië:
1. PORTE Richie SKY 51'50"
2. DENNIS Rohan BMC 08"
3. BOBRIDGE Jack BFL 27"
4. DURBRIDGE Luke OGE 01'12"
5. HOWSON Damien OGE 01'24"
6. FLAKEMORE Campbell BMC 01'47"
7. HEPBURN Michael OGE 02'05"
8. ROGERS Michael TCS 02'26"
Dat is zo te zien, net als z'n vrouw, geen katje om zonder handschoenen aan te pakken.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:22 schreef Syntix het volgende:
Iemand die bazenkat van Froome al gezien?
[ afbeelding ]
Tofquote:Op zondag 11 januari 2015 10:01 schreef Leatherface het volgende:
Haussler nationaal kampioen in Australië.
Benieuwd of het dit jaar wat beter met hem gaat. De laatste jaren was het steeds wat. Dan weer ziek, dan weer een valpartij. Vaak net wanneer hij weer goede uitslagen begon te rijden.quote:
Dat ene seizoen dat hij overal de kasseien uit de straat reed maar nergens won Was echt puur genot.quote:Op zondag 11 januari 2015 10:04 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Benieuwd of het dit jaar wat beter met hem gaat. De laatste jaren was het steeds wat. Dan weer ziek, dan weer een valpartij. Vaak net wanneer hij weer goede uitslagen begon te rijden.
Even kijken of ik ergens een samenvatting kan vinden.quote:Op zondag 11 januari 2015 10:01 schreef Leatherface het volgende:
Haussler nationaal kampioen in Australië.
Oei Froome nog wel erg vadsig, je kan de botten van z'n armen niet eens zienquote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:22 schreef Syntix het volgende:
[ afbeelding ]
Voorjaar 2009 was dat. Hij won later dat jaar wel een etappe in de Tour trouwens.quote:Op zondag 11 januari 2015 10:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat ene seizoen dat hij overal de kasseien uit de straat reed maar nergens won Was echt puur genot.
Volgens mij heeft sagan die beelden bestudeerd.
Leuke kadquote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:22 schreef Syntix het volgende:
[ afbeelding ]
Voor het eerst dat ik die commentator hoor in een YouTube filmpje dat niet over het Armstrong-tijdperk (en enkele jaren daarvoor) gaatquote:
Ik hoor het Karl nog zeggen: "Heinrich gaat eens demonstreren." Was in het Bos van Wallers volgens mij. Dat voorjaar vloog hij inderdaad.quote:Op zondag 11 januari 2015 10:47 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Voorjaar 2009 was dat. Hij won later dat jaar wel een etappe in de Tour trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |