Ook goedquote:
Ik zoek het net op, wat een troepquote:
Wacht...ik blaas wel even jouw kant opquote:
hij moet weer eens op fok komenquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind Domien vooralsnog erg saai.
* Dagoduck blaast mee.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wacht...ik blaas wel even jouw kant op
Alsof "Hello" zo'n kwalitatief hoogstandje wasquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zoek het net op, wat een troep
Ja het is dan ook geen Ekdom met zijn jinglekast en woordgrapjes. Leuk voor mensen die alleen nu 3FM luisteren, voor vaste luisteraars een hel.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind Domien vooralsnog erg saai.
Dat zeg ik ook niet, en dat het geen lekkere springplaat is zeg ik ook nietquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alsof "Hello" zo'n kwalitatief hoogstandje was![]()
Wel een lekkere springplaat
Laten we hem even roepen na 3 jaar.quote:
Ekdomquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Laten we hem even roepen na 3 jaar.
Laaaaaaaamaaaaaaaaaaaaaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan nog kun je wel een beetje nadenken toch? Is gisteravond begonnenquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Doe eens normaal? Ik heb nu pas tijd om te kunnen kijken/luisteren.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
LaaaaaaaamaaaaaaaaaaaaaDuckducklamaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
relaxquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:40 schreef Fylax het volgende:
Echt autistisch wel, want het is ooo zo normaal om alles van Serious Request te weten maar als een iemand het niet weet gelijk gaan jankendat iemand het niet weet.
Vana dus....quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:40 schreef Fylax het volgende:
Echt autistisch wel, want het is ooo zo normaal om alles van Serious Request te weten maar als een iemand het niet weet gelijk gaan jankendat iemand het niet weet.
Kun je beter tegen de mensen zeggen die meteen in de aanval gaan als je iets niet weet.quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kun je beter tegen de mensen zeggen die meteen in de aanval gaan als je iets niet weet.
Ja ok klaar nuquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kun je beter tegen de mensen zeggen die meteen in de aanval gaan als je iets niet weet.
ik wil mijn excuses aanbieden voor het nare gedrag van mijn forumgenoot.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dankjewel, eindelijk een normaal antwoord.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik wil mijn excuses aanbieden voor het nare gedrag van mijn forumgenoot.
De 1e tussenstand komt vanmiddag tussen 4 en 5 gok ik
Ik had het tegen Fylaxquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |